Hij gaat in elk geval de gebruikelijke vijfde set spelenquote:Op zaterdag 1 juni 2019 12:37 schreef EP3 het volgende:
[..]
De wens is de vader van de gedachte. En het is natuurlijk nog niet gespeeld,.
Wij vrezen voor Serena W. die uit het niet ineens weer een titel pakt.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:20 schreef Szura het volgende:
Met al die falende toppers gaat de altijd arrogante Osaka straks nog serieus voor de titel
Rolstoelvrouw pakt titelquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:32 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wij vrezen voor Serena W. die uit het niet ineens weer een titel pakt.
De altijd walgelijke ACT S Williamsquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Rolstoelvrouw pakt titel![]()
https://www.google.com/am(...)ututoiw1eafbfeyl0e0w
Vrouwentennis is geen sportquote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Vandaag maakte ze weinig indruk.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:45 schreef EP3 het volgende:
Osaka maakte tegen Azarenka wel indruk. Kwam sterk terug vanuit n verloren positie.
4-6 2-6quote:Op vrijdag 31 mei 2019 20:20 schreef Szura het volgende:
Met al die falende toppers gaat de altijd arrogante Osaka straks nog serieus voor de titel
Walgelijke ACT. Vast weer geblesseerd geraakt bij het verstoppen voor de controleurs.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 14:50 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar zo betreurenswaardig vind ik dat eigenlijk niet.quote:
Sloane en Mugu hele jaar slecht, matig en op een slam lukt het ineens weer.quote:
Pieken op het juiste moment.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Sloane en Mugu hele jaar slecht, matig en op een slam lukt het ineens weer.
Dat is een jongen die het ook Nadal op gravel heeeel moeilijk kan maken (moet ie wel een goede dag hebben natuurlijk, maar toch)quote:
Gogo Serena !quote:
Ik ook niet. Ik ben voor Sloane.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 17:05 schreef EP3 het volgende:
[..]
Niet gezien. Maar zo betreurenswaardig vind ik dat eigenlijk niet.
Ja, moge ze nog zeven games op rij zo spelen. Om daarna te kunnen genieten van die nepfelicitaties van Williams.quote:
Ja, zeg dat wel.quote:
Verwacht je dat Federer wint van Tsitsipas? Heb van beide niet veel gezien dit toernooi, maar op voorhand zou ik Tsitsipas daar als favoriet zien.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Het begint nu te lijken op de volgende kwartfinales:
Djokovic-Zverev
Thiem-Del Potro
Wawrinka-Federer
Nishikori-Nadal
Dan verwacht ik de volgende halve finales:
Djokovic-Thiem
Federer-Nadal
En dan een finale Djokovic-Nadal, die Djokovic wint.
Nee, ik verwacht dat hij wint van Wawrinka.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:51 schreef papert het volgende:
[..]
Verwacht je dat Federer wint van Tsitsipas? Heb van beide niet veel gezien dit toernooi, maar op voorhand zou ik Tsitsipas daar als favoriet zien.
Spelers als Tsitsipas, Paire en Fognini acht jij kansloos, ofzo?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:47 schreef Federer-fan het volgende:
Het begint nu te lijken op de volgende kwartfinales:
Djokovic-Zverev
Thiem-Del Potro
Wawrinka-Federer
Nishikori-Nadal
Nee, maar ik denk dat ze niet winnen. Acht jij de anderen kansloos dan?quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:54 schreef EP3 het volgende:
[..]
Spelers als Tsitsipas, Paire en Fognini acht jij kansloos, ofzo?
Owja, niet goed gekeken. Bedankt.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht dat hij wint van Wawrinka.
Ja, hallo, jij zegt dat het daar op begint te lijken. Ik heb die uitspraak niet gedaan.quote:Op zaterdag 1 juni 2019 19:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar ik denk dat ze niet winnen. Acht jij de anderen kansloos dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |