Deze lag voor het oprapen, beest 🐕🐖quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:28 schreef Doublepain het volgende:
Haags waarom hunt je elke keer voor een nieuw topic?
Ben je weer met een record bezig?
Je TT is niet zo origineel. Is daar een reden voor?quote:
Oeiquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je TT is niet zo origineel. Is daar een reden voor?
Ik wil mijn maat @Lange_Lans niet teleurstellen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je TT is niet zo origineel. Is daar een reden voor?
Dat is aardig van je.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil mijn maat @:lange_lans niet teleurstellen.
Dit klopt. Maar ze mogen dat wel denken hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen dat Samzz niet dik is.
Ja, ik ben blond.quote:Op woensdag 29 mei 2019 20:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, is daar een reden voor?
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:38 schreef Doublepain het volgende:
Een busje jatten van drugscriminelen lijkt me ook niet slim
Dankje ik ook van jouquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:54 schreef PicoMMP het volgende:
Steeds meer aandachtshoeren in deze slowchat
En vrijwel altijd mislukt hetquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:47 schreef Doublepain het volgende:
Kan je eigenlijk nog wel pinnen in Amsterdam?
1x gelukt in dit filmpje, ze gingen ook nog schuilen achter een glazen raam #HOOGIQquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
En vrijwel altijd mislukt het
Toch wel bijzonder voor zoveel risico
beter ramkraakquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:58 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)im-een-ton~adcfbe97/
Ah, het is dus wel wat lucratiever dan een roofovervalletje.
Wist niet dat zo'n automaat best zoveel geld had, dacht hoogstens 20K ofzoquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:58 schreef Caland het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)im-een-ton~adcfbe97/
Ah, het is dus wel wat lucratiever dan een roofovervalletje.
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 29 mei 2019 20:54 schreef PicoMMP het volgende:
Steeds meer aandachtshoeren in deze slowchat
Samequote:Op woensdag 29 mei 2019 20:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wist niet dat zo'n automaat best zoveel geld had, dacht hoogstens 20K ofzo
Dit is een seniorentopic, iedereen slaapt dan al.quote:Op donderdag 30 mei 2019 02:33 schreef kapiteintje het volgende:
Wtf man, sinds half 12 geen posts meer.
Ja soms moet je werken hequote:Op donderdag 30 mei 2019 08:49 schreef Elan het volgende:
GM
Buren zijn met veel kabaal een steiger aan het bouwen vanaf 07:00
We leven niet in 1600quote:Op donderdag 30 mei 2019 08:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja soms wel, maar niet op Hemelvaartsdag.
LOL wat een god weertwitter:MichaelvanPraag twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:41:35Indrukwekkend https://t.co/2C5Z1Wlwtw reageer retweet
Die leeft redelijk in zijn eigen wereld.quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:27 schreef Caland het volgende:
Ik heb het idee dat Van Praag toch wel wat reacties heeft gehad op die tweet
het zegt veel over hoe bestuurders ver af staan van de werkelijkheidquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die leeft redelijk in zijn eigen wereld.
Wenger was sowieso 4e dit seizoen gewordenquote:
Dure passes welquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:47 schreef JanPawelII het volgende:
Ozil moet out maar weet niet wie 300k per week gaat betalen
Haags_ is munne moat. Daar ga jij niet tussen kunnen stoken. Vieze.quote:
Chinaquote:Op donderdag 30 mei 2019 09:47 schreef JanPawelII het volgende:
Ozil moet out maar weet niet wie 300k per week gaat betalen
quote:Op donderdag 30 mei 2019 09:54 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
We staan 100 procent achter Liverpool
Hier in de wijk best veel spurs fans ookquote:
tegen wie is dat?quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:05 schreef JanPawelII het volgende:
Over 2 maanden de Emirates Cup.
Denk die ook verliezen
Leipzig sevilla en nog een clubquote:
Hoop wel dat ze die lijken kunnen onderscheiden van elkaar.quote:
de implantaten hebben serienummersquote:Op donderdag 30 mei 2019 10:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoop wel dat ze die lijken kunnen onderscheiden van elkaar.
Ik ga niet kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Echt heel veel zin in de finale zaterdag
Hup Wijnaldum en Van Dijk!
ik heb om 14 uur afgesproken op een terras dus dat wordt nog een hele ruk tot de wedstrijd, ben wel van plan om te kijkenquote:
(lol)quote:Protest
Andrej Babis, oprichter van de populistische ANO-partij, is sinds december 2017 aan de macht in Tsjechië, maar zijn regering ligt momenteel erg onder vuur.
Ik kijk niet.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Echt heel veel zin in de finale zaterdag
Hup Wijnaldum en Van Dijk!
Nou, ik zit naar de aftermovie te kijken maar wat een slappe zooi lijkt me dat. Typisch iets voor Caland.quote:
Weinig maskers.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, ik zit naar de aftermovie te kijken maar wat een slappe zooi lijkt me dat. Typisch iets voor Caland.
Paar jaar geleden geweest. Vond het een leuk feestjequote:Op donderdag 30 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, ik zit naar de aftermovie te kijken maar wat een slappe zooi lijkt me dat. Typisch iets voor Caland.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem eens een normale UI, idiootquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
Hallo Jojo, last van een kater?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje
Genialiteit in zijn puurste vormquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje
Genotenquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
Vanaf dat moment laat ie de 'muis' ook iets later vallen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 16:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Genoten
Op 2:01 hoor en zie je dat hij er op dat moment achterkomt dat hij niet helemaal goed over het alarmconcept heeft nagedacht
Niet geklikt en flikker deze troep maar in de app ipv hier, kleuter.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
Foei!quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet geklikt en flikker deze troep maar in de app ipv hier, kleuter.
Helemaal de weg kwijttwitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 30-05-2019 om 17:35:41Tweet stadion Baku 19.41 Ned tijd dat is 1 uur 19 min vóór wedstrijd. Natuurlijk dus nog leeg. Ja Indrukwekkend stadion. Mag ik dat vinden? Als Max Verstappen F1 in Baku rijdt hoor je niemand. Als UEFA er iets organiseert is het fout en word ik weggehoond. Hypocrisie ten top. https://t.co/ydUAnTjU9C reageer retweet
quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:45 schreef Caland het volgende:
Helemaal de weg kwijttwitter:MichaelvanPraag twitterde op donderdag 30-05-2019 om 17:35:41Tweet stadion Baku 19.41 Ned tijd dat is 1 uur 19 min vóór wedstrijd. Natuurlijk dus nog leeg. Ja Indrukwekkend stadion. Mag ik dat vinden? Als Max Verstappen F1 in Baku rijdt hoor je niemand. Als UEFA er iets organiseert is het fout en word ik weggehoond. Hypocrisie ten top. https://t.co/ydUAnTjU9C reageer retweet
Wat is dit?quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:37 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
en dan huilen mensen hier om een speech van Ali in de kleedkamer
Krijg gordelroos.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet geklikt en flikker deze troep maar in de app ipv hier, kleuter.
Jazeker, maar waarom kent 'ie z'n plaats nou weer niet?quote:Op donderdag 30 mei 2019 18:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is Drake, ken je toch wel dikke
Ambassadeur van Toronto hequote:Op donderdag 30 mei 2019 19:01 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Jazeker, maar waarom kent 'ie z'n plaats nou weer niet?
Terecht, laat die mongool lekker ergens hoog op de tribune blijven.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ambassadeur van Toronto he
Helaas hebben ze er al wat aan gedaan
NBA vraagt Toronto Raptors om Drake rustig te houden langs de zijlijn
Dit was de reactie van de dochter van de eigenaar van de tegenstander lolquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:11 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Terecht, laat die mongool lekker ergens hoog op de tribune blijven.
SPOILER: zou doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeer zeker niet.quote:Op donderdag 30 mei 2019 13:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
Hallo Jojo, last van een kater?
Ik hoop voor de stad Toronto wel dat een club iets wint daarquote:
Zou wel mooi zijn, hoewel de NBA dat waarschijnlijk liever niet heeft. Warriorsquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:57 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik hoop voor de stad Toronto wel dat een club iets wint daar. Laatste was zeker dat matige MLS clubje?
Die tussen Hitler en Anne Frank?quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:04 schreef Caland het volgende:
Je hebt nu blijkbaar ook historical roasts
Wtf
Ik sla over. Ik kan niet tegen zelfingenomen mensen die ver buiten de realiteit leven.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:36 schreef Caland het volgende:
Even inschakelen bij de foxdocu om Moniz aan het werk te zien nu
cc @:el-stinho @:elan
Hoiquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
WOW. Dat zijn de betere fases, Inso.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:36 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Kleine gaf net uit zichzelf aan al naar bed te willen
Lol genot
Morgen gewoon weer werken.quote:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 30-05-2019 om 21:44:56Voorbereidingen voor de komende vrij zat en zondag #Minizomer #Resort t Vosje 25 tot 30 graden https://t.co/JNT4uUa7P7 reageer retweet
Aad heeft aardig door hoe je het moet doen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
twitter:aad300 twitterde op donderdag 30-05-2019 om 21:44:56Voorbereidingen voor de komende vrij zat en zondag #Minizomer #Resort t Vosje 25 tot 30 graden https://t.co/JNT4uUa7P7 reageer retweet
Was je niet de hele week vrij?quote:
Maandag lesdag, dinsdag schoolreisje (COMPLEET DOORWEEKT), gisteren personeelsuitje, vandaag en morgen vrij.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Aad heeft aardig door hoe je het moet doen.
[..]
Was je niet de hele week vrij?
HOE WAS HET UITJE?quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:51 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Maandag lesdag, dinsdag schoolreisje (COMPLEET DOORWEEKT), gisteren personeelsuitje, vandaag en morgen vrij.
Precies precies.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn om te horen.
Een goede sfeer is altijd zeer voornaam!
Genot hequote:Op donderdag 30 mei 2019 21:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WOW. Dat zijn de betere fases, Inso.
Wil je stoppen mij te taggen voor Ed Baars-filmpjes?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:06 schreef GGMM het volgende:
Nu Scrup humor gaat proberen snap ik een stuk beter dat hij zich voorheen enkel beperkte tot "ja", "nee" "hoe gaat het?" en "goed".
Ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wil je stoppen mij te taggen voor Ed Baars-filmpjes?
Jaquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:06 schreef GGMM het volgende:
Nu Scrup humor gaat proberen snap ik een stuk beter dat hij zich voorheen enkel beperkte tot "ja", "nee" "hoe gaat het?" en "goed".
Misschien slaat het wel aan in ONZ/KLB, hij lijkt me typisch iemand die daar vandaan komt/op zijn plaats is.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:06 schreef GGMM het volgende:
Bedanktquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Graag alles dat tussen [ en ] staat invullen met jouw gegevens.
[uw naam]
[adres]
[postcode en woonplaats]
[telefoon]
[e-mail]
[naam ondernemer of bedrijf]
[adres]
[postcode en plaats]
[plaats, datum]
Onderwerp: opzegging abonnement
Geachte heer of mevrouw,
Met deze brief wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op [product / dienst] wil opzeggen.
[kies een van deze twee alinea’s:]
[1]
Ik zeg mijn abonnement op per [einddatum van uw vaste abonnementsperiode]. Hierbij houd ik rekening met de opzegtermijn van [aantal weken of maanden].
[2]
Ik zeg mijn abonnement op per eerst mogelijke datum. Hierbij houd ik rekening met de opzegtermijn.
Wat verwacht ik van u?
Ik vraag u vriendelijk om een bevestiging van mijn opzegging per [e-mail / brief]. Uw bevestiging zie ik graag binnen twee weken tegemoet.
[voeg deze alinea toe als u het abonnementsgeld vooruitbetaalde]
Omdat ik het abonnementsgeld vooruitbetaalde, verwacht ik dat u het teveel betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstort op [uw bankrekeningnummer], ten name van [uw naam].
Met vriendelijke groet,
[uw naam en handtekening]
Aad heeft een wereldleven.quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:46 schreef RensAjacied het volgende:
Stuur dit maar naar mijn manager.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.
Graag alles dat tussen [ en ] staat invullen met jouw gegevens.
[uw naam]
[adres]
[postcode en woonplaats]
[telefoon]
[e-mail]
[naam ondernemer of bedrijf]
[adres]
[postcode en plaats]
[plaats, datum]
Onderwerp: opzegging abonnement
Geachte heer of mevrouw,
Met deze brief wil ik u laten weten dat ik mijn abonnement op [product / dienst] wil opzeggen.
[kies een van deze twee alinea’s:]
[1]
Ik zeg mijn abonnement op per [einddatum van uw vaste abonnementsperiode]. Hierbij houd ik rekening met de opzegtermijn van [aantal weken of maanden].
[2]
Ik zeg mijn abonnement op per eerst mogelijke datum. Hierbij houd ik rekening met de opzegtermijn.
Wat verwacht ik van u?
Ik vraag u vriendelijk om een bevestiging van mijn opzegging per [e-mail / brief]. Uw bevestiging zie ik graag binnen twee weken tegemoet.
[voeg deze alinea toe als u het abonnementsgeld vooruitbetaalde]
Omdat ik het abonnementsgeld vooruitbetaalde, verwacht ik dat u het teveel betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstort op [uw bankrekeningnummer], ten name van [uw naam].
Met vriendelijke groet,
[uw naam en handtekening]
Ben jij ooit iemand tegengekomen die zoveel ideeën heeft om recyle matriaal en lp platen te herbruiken?quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wil je stoppen mij te taggen voor Ed Baars-filmpjes?
Stap een willekeurige open inrichting binnen en je loopt er vast een stuk of drie, vier tegen het lijf.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben jij ooit iemand tegengekomen die zoveel ideeën heeft om recyle matriaal en lp platen te herbruiken?
Zou jij graag Kiet zijn?quote:
Het lijkt me niet dat daar veel mensen rondlopen die spraakbestuurde robots ontwerpen die wijn kunnen inschenken.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:13 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Stap een willekeurige open inrichting binnen en je loopt er vast een stuk of drie, vier tegen het lijf.
Ik heb vanmiddag een tweede keer uit nieuwsgierigheid aangeklikt, maar nee, dit is niets voor mij.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik krijg de indruk dat Befbekje Ed Baars niet geniaal en/of grappig vindt.
Of hij heeft een premium abonnement waarmee hij de filmpjes een dag eerder mag bekijken.
Tessa de Loo.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Er zijn vast wel Tessa's die ik zou doen, over welke heb jij het?
Ik respecteer je keuze en zal je uit de lijst halen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tweede keer uit nieuwsgierigheid aangeklikt, maar nee, dit is niets voor mij.
Bedankt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik respecteer je keuze en zal je uit de lijst halen.
de Mosquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Er zijn vast wel Tessa's die ik zou doen, over welke heb jij het?
Deze moedigheid en nieuwsgierigheid zijn bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tweede keer uit nieuwsgierigheid aangeklikt, maar nee, dit is niets voor mij.
Minderwaardig mens.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:17 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Ook een lekkere smaak Morty.quote:
persoonlijk is het denk ik wel goed. gezonde uitstraling voor als je een keer minder vet wil etenquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:26 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
wat is jouw mening qua marketing over naturel chips van lays
Heb jij al cd's om je deurklinken hangen?quote:
hoe gaat ramadan akhiquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:30 schreef KingRoland het volgende:
wel prima hoor lays naturel
gewoon what you see is what you get.
niets mis mee
Nee maar wel recycle materiaalquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij al cd's om je deurklinken hangen?
Wat een god. Waar die man LP platen wel niet voor gebruiktquote:Op donderdag 30 mei 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
![]()
[/modbreak]
1 dag volgehouden kon echt niet meer.quote:
Die slapen toch overdag, nachtmensen hequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[..]
1 dag volgehouden kon echt niet meer.
respect voor moslims dat ze het zo lang kunnen volhouden
Ik ook dezelfdequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik zat net in m’n notes te krijgen en heb blijkbaar een ban gekregen zonder dat ik daarvan wist
ESFban, onbepaald
17-05-2019 @ 11:54
WANBELEID
amen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik zat net in m’n notes te krijgen en heb blijkbaar een ban gekregen zonder dat ik daarvan wist
ESFban, onbepaald
17-05-2019 @ 11:54
WANBELEID
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
?????????????????
is er iets
of is er iets met onlo junior
quote:
wanneer komt er kingroland juniorquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
?????????????????
is er iets
of is er iets met onlo junior
wanneer ik een leuk chinees of koreaans meisje heb gevondenquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:48 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
wanneer komt er kingroland junior
Tijd dat we verhaal gaan halen maatquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook dezelfde
Geen idee waarvoor
Ik zal eens bij Waz voor je informeren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wanneer ik een leuk chinees of koreaans meisje heb gevonden
racemixingquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wanneer ik een leuk chinees of koreaans meisje heb gevonden
ik weet ni wat dat is maar bedanktquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik zal eens bij Waz voor je informeren.
Dat is een user hier, maar die is zijn wachtwoord kwijt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet ni wat dat is maar bedankt
je zou mij (als goede vriend) niet in de maling nemen
Lachwekkend dat je hier doet alsof je het voormalig FOK!fenomeen Wazaaaaa niet kent.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik weet ni wat dat is maar bedankt
je zou mij (als goede vriend) niet in de maling nemen
Zomaar-Een-Chineesquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:50 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat is een user hier, maar die is zijn wachtwoord kwijt.
(en hij is een Chinees)
Die won toen dat spelletjequote:Op donderdag 30 mei 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lachwekkend dat je hier doet alsof je het voormalig FOK!fenomeen Wazaaaaa niet kent.
Vroeger speelden we de schitterende VI TOTO mee. Dat waren schitterende tijden.quote:
Zo zie je maar dat Oost-Aziaten op intellectueel niveau wel aan ons kunnen tippenquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger speelden we de schitterende VI TOTO mee. Dat waren schitterende tijden.
Jammer dat jullie daarmee gestopt zijn, wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vroeger speelden we de schitterende VI TOTO mee. Dat waren schitterende tijden.
Owja, die ken ik wel.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lachwekkend dat je hier doet alsof je het voormalig FOK!fenomeen Wazaaaaa niet kent.
Misschien moet je dan je tijd goed besteden in plaats van hier een act op te voeren waar niemand iets aan heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Owja, die ken ik wel.
Naja weet je wat het is Stijn de laatste weken ben ik echt mijn tijd kwijt om naar al die evenementen te gaan waar bedrijven zijn, want ik ben van plan om een goede stageplek te regelen voor mijn afstudeerstage (bij voorkeur big 4)
dus door alle drukte zie ik door de bomen het bos niet meer
koekoekquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je tijd goed besteden in plaats van hier een act op te voeren waar niemand iets aan heeft.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je tijd goed besteden in plaats van hier een act op te voeren waar niemand iets aan heeft.
Leuk, maar ik ga weer verder met The Wire zoals ik dat van plan was.quote:Op donderdag 30 mei 2019 22:54 schreef Coco. het volgende:
[..]
koekoek
In b4: "ik word gedemoniseerd!"
Oh, veel plezier danquote:Op donderdag 30 mei 2019 22:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Leuk, maar ik ga weer verder met The Wire zoals ik dat van plan was.
Gast, waar maak je je druk om. Hij woont niet eens meer in Nederland. Je kan beter je spellingfrustratie richten op zwakzinnigen in Klaagbaak. Daar zitten figuren met misschien net een mavodiploma hun frustratie af te reageren op mensen met een hogere IQ-score dan henzelf.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef GGMM het volgende:
Ik vergeef een hoop omdat zoveel talen spreken erg lastig is.
Maar winde![]()
Nee, dat kan niet.
Klaagbaak is een verloren zaak.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gast, waar maak je je druk om. Hij woont niet eens meer in Nederland. Je kan beter je spellingfrustratie richten op zwakzinnigen in Klaagbaak. Daar zitten figuren met misschien net een mavodiploma hun frustratie af te reageren op mensen met een hogere IQ-score dan henzelf.
Winde is juist een logische fout aangezien het onregelmatig is. Daar waar dt fouten aanleerbaar isquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef GGMM het volgende:
Maar winde![]()
Nee, dat kan niet.
Mij vergeef je nietquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef GGMM het volgende:
Maar winde![]()
Nee, dat kan niet.
Een niet in Nederland wonende user afvallen op een spelfout is nog hopelozer. Je bent je huiskat niet waard.quote:
ZO HALLO DANquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een niet in Nederland wonende user afvallen op een spelfout is nog hopelozer. Je bent je huiskat niet waard.
KOEKOEKquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een niet in Nederland wonende user afvallen op een spelfout is nog hopelozer. Je bent je huiskat niet waard.
Dit is to easy.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:11 schreef GGMM het volgende:
Maar winde![]()
Nee, dat kan niet.
watquote:Op donderdag 30 mei 2019 23:29 schreef JanPawelII het volgende:
Wel topshow toen DT ruzie kreeg met een andere supporter
quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
wat
die heb ik gemist, heb wel gezien toen Troopz emotioneel wegliep
quote:
Emery is een typische trainer die over vijf jaar een Chinese club gaat trainen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 23:32 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen m'n vrouw.
Iwobi moet starten
maar nee hoor, stomkop emery doet het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |