Ik neig nu naar een ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor mij niet
https://www.instagram.com/vikikuzmova/
Jack van Gelder was al bijna ingevlogenquote:
Tja, ze heeft wel grotere wedstrijden gespeeld dan een tweede ronde Grand Slam in een leeg stadion.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef franklop het volgende:
Bezweken onder de stress/druk wellicht en daardoor ziek geworden?
Of gewoon ziek, dat kan ook natuurlijk
Ik hoop het laatste.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef franklop het volgende:
Bezweken onder de stress/druk wellicht en daardoor ziek geworden?
Of gewoon ziek, dat kan ook natuurlijk
Maar niet met alle Nederlandse media op haar nek en extreme verwachtingen. Toch lijkt me er inderdaad meer aan de hand.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:41 schreef BobW het volgende:
[..]
Tja, ze heeft wel grotere wedstrijden gespeeld dan een tweede ronde Grand Slam in een leeg stadion.
In principe wordt je daardoor niet duizelig en heb je geen energie.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:43 schreef superniger het volgende:
Volgens de NOS een armblessure
https://nos.nl/artikel/22(...)e-roland-garros.html
Op uitnodiging van Osaka?quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:41 schreef Tim86 het volgende:
Kiki had ook eindelijk een keer gegeten bij dat Verkerk sushi restaurant. Nooit meer.
Volgens Mani89 een mental midget.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:43 schreef superniger het volgende:
Volgens de NOS een armblessure
https://nos.nl/artikel/22(...)e-roland-garros.html
Moet-ie wel eerst een kauwgumpje nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:40 schreef superniger het volgende:
Sluiter gaat haar straks lekker troosten.
Trillende arm maken ze armblessure van.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:45 schreef Justevo het volgende:
Armblessure? Echt helemaal niks van gezien of over horen zeggen.
Ze hield ook beide handen/armen omhoog en zei "look I'm shaking". Lijkt me gewoon een griepje, slecht gegeten, suikers etc. Echt niks leek op een sportblessure.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:47 schreef BobW het volgende:
[..]
Trillende arm maken ze armblessure van.
Maar dat lijkt me inderdaad niet, anders behandelen ze dat wel.
Lijkt me ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:50 schreef TheArt het volgende:
Kiki zei ook dat ze zich zo al de hele dag voelde. Lijkt dus gewoon een griepje te zijn.
Samen met Andreescu op pad geweest?twitter:WTA_insider twitterde op woensdag 29-05-2019 om 18:51:06Bianca Andreescu has withdrawn ahead of her 2R vs. Sofia Kenin. Kenin gets a walkover into the 3R and will face either Serena or Nara. #RG19 reageer retweet
Van de stress en de spanning en de druk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:53 schreef TheArt het volgende:
Volgens Fatima bij RTL Boulevard buikgriep. Ze moest vanmiddag ook overgeven.
Andreescu schijnt een schouderblessure te hebben. Had ze al voor RG.quote:Op woensdag 29 mei 2019 18:55 schreef franklop het volgende:
Samen met Andreescu op pad geweest?twitter:WTA_insider twitterde op woensdag 29-05-2019 om 18:51:06Bianca Andreescu has withdrawn ahead of her 2R vs. Sofia Kenin. Kenin gets a walkover into the 3R and will face either Serena or Nara. #RG19 reageer retweet
Moet je ziek opgeven. Moet je ook nog op Arrogantererererer wachten tot je wat tegen de pers mag zeggen. Arme Kiektwitter:Tim_Colijn twitterde op woensdag 29-05-2019 om 19:21:01Kiki Bertens zit ondertussen al een kwartier in de wachtkamer. Ze geeft haar persconferentie na Roger Federer, die eerst de internationale pers doet, dan de Franse en tot slot ook nog alle tijd neemt voor de Zwitserse pers. Is al ruim een half uur bezig. reageer retweet
Nee. Dat denk ik omdat Federer Djokovic nooit erg heeft gemogen. En Nadal mag hij wel.quote:Op woensdag 29 mei 2019 17:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Verwar je Federer niet met jezelf? Jij zou dat willen, of Fedje dat wil weet je helemaal niet.
Ziek is ziek, daar kan niemand wat aan doen. Schijnbaar virus en geen stress. Dat gun je uiteraard niemand.quote:
Ja, grillige speler. Had je vroeger van die kubussen van.quote:Op donderdag 30 mei 2019 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Thiem heeft het maar lastig tegen Bublik
Of bij Mansour Bahrami. Ik vind het wel erg experimenteel allemaal.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bublik past beter op Wimbledon met z'n Serve & Volley speelstijl
Of bij De Melkmeisje Masters.quote:Op donderdag 30 mei 2019 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bublik past beter op Wimbledon met z'n Serve & Volley speelstijl
Ja, erg elegant.quote:Op donderdag 30 mei 2019 14:22 schreef EP3 het volgende:
Serena speelt vandaag met n zwierig tafellaken om haar schouders.
Ja, jammer. Hoop dat hij niet ver komt.quote:Op donderdag 30 mei 2019 15:39 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Zverev gewoon in 3 sets. Niet te geloven.
40-0 voor op eigen service (3 setpoints) en dan alsnog de set verklotenquote:Op donderdag 30 mei 2019 16:57 schreef Szura het volgende:
Almagro met pensioen dus Verdasco moet weer kloten hoor
Begin van de set ook al break weggegevenquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
40-0 voor op eigen service (3 setpoints) en dan alsnog de set verkloten
Kans op Federer of Tsitsipas in de finale tegen Nadal acht ik vrij kleinquote:Op donderdag 30 mei 2019 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Corretja had hier nog gezegd dat hij niet verwacht dat Nadal in de finale tegen een Spanjaard moet. Wat een vooruitziende blik.Hij verwacht dat Nadals finaletegenstander Djokovic of Thiem wordt met eventueel een kans voor Federer of Tsitsipas. Knap hoor.
Duidelijk n kenner.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:31 schreef Federer-fan het volgende:
Corretja had hier nog gezegd dat hij niet verwacht dat Nadal in de finale tegen een Spanjaard moet. Wat een vooruitziende blik.Hij verwacht dat Nadals finaletegenstander Djokovic of Thiem wordt met eventueel een kans voor Federer of Tsitsipas. Knap hoor.
Kleine kans op de titel. Niet duidelijk opgeschreven. Excuses.quote:Op donderdag 30 mei 2019 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kans op Federer of Tsitsipas in de finale tegen Nadal acht ik vrij klein
Voor winst van het toernooi?quote:
Ja, echt sneu. Elke FOK!'er had dit kunnen zeggen.quote:
Dan vind ik je wel een beetje een vreemde eh... knakker. Wat maakt dat je hem kansrijker acht dan Nadal of Djokovic?quote:
Thiem is laatste tijd wel beter aan het worden, hij had een paar weken terug nog in Spanje op gravel gewonnen toch? Djoko maakt ook veel kans dat zeg ik niet maar het zou leuk zijn als er iemand anders een keer wintquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da vind ik je wel een beetje een vreemde eh... knakker. Wat maakt dat je hem kansrijker acht dan Nadal of Djokovic?
Ja, klopt. Aleen hij heeft nog nooit een GS gewonnen.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:30 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Thiem is laatste tijd wel beter aan het worden, hij had een paar weken terug nog in Spanje op gravel gewonnen toch? Djoko maakt ook veel kans dat zeg ik niet maar het zou leuk zijn als er iemand anders een keer wint
In de finale had die Nadal verslagen dus we gaan het zienquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt. Aleen hij heeft nog nooit een GS gewonnen.
Ik hoop eerlijk gezegd dat Nadal nog vijf jaar ofzo wint.
Ja, in een Masterstoernooi. Dit is een GS. Da's een ander verhaal. Nadal heeft nog nooit een RG-finale verloren en heeft nog nooit een vijfsetter op gravel verloren.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:32 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
In de finale had die Nadal verslagen dus we gaan het zien
Dan wordt het tijd hier verandering in te gaan brengenquote:Op donderdag 30 mei 2019 19:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, in een Masterstoernooi. Dit is een GS. Da's een ander verhaal. Nadal heeft nog nooit een RG-finale verloren en heeft nog nooit een vijfsetter op gravel verloren.
Liever niet, dokter Knak.quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:35 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd hier verandering in te gaan brengen
quote:Op donderdag 30 mei 2019 19:31 schreef Federer-fan het volgende:
Ik hoop eerlijk gezegd dat Nadal nog vijf jaar ofzo wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |