Wat leuk voor jullie! Gefeliciteerd! Wel een drukke tijd hè.quote:
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Huis verkopen is nog makkelijker.
Dank je!quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk voor jullie! Gefeliciteerd! Wel een drukke tijd hè.
Is de overstroming van de Beek al opgelost?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Huis verkopen is nog makkelijker.
Heeft die spycholoog je weleens verteld dat persoonlijk worden niet werkt?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar om even persoonlijk te antwoorden.
Irritant ventje ben je soms ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heeft die spycholoog je weleens verteld dat persoonlijk worden niet werkt?
Heeft de jouwe wel eens verteld dat klonen gebruiken ook niet welvarend is?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heeft jou moeder je wel eens verteld dat het een ongelukje was?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja dat is heel veel om te regelen hè, fijn dat je er hulp bij hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Al die clausules in voorl.koopcontracten, overnamelijsten, afspraken, notaris, makelaar, maar vooraleerst opruimenAlle adrenaline heb ik nodig. Maar heb goede hulp.
Hou nou even de eer aan jezelf.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Heeft jou moeder je wel eens verteld dat het een ongelukje was?
quote:
Dat kwartje valt wel erg laat bij jou.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:28 schreef chufi het volgende:
Ah nu begrijp ik Mario Tsjernobyl is een 2019 HBO serie
Dan weet Mario in 2020 wel wat dat was over die olifantvoet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:28 schreef chufi het volgende:
Ah nu begrijp ik Mario Tsjernobyl is een 2019 HBO serie
Ik ben niet zo acuraat met actuele seriesquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kwartje valt wel erg laat bij jou.
Dit forum heeft nog maar een kwart van de gebruikers zonder.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft de jouwe wel eens verteld dat klonen gebruiken ook niet welvarend is?
Ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo acuraat met actuele series
Ik moest googelenquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan weet Mario in 2020 wel wat dat was over die olifantvoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |