quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:19 schreef de_boswachter het volgende:
Jammer.... had dit willen zien
[ afbeelding ]
Finale US Open 2016 was ook genot!quote:Op zaterdag 1 juni 2019 20:01 schreef papert het volgende:
[..]
Ik herinner me van de Roland Garros die Wawrinka won dat hij werkelijk alles raakte. Hij won toen in de finale tegen een onverslaanbaar geachte Djokovic. Dat niveau heeft Wawrinka daarna nooit meer gehaald.
filmpje: https://streamable.com/pxvz9twitter:schnejan twitterde op zaterdag 01-06-2019 om 21:00:44"Im not a junior player anymore" @ThiemDomi was not amused as he had to leave the main Interviewroom because Serena #williams did not want to wait. When he realised why he got threated like that he also quite press room 2 and didnt give any interviews for tv etc #RG19 #thiem reageer retweet
Inderdaad, wat is dit voor onzinquote:
De mannen moeten nog beginnen.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ligt het aan mij of is er noch op ES 1 noch op ES 2 tennis?
Ja, da's waar. En als Sloane niet speelt, boeit het me toch niet echt.quote:
Nee, de NOS heeft sinds vorig jaar de rechten meer volgens mij. Wel jammer, want op de NOS vond ik het ook altijd wel aardig.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:27 schreef hhh38 het volgende:
Is er tegenwoordig geen Roland Garros meer op de Nederlandse of Belgische publieke omroep?
Eenmaal noch is genoch.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
Ligt het aan mij of is er noch op ES 1 noch op ES 2 tennis?
In mijn zin moest het er twee keer staan.quote:
Aan de andere kant ook wel een extreme luxe waarmee we een beetje verwend zijn geraakt, vaak kon je dezelfde pot gewoon op meerdere kanalen tegelijk zien. Maar alsnog jammer dat dat voorbij is inderdaad.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de NOS heeft sinds vorig jaar de rechten meer volgens mij. Wel jammer, want op de NOS vond ik het ook altijd wel aardig.
https://onzetaal.nl/taaladvies/noch/quote:Op zondag 2 juni 2019 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
In mijn zin moest het er twee keer staan.
Ja, precies.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant ook wel een extreme luxe waarmee we een beetje verwend zijn geraakt, vaak kon je dezelfde pot gewoon op meerdere kanalen tegelijk zien. Maar alsnog jammer dat dat voorbij is inderdaad.
Ik mag het hopen, Anders wordt het lastig om het te zien.quote:Heeft de BBC nog wel de Wimbledon rechten?
Ja, islastig als je het gaat analyseren. Dat vind ik ook van het verschil tussen 'als' en 'wanneer'. Is soms ook een subtiel verschil.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/noch/
Verwarrend
Ik snap er niks van. Hier staat het niet aangekondigd.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:41 schreef EP3 het volgende:
Er is zowel op ES1 als ES2 géén tennis momenteel.
Jij vond Jan Roels wel aardig?quote:Op zondag 2 juni 2019 13:28 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, de NOS heeft sinds vorig jaar de rechten meer volgens mij. Wel jammer, want op de NOS vond ik het ook altijd wel aardig.
Mja, wel gezellig. Beter dan pak 'r beet Mariëtte Pakker.quote:Op zondag 2 juni 2019 13:51 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Jij vond Jan Roels wel aardig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |