Ben heel benieuwd wat dat wordt. Je zou zeggen Nadal, maar met Federers verbeterde backhand is het misschien een minder uitgemaakte zaak dan in het verleden nog weleens was.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:47 schreef Norrage het volgende:
Fed heeft het makkelijk. Die haalt de halve finale wel hoor tegen Rafa.
Die zenden volgens mij helemaal niks meer uit. Kijken wat Eurosport doet. Wawrinka-Dimitrov lijkt mij boeiender.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
Zendt Sportza/Canvas Goffin straks nog uit?
Eurosport 1 zendt volgens mij pas om 17.30 u. pas weer tennis uit. Snap ikAlleen als Goffin goed, speelt, lijkt me die partij persoonlijk leuker. Maar Wawrinka-Dimitrov kan spannend worden ja.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die zenden volgens mij helemaal niks meer uit. Kijken wat Eurosport doet. Wawrinka-Dimitrov lijkt mij boeiender.
Zijn er naast Eurosport überhaupt nog hier te ontvangen zenders waarop ze RG uitzenden? Vroeger was het ook op de NOS en op Sporza.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:06 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Die zenden volgens mij helemaal niks meer uit. [...]
Volgens mij niet. Hebben nu alleen home of tennis en home of wielrennen. Heb de player maar even geactiveerd.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zijn er naast Eurosport überhaupt nog hier te ontvangen zenders waarop ze RG uitzenden? Vroeger was het ook op de NOS en op Sporza.
Is dat met commentaar, als je bijvoorbeeld naar Nadals partij kijkt?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:16 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hebben nu alleen home of tennis en home of wielrennen. Heb de player maar even geactiveerd.
Op het moment nog niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dat met commentaar, als je bijvoorbeeld naar Nadals partij kijkt?
Oké, kun je me dat laten weten wanneer de partij begint? Het kijken naar een partij zonder commentaar gaat mij altijd snel vervelen...quote:
Zal het even in de gaten houden.quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, kun je me dat laten weten wanneer de partij begint? Het kijken naar een partij zonder commentaar gaat mij altijd snel vervelen...
Bedankt.quote:
Bij welke provider is het zender van de maand?quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:39 schreef Max23 het volgende:
Ruud doet het wel aardig in set 3 tegen federer
Wat een genot dat Eurosport 2 zender van de maand is
Telfort/KPNquote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bij welke provider is het zender van de maand?
Oké, gelukkig, want ik heb Ziggo en dan had ik er voor niks geld aan uitgegeven.quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2019 16:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, gelukkig, want ik heb Ziggo en dan had ik er voor niks geld aan uitgegeven.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |