quote:
De beek is bij normale waterstroom net genoeg voor een kleine roeiboot maar met veel regen kan het snel stijgen.quote:
quote:
djiezusquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Vorige keer hadden we een muis. Ik dacht dat alles onder controle was. Na dat gedoe met de vaatwasser, kwam ik erachter dat ze onder het keukenblok zitten. Lijk wel een nest. Straks klemmen zetten en de vaatwasser terug zetten.
Even ontharen in kokend water en dan aan hun staartjes de frituur inquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
Vorige keer hadden we een muis. Ik dacht dat alles onder controle was. Na dat gedoe met de vaatwasser, kwam ik erachter dat ze onder het keukenblok zitten. Lijk wel een nest. Straks klemmen zetten en de vaatwasser terug zetten.
Kaasmuisjes ,ook lekker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Even ontharen in kokend water en dan aan hun staartjes de frituur in
Die fokken sneller dan dat je ze vangt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Gaat het de avond van de wansmaak tubjes worden?quote:
En dan aan die luie katten voeren zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat alleen met een knoflooksausje en oregano erbij.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En dan aan die luie katten voeren zeker.
@Ghostbuster nieuwe goorlel queen gesignaleerdquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:44 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaat het de avond van de wansmaak tubjes worden?
En humus.quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:46 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat alleen met een knoflooksausje en oregano erbij.
Ja was best goed ook! Niet verwacht maar goed te doenquote:Op woensdag 29 mei 2019 23:47 schreef chufi het volgende:
Is er een remake van Trainspotting ? Blijkbaar T2 zie ik nu
Deze kon ik dus laatst niet vinden.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:Ghostbuster nieuwe goorlel queen gesignaleerd
quote:Op woensdag 29 mei 2019 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Nog wel wat teruggelezen over Secret Story, SV, de Bunker en Opaatje. Memoylane
Een Fok Award, en je krijgt 2 klonen.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |