Wat leuk voor jullie! Gefeliciteerd! Wel een drukke tijd hè.quote:
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Huis verkopen is nog makkelijker.
Dank je!quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk voor jullie! Gefeliciteerd! Wel een drukke tijd hè.
Is de overstroming van de Beek al opgelost?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:22 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Huis verkopen is nog makkelijker.
Heeft die spycholoog je weleens verteld dat persoonlijk worden niet werkt?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar om even persoonlijk te antwoorden.
Irritant ventje ben je soms ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heeft die spycholoog je weleens verteld dat persoonlijk worden niet werkt?
Heeft de jouwe wel eens verteld dat klonen gebruiken ook niet welvarend is?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heeft jou moeder je wel eens verteld dat het een ongelukje was?quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:25 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ja dat is heel veel om te regelen hè, fijn dat je er hulp bij hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
Al die clausules in voorl.koopcontracten, overnamelijsten, afspraken, notaris, makelaar, maar vooraleerst opruimenAlle adrenaline heb ik nodig. Maar heb goede hulp.
Hou nou even de eer aan jezelf.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Heeft jou moeder je wel eens verteld dat het een ongelukje was?
quote:
Dat kwartje valt wel erg laat bij jou.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:28 schreef chufi het volgende:
Ah nu begrijp ik Mario Tsjernobyl is een 2019 HBO serie
Dan weet Mario in 2020 wel wat dat was over die olifantvoet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:28 schreef chufi het volgende:
Ah nu begrijp ik Mario Tsjernobyl is een 2019 HBO serie
Ik ben niet zo acuraat met actuele seriesquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat kwartje valt wel erg laat bij jou.
Dit forum heeft nog maar een kwart van de gebruikers zonder.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heeft de jouwe wel eens verteld dat klonen gebruiken ook niet welvarend is?
Ik al helemaal niet.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben niet zo acuraat met actuele series
Ik moest googelenquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan weet Mario in 2020 wel wat dat was over die olifantvoet.
Maar deze wist ik wel.quote:
Ja minder regen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Is de overstroming van de Beek al opgelost?
Stomme kamelenteen.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:11 schreef Five4Nine het volgende:
Dat lijkt mij wel wat. Alle huismoeders hier samen met mij in bed.Gewoon een geil menneke kan gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik wist wel dat je erom zou lachen.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je erom zou lachen.
Ja leuk dat je kwam buurten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef espri het volgende:
Bedtijd hier, vond het gezellig, tot snel weer.
Later Espri.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef espri het volgende:
Slaap lekker espri.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef espri het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef espri het volgende:
Zo'n beek in het dal met van die steile hellingen ernaast stroomt gewoon over wanneer het veel regent.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat scheelt.. is seizoensgebonden weet ik ook wel ..
Neequote:Op woensdag 29 mei 2019 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
is er een plaatje bij de omschrijving die we moeten maken ?
Tis hier altijd leuker dan daarquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:34 schreef espri het volgende:
quote:
Ja zet nooit je huis naast de rivierquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zo'n beek in het dal met van die steile hellingen ernaast stroomt gewoon over wanneer het veel regent.
En woonboten.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daar hebben ze terpen voor uitgevonden.
MittelDeutsche Terp housequote:Op woensdag 29 mei 2019 23:38 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Daar hebben ze terpen voor uitgevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |