Ik neig nu naar een ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor mij niet
https://www.instagram.com/vikikuzmova/
Jack van Gelder was al bijna ingevlogenquote:
Tja, ze heeft wel grotere wedstrijden gespeeld dan een tweede ronde Grand Slam in een leeg stadion.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef franklop het volgende:
Bezweken onder de stress/druk wellicht en daardoor ziek geworden?
Of gewoon ziek, dat kan ook natuurlijk
Ik hoop het laatste.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef franklop het volgende:
Bezweken onder de stress/druk wellicht en daardoor ziek geworden?
Of gewoon ziek, dat kan ook natuurlijk
Maar niet met alle Nederlandse media op haar nek en extreme verwachtingen. Toch lijkt me er inderdaad meer aan de hand.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Tja, ze heeft wel grotere wedstrijden gespeeld dan een tweede ronde Grand Slam in een leeg stadion.
In principe wordt je daardoor niet duizelig en heb je geen energie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:43 schreef superniger het volgende:
Volgens de NOS een armblessure
https://nos.nl/artikel/22(...)e-roland-garros.html
Op uitnodiging van Osaka?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Kiki had ook eindelijk een keer gegeten bij dat Verkerk sushi restaurant. Nooit meer.
Volgens Mani89 een mental midget.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:43 schreef superniger het volgende:
Volgens de NOS een armblessure
https://nos.nl/artikel/22(...)e-roland-garros.html
Moet-ie wel eerst een kauwgumpje nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef superniger het volgende:
Sluiter gaat haar straks lekker troosten.
Trillende arm maken ze armblessure van.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:45 schreef Justevo het volgende:
Armblessure? Echt helemaal niks van gezien of over horen zeggen.
Ze hield ook beide handen/armen omhoog en zei "look I'm shaking". Lijkt me gewoon een griepje, slecht gegeten, suikers etc. Echt niks leek op een sportblessure.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:47 schreef BobW het volgende:
[..]
Trillende arm maken ze armblessure van.
Maar dat lijkt me inderdaad niet, anders behandelen ze dat wel.
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:50 schreef TheArt het volgende:
Kiki zei ook dat ze zich zo al de hele dag voelde. Lijkt dus gewoon een griepje te zijn.
Samen met Andreescu op pad geweest?twitter:WTA_insider twitterde op woensdag 29-05-2019 om 18:51:06Bianca Andreescu has withdrawn ahead of her 2R vs. Sofia Kenin. Kenin gets a walkover into the 3R and will face either Serena or Nara. #RG19 reageer retweet
Van de stress en de spanning en de druk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:53 schreef TheArt het volgende:
Volgens Fatima bij RTL Boulevard buikgriep. Ze moest vanmiddag ook overgeven.
Andreescu schijnt een schouderblessure te hebben. Had ze al voor RG.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:55 schreef franklop het volgende:
Samen met Andreescu op pad geweest?twitter:WTA_insider twitterde op woensdag 29-05-2019 om 18:51:06Bianca Andreescu has withdrawn ahead of her 2R vs. Sofia Kenin. Kenin gets a walkover into the 3R and will face either Serena or Nara. #RG19 reageer retweet
Moet je ziek opgeven. Moet je ook nog op Arrogantererererer wachten tot je wat tegen de pers mag zeggen. Arme Kiektwitter:Tim_Colijn twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:21:01Kiki Bertens zit ondertussen al een kwartier in de wachtkamer. Ze geeft haar persconferentie na Roger Federer, die eerst de internationale pers doet, dan de Franse en tot slot ook nog alle tijd neemt voor de Zwitserse pers. Is al ruim een half uur bezig. reageer retweet
Nee. Dat denk ik omdat Federer Djokovic nooit erg heeft gemogen. En Nadal mag hij wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verwar je Federer niet met jezelf? Jij zou dat willen, of Fedje dat wil weet je helemaal niet.
Ziek is ziek, daar kan niemand wat aan doen. Schijnbaar virus en geen stress. Dat gun je uiteraard niemand.quote:
Ja, grillige speler. Had je vroeger van die kubussen van.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thiem heeft het maar lastig tegen Bublik
Of bij Mansour Bahrami. Ik vind het wel erg experimenteel allemaal.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bublik past beter op Wimbledon met z'n Serve & Volley speelstijl
Of bij De Melkmeisje Masters.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bublik past beter op Wimbledon met z'n Serve & Volley speelstijl
Ja, erg elegant.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:22 schreef EP3 het volgende:
Serena speelt vandaag met n zwierig tafellaken om haar schouders.
Ja, jammer. Hoop dat hij niet ver komt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 15:39 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zverev gewoon in 3 sets. Niet te geloven.
40-0 voor op eigen service (3 setpoints) en dan alsnog de set verklotenquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:57 schreef Szura het volgende:
Almagro met pensioen dus Verdasco moet weer kloten hoor
Begin van de set ook al break weggegevenquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
40-0 voor op eigen service (3 setpoints) en dan alsnog de set verkloten
Kans op Federer of Tsitsipas in de finale tegen Nadal acht ik vrij kleinquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Corretja had hier nog gezegd dat hij niet verwacht dat Nadal in de finale tegen een Spanjaard moet. Wat een vooruitziende blik.Hij verwacht dat Nadals finaletegenstander Djokovic of Thiem wordt met eventueel een kans voor Federer of Tsitsipas. Knap hoor.
Duidelijk n kenner.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Corretja had hier nog gezegd dat hij niet verwacht dat Nadal in de finale tegen een Spanjaard moet. Wat een vooruitziende blik.Hij verwacht dat Nadals finaletegenstander Djokovic of Thiem wordt met eventueel een kans voor Federer of Tsitsipas. Knap hoor.
Kleine kans op de titel. Niet duidelijk opgeschreven. Excuses.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kans op Federer of Tsitsipas in de finale tegen Nadal acht ik vrij klein
Voor winst van het toernooi?quote:
Ja, echt sneu. Elke FOK!'er had dit kunnen zeggen.quote:
Dan vind ik je wel een beetje een vreemde eh... knakker. Wat maakt dat je hem kansrijker acht dan Nadal of Djokovic?quote:
Thiem is laatste tijd wel beter aan het worden, hij had een paar weken terug nog in Spanje op gravel gewonnen toch? Djoko maakt ook veel kans dat zeg ik niet maar het zou leuk zijn als er iemand anders een keer wintquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da vind ik je wel een beetje een vreemde eh... knakker. Wat maakt dat je hem kansrijker acht dan Nadal of Djokovic?
Ja, klopt. Aleen hij heeft nog nooit een GS gewonnen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:30 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Thiem is laatste tijd wel beter aan het worden, hij had een paar weken terug nog in Spanje op gravel gewonnen toch? Djoko maakt ook veel kans dat zeg ik niet maar het zou leuk zijn als er iemand anders een keer wint
In de finale had die Nadal verslagen dus we gaan het zienquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Aleen hij heeft nog nooit een GS gewonnen.
Ik hoop eerlijk gezegd dat Nadal nog vijf jaar ofzo wint.
Ja, in een Masterstoernooi. Dit is een GS. Da's een ander verhaal. Nadal heeft nog nooit een RG-finale verloren en heeft nog nooit een vijfsetter op gravel verloren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:32 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
In de finale had die Nadal verslagen dus we gaan het zien
Dan wordt het tijd hier verandering in te gaan brengenquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, in een Masterstoernooi. Dit is een GS. Da's een ander verhaal. Nadal heeft nog nooit een RG-finale verloren en heeft nog nooit een vijfsetter op gravel verloren.
Liever niet, dokter Knak.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:35 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd hier verandering in te gaan brengen
quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat Nadal nog vijf jaar ofzo wint.
Nou ja zeg.quote:
Op einde van de 2de set lukte elke bal bij Linettequote:Op donderdag 30 mei 2019 20:03 schreef Max23 het volgende:
Wat is halep aan het doen
3 mp gemist en nu de 2e set verloren
Daar heeft ze nu minder last van.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Op einde van de 2de set lukte elke bal bij Linette
Moet kunnen.quote:
Hij hoopt wel dat het allemaal erg spannend wordt met vijfsetters enzo die Nadal dan wintquote:
6 games.quote:Op donderdag 30 mei 2019 20:39 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Moet kunnen.
Ben benieuwd naar Goffin-Nadal morgen.
quote:Op donderdag 30 mei 2019 21:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Hij hoopt wel dat het allemaal erg spannend wordt met vijfsetters enzo die Nadal dan wint
Ben er ook een beetje bang voor. Die eerste week in zo'n GS valt me elke keer eer tegen, als het gaat om de partijen van de topspelers.quote:
Nee, leuk. Hoe is het?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 14:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Heb ik al gezegd dat ik in Lenglen zit vandaag? Ik zit er namelijk.
Ben heel benieuwd wat dat wordt. Je zou zeggen Nadal, maar met Federers verbeterde backhand is het misschien een minder uitgemaakte zaak dan in het verleden nog weleens was.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:47 schreef Norrage het volgende:
Fed heeft het makkelijk. Die haalt de halve finale wel hoor tegen Rafa.
Die zenden volgens mij helemaal niks meer uit. Kijken wat Eurosport doet. Wawrinka-Dimitrov lijkt mij boeiender.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
Zendt Sportza/Canvas Goffin straks nog uit?
Eurosport 1 zendt volgens mij pas om 17.30 u. pas weer tennis uit. Snap ikAlleen als Goffin goed, speelt, lijkt me die partij persoonlijk leuker. Maar Wawrinka-Dimitrov kan spannend worden ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die zenden volgens mij helemaal niks meer uit. Kijken wat Eurosport doet. Wawrinka-Dimitrov lijkt mij boeiender.
Zijn er naast Eurosport überhaupt nog hier te ontvangen zenders waarop ze RG uitzenden? Vroeger was het ook op de NOS en op Sporza.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die zenden volgens mij helemaal niks meer uit. [...]
Volgens mij niet. Hebben nu alleen home of tennis en home of wielrennen. Heb de player maar even geactiveerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn er naast Eurosport überhaupt nog hier te ontvangen zenders waarop ze RG uitzenden? Vroeger was het ook op de NOS en op Sporza.
Is dat met commentaar, als je bijvoorbeeld naar Nadals partij kijkt?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hebben nu alleen home of tennis en home of wielrennen. Heb de player maar even geactiveerd.
Op het moment nog niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat met commentaar, als je bijvoorbeeld naar Nadals partij kijkt?
Oké, kun je me dat laten weten wanneer de partij begint? Het kijken naar een partij zonder commentaar gaat mij altijd snel vervelen...quote:
Zal het even in de gaten houden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, kun je me dat laten weten wanneer de partij begint? Het kijken naar een partij zonder commentaar gaat mij altijd snel vervelen...
Bedankt.quote:
Bij welke provider is het zender van de maand?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:39 schreef Max23 het volgende:
Ruud doet het wel aardig in set 3 tegen federer
Wat een genot dat Eurosport 2 zender van de maand is
Telfort/KPNquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij welke provider is het zender van de maand?
Oké, gelukkig, want ik heb Ziggo en dan had ik er voor niks geld aan uitgegeven.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, gelukkig, want ik heb Ziggo en dan had ik er voor niks geld aan uitgegeven.
quote:
Dank je wel. Ja, ik vermoed het ook, maar kennelijk is het totaal niet boeiend. Goffin in zijn goeie tijd zou een test hebben kunnen zijn voor Nadal.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:03 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Federer is klaar op Eurosport 2. Zal Nadal daar straks wel te zien zijn.
Ja, daar heeft Nadal wel erg vaak geluk mee. En dit is redelijk extreem.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:25 schreef Norrage het volgende:
Ja die lotingen van Fed/Rafa en Djoko zeg. Wat een aanfluitingen....Maar die van Rafa is wel echt het ergst. Eerst 2 qualifiers, dan Goffin die al het hele jaar niks klaarspeelt. En hij heeft zaadje Nishikori in het kwart.
Niveautje lager zijn Londero en Garin dit jaar wel aardig bezig. Wawrinka kan het ook als ie op niveau is.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:25 schreef Norrage het volgende:
Ja die lotingen van Fed/Rafa en Djoko zeg. Wat een aanfluitingen....Maar die van Rafa is wel echt het ergst. Eerst 2 qualifiers, dan Goffin die al het hele jaar niks klaarspeelt. En hij heeft zaadje Nishikori in het kwart.
Maar ja, het veld is ook echt wel heel erg dun. De enige spelers die uberhaupt hebben laten zien te kunnen tennissen op gravel waren Djoko/Rafa/Thiem/Tsitsipas/Fognini...en ok, laat ik Fed ook even noemen. Dat is wel een hele kleine selectie.
Toch wel handig die regie van Eurosport in Parijs. Volgens mijn informeren die de commentatoren niet echt goedquote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:41 schreef Federer-fan het volgende:
Op ES 2 zeggen ze dat Nadal verder gaat op ES 1, maar daar is nog wielrennen. Handig.Je kan op ES 2 nog kijken naar die kansloze dansende mensen.
Zijn misschien ook eigenwijs. Ik ben over eigenlijk geen enkel volk ter wereld negatief, maar voor Fransen maak ik een uitzondering. Ook dat publiek, vreselijk, als er een Fransman tegen een niet-Fransman niet zijnde Federer of Nadal speelt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:49 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Toch wel handig die regie van Eurosport in Parijs. Volgens mijn informeren die de commentatoren niet echt goed
Erg teleurstellend dat de altijd irritante Fransen het weer niet voor elkaar krijgen een fatsoenlijke planning te maken. Ik hoop dat de man die daarvoor verantwoordelijk is beide armen en benen breekt.quote:
Komt door de altijd trillende armpjes van WTA-speelsters als Mertens en Stephens die matchpoints niet af kunnen maken waardoor wedstrijden onnodig lang duren.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg teleurstellend dat de altijd irritante Fransen het weer niet voor elkaar krijgen een fatsoenlijke planning te maken. Ik hoop dat de man die daarvoor verantwoordelijk is beide armen en benen breekt.
Ah, geluid komt niet van Chatrier maar van buiten Court 1. Blijkbaar zijn mensen van Lenglen ziedend omdat die partij verplaatst is en ze Court 1 niet meer op kunnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 19:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom is men zo mad op Chatrier? Hoor allemaal gefluit hier.
Wat een ongelooflijk kuttoernooi is het toch ookquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ah, geluid komt niet van Chatrier maar van buiten Court 1. Blijkbaar zijn mensen van Lenglen ziedend omdat die partij verplaatst is en ze Court 1 niet meer op kunnen.
Bij de US open spelen ze tot diep in de nacht. Hier worden de potjes op prime time afgebroken wegens duisternisquote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:22 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk kuttoernooi is het toch ook
Tegenwoordig kan dat ook digitaal!quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:20 schreef Federer-fan het volgende:
Ik geef jullie op een briefje dat ze Wawrinka-Dimitrov vanavond niet afspelen.
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat ook digitaal!
Ja, dat ze voor die paar games niet even de lichten aandoen, maar goed.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:58 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Tsitsipas morgen voor 2 games de baan op?
Vergeet Vedasco niet! Die laat ook regelmatig zien dat hij bizar goed uit de voeten kan op gravel. Hoe kan het dat hij is uitgeschakeld? Hij zo slecht of die tegenstander onverwacht goed?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 17:25 schreef Norrage het volgende:
Maar ja, het veld is ook echt wel heel erg dun. De enige spelers die uberhaupt hebben laten zien te kunnen tennissen op gravel waren Djoko/Rafa/Thiem/Tsitsipas/Fognini...en ok, laat ik Fed ook even noemen. Dat is wel een hele kleine selectie.
Verdascoquote:Op zaterdag 1 juni 2019 10:38 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Vergeet Vedasco niet! Die laat ook regelmatig zien dat hij bizar goed uit de voeten kan op gravel. Hoe kan het dat hij is uitgeschakeld? Hij zo slecht of die tegenstander onverwacht goed?
Iets meer dusquote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:58 schreef Sebastiaan92 het volgende:
De wens is de vader van de gedachte. En het is natuurlijk nog niet gespeeld,quote:
Speciaal voor tsitsi spelen ze er een paar meer.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 21:58 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Hij gaat in elk geval de gebruikelijke vijfde set spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:37 schreef EP3 het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte. En het is natuurlijk nog niet gespeeld,.
Wij vrezen voor Serena W. die uit het niet ineens weer een titel pakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:20 schreef Szura het volgende:
Met al die falende toppers gaat de altijd arrogante Osaka straks nog serieus voor de titel
Rolstoelvrouw pakt titelquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wij vrezen voor Serena W. die uit het niet ineens weer een titel pakt.
De altijd walgelijke ACT S Williamsquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Rolstoelvrouw pakt titel![]()
https://www.google.com/am(...)ututoiw1eafbfeyl0e0w
Vrouwentennis is geen sportquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Vandaag maakte ze weinig indruk.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:45 schreef EP3 het volgende:
Osaka maakte tegen Azarenka wel indruk. Kwam sterk terug vanuit n verloren positie.
4-6 2-6quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:20 schreef Szura het volgende:
Met al die falende toppers gaat de altijd arrogante Osaka straks nog serieus voor de titel
Walgelijke ACT. Vast weer geblesseerd geraakt bij het verstoppen voor de controleurs.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar zo betreurenswaardig vind ik dat eigenlijk niet.quote:
Sloane en Mugu hele jaar slecht, matig en op een slam lukt het ineens weer.quote:
Pieken op het juiste moment.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sloane en Mugu hele jaar slecht, matig en op een slam lukt het ineens weer.
Dat is een jongen die het ook Nadal op gravel heeeel moeilijk kan maken (moet ie wel een goede dag hebben natuurlijk, maar toch)quote:
Gogo Serena !quote:
Ik ook niet. Ik ben voor Sloane.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:05 schreef EP3 het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar zo betreurenswaardig vind ik dat eigenlijk niet.
Ja, moge ze nog zeven games op rij zo spelen. Om daarna te kunnen genieten van die nepfelicitaties van Williams.quote:
Ja, zeg dat wel.quote:
Verwacht je dat Federer wint van Tsitsipas? Heb van beide niet veel gezien dit toernooi, maar op voorhand zou ik Tsitsipas daar als favoriet zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Het begint nu te lijken op de volgende kwartfinales:
Djokovic-Zverev
Thiem-Del Potro
Wawrinka-Federer
Nishikori-Nadal
Dan verwacht ik de volgende halve finales:
Djokovic-Thiem
Federer-Nadal
En dan een finale Djokovic-Nadal, die Djokovic wint.
Nee, ik verwacht dat hij wint van Wawrinka.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:51 schreef papert het volgende:
[..]
Verwacht je dat Federer wint van Tsitsipas? Heb van beide niet veel gezien dit toernooi, maar op voorhand zou ik Tsitsipas daar als favoriet zien.
Spelers als Tsitsipas, Paire en Fognini acht jij kansloos, ofzo?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Het begint nu te lijken op de volgende kwartfinales:
Djokovic-Zverev
Thiem-Del Potro
Wawrinka-Federer
Nishikori-Nadal
Nee, maar ik denk dat ze niet winnen. Acht jij de anderen kansloos dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:54 schreef EP3 het volgende:
[..]
Spelers als Tsitsipas, Paire en Fognini acht jij kansloos, ofzo?
Owja, niet goed gekeken. Bedankt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat hij wint van Wawrinka.
Ja, hallo, jij zegt dat het daar op begint te lijken. Ik heb die uitspraak niet gedaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ze niet winnen. Acht jij de anderen kansloos dan?
Wawrinka sloeg hem wel ooit vrij simpel naar huis op RG (en won uiteindelijk ook het toernooi)quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:56 schreef papert het volgende:
[..]
Owja, niet goed gekeken. Bedankt.
Voor Federer zou het best goed uit kunnen komen. Tegen Wawrika heeft hij een betere kans dan tegen Tsitsipas, terwijl Wawrinka zomaar Tsitsipas uit kan schakelen.
Stanimal is de enige die van mij het hele toernooi mag winnen als Rafa het niet kanquote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wawrinka sloeg hem wel ooit vrij simpel naar huis op RG (en won uiteindelijk ook het toernooi)
Ik herinner me van de Roland Garros die Wawrinka won dat hij werkelijk alles raakte. Hij won toen in de finale tegen een onverslaanbaar geachte Djokovic. Dat niveau heeft Wawrinka daarna nooit meer gehaald.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wawrinka sloeg hem wel ooit vrij simpel naar huis op RG (en won uiteindelijk ook het toernooi)
Publiek is ook al wel klaar met dr ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
Die Kenin is een vervelende hé? Bah.... Ben nu een half uurtje aan het kijken maar ze irriteert me mateloos.
Eens. Dat vuistje na elk punt, het liefst naar de overkant kijkend is een van haar nare trekjes.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:03 schreef de_boswachter het volgende:
Die Kenin is een vervelende hé? Bah.... Ben nu een half uurtje aan het kijken maar ze irriteert me mateloos.
Of Thiemquote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:00 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Stanimal is de enige die van mij het hele toernooi mag winnen als Rafa het niet kan
Als ze daarmee die chagrijn van de baan mept, heb ik daar toch minder moeite mee.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:07 schreef papert het volgende:
[..]
Eens. Dat vuistje na elk punt, het liefst naar de overkant kijkend is een van haar nare trekjes.
Ja, ik ook. De volgende ronde mag ze er dan wel weer uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:11 schreef EP3 het volgende:
[..]
Als ze daarmee die chagrijn van de baan mept, heb ik daar toch minder moeite mee.
Je kan toch niks zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:14 schreef opgebaarde het volgende:
Rokje van die Kenin kan nog wel iets korter toch?
Prima ideequote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:14 schreef papert het volgende:
[..]
Ja, ik ook. De volgende ronde mag ze er dan wel weer uit.
Ik denk dat dit wel de minimale vereiste is om nog voor rokje te mogen doorgaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:14 schreef opgebaarde het volgende:
Rokje van die Kenin kan nog wel iets korter toch?
Moet kunnen.quote:
Ja, precies.quote:Voor Federer zou het best goed uit kunnen komen. Tegen Wawrika heeft hij een betere kans dan tegen Tsitsipas, terwijl Wawrinka zomaar Tsitsipas uit kan schakelen.
Ik hoop het. Vind Fognini altijd wel tof om naar te kijken. En die heeft wel het niveau om het alle toppers lastig te maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:56 schreef Marcoss het volgende:
Tsitsipas in plaats van Wawrinka en de hele top-8 staat in de kwartfinale..
Maar denk dat Fognini wint van Zverev
En continu afdrukken laten checken.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:07 schreef papert het volgende:
[..]
Eens. Dat vuistje na elk punt, het liefst naar de overkant kijkend is een van haar nare trekjes.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer.... had dit willen zien
[ afbeelding ]
Hoi.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer.... had dit willen zien
[ afbeelding ]
Finale US Open 2016 was ook genot!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:01 schreef papert het volgende:
[..]
Ik herinner me van de Roland Garros die Wawrinka won dat hij werkelijk alles raakte. Hij won toen in de finale tegen een onverslaanbaar geachte Djokovic. Dat niveau heeft Wawrinka daarna nooit meer gehaald.
filmpje: https://streamable.com/pxvz9twitter:schnejan twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 21:00:44"Im not a junior player anymore" @ThiemDomi was not amused as he had to leave the main Interviewroom because Serena #williams did not want to wait. When he realised why he got threated like that he also quite press room 2 and didnt give any interviews for tv etc #RG19 #thiem reageer retweet
Inderdaad, wat is dit voor onzinquote:
De mannen moeten nog beginnen.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ligt het aan mij of is er noch op ES 1 noch op ES 2 tennis?
Ja, da's waar. En als Sloane niet speelt, boeit het me toch niet echt.quote:
Nee, de NOS heeft sinds vorig jaar de rechten meer volgens mij. Wel jammer, want op de NOS vond ik het ook altijd wel aardig.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:27 schreef hhh38 het volgende:
Is er tegenwoordig geen Roland Garros meer op de Nederlandse of Belgische publieke omroep?
Eenmaal noch is genoch.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ligt het aan mij of is er noch op ES 1 noch op ES 2 tennis?
In mijn zin moest het er twee keer staan.quote:
Aan de andere kant ook wel een extreme luxe waarmee we een beetje verwend zijn geraakt, vaak kon je dezelfde pot gewoon op meerdere kanalen tegelijk zien. Maar alsnog jammer dat dat voorbij is inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de NOS heeft sinds vorig jaar de rechten meer volgens mij. Wel jammer, want op de NOS vond ik het ook altijd wel aardig.
https://onzetaal.nl/taaladvies/noch/quote:Op zondag 2 juni 2019 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In mijn zin moest het er twee keer staan.
Ja, precies.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook wel een extreme luxe waarmee we een beetje verwend zijn geraakt, vaak kon je dezelfde pot gewoon op meerdere kanalen tegelijk zien. Maar alsnog jammer dat dat voorbij is inderdaad.
Ik mag het hopen, Anders wordt het lastig om het te zien.quote:Heeft de BBC nog wel de Wimbledon rechten?
Ja, islastig als je het gaat analyseren. Dat vind ik ook van het verschil tussen 'als' en 'wanneer'. Is soms ook een subtiel verschil.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/noch/
Verwarrend
Ik snap er niks van. Hier staat het niet aangekondigd.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:41 schreef EP3 het volgende:
Er is zowel op ES1 als ES2 géén tennis momenteel.
Jij vond Jan Roels wel aardig?quote:Op zondag 2 juni 2019 13:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de NOS heeft sinds vorig jaar de rechten meer volgens mij. Wel jammer, want op de NOS vond ik het ook altijd wel aardig.
Mja, wel gezellig. Beter dan pak 'r beet Mariëtte Pakker.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij vond Jan Roels wel aardig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |