ik heb om 14 uur afgesproken op een terras dus dat wordt nog een hele ruk tot de wedstrijd, ben wel van plan om te kijkenquote:
(lol)quote:Protest
Andrej Babis, oprichter van de populistische ANO-partij, is sinds december 2017 aan de macht in Tsjechië, maar zijn regering ligt momenteel erg onder vuur.
Ik kijk niet.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Echt heel veel zin in de finale zaterdag
Hup Wijnaldum en Van Dijk!
Nou, ik zit naar de aftermovie te kijken maar wat een slappe zooi lijkt me dat. Typisch iets voor Caland.quote:
Weinig maskers.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, ik zit naar de aftermovie te kijken maar wat een slappe zooi lijkt me dat. Typisch iets voor Caland.
Paar jaar geleden geweest. Vond het een leuk feestjequote:Op donderdag 30 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, ik zit naar de aftermovie te kijken maar wat een slappe zooi lijkt me dat. Typisch iets voor Caland.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Neem eens een normale UI, idiootquote:Op donderdag 30 mei 2019 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:
Hallo Jojo, last van een kater?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:42 schreef GGMM het volgende:
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
[modbreak]![]()
DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!
![]()
[/modbreak]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:scrummie2.0 @:doublepain @:drizzt_dourden @:jancees @:kingroland @:johannes_vermeer @:O_o_ @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |