Het helpt wel om de oogdruk te verlagen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vraag het me af.. Zonder recept niet te krijgen bij de apotheek
JIJ kan sowieso niks zeggen... 1 woord.. maggiquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer till...wie is hier nu de goorlel????
Snot uit je neus zijn gewoon eiwitten, niks goors aan. Het is aangeleerde goorlels.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
goffer till...wie is hier nu de goorlel????
Pleur op en Walk on the Wild Side,quote:
ik tik wel gewoon een eitje af voor mun eiwittuh...no snot dat uit mijn neus komt gaat mijn lichaam weer inquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:04 schreef Marsani het volgende:
[..]
Snot uit je neus zijn gewoon eiwitten, niks goors aan. Het is aangeleerde goorlels.
OMG, ik klink nu ook als een nerd, inclu dat OMG
quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
JIJ kan sowieso niks zeggen... 1 woord.. maggi
Ja dat zei je al, en andere zaken ..quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:04 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Het helpt wel om de oogdruk te verlagen.
Klopt ik kan heel opwindend zijnquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ok, sorry, zat terug te lezen en dan krijg je weer allerlei wilde fantasieën.
Hij was maar een clown.quote:
ja maar die dotten die uitsteken mag je heus bijwerkenquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh neusharen weghalen is ook heel gevaarlijk voor bacteriën, komen ze binnen en vliegen naar je hersenen gelijk, BAM krijg je even mee weer hier
AHA, nooit meer doen dus die neusharen weghalen. Verklaart een hoop van je reacties nuquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh neusharen weghalen is ook heel gevaarlijk voor bacteriën, komen ze binnen en vliegen naar je hersenen gelijk, BAM krijg je even mee weer hier
en die haardotten die je oren uitkomen...haal het wegquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar die dotten die uitsteken mag je heus bijwerken
Kijk de man genieten.quote:
Die haal ik ook wel weg er in nietquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:08 schreef Charmian het volgende:
[..]
en die haardotten die je oren uitkomen...haal het weg
GB lijkt me iemand die elk jaar weer een neushaartrimmer voor vaderdag krijgtquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja maar die dotten die uitsteken mag je heus bijwerken
en dan weet hij eigenlijk niet wat hij ermee moet en legt ze maar weer bij die anderen in de keukenlaquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
GB lijkt me iemand die elk jaar weer een neushaartrimmer voor vaderdag krijgt
Nee joh, gewoon een bos bloempjes.quote:Op donderdag 30 mei 2019 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou ik verslijt er meerdere per jaarquote:Op donderdag 30 mei 2019 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |