Mijn pa is 28 januari overleden, ook niet helemaal onverwacht, was sinds maart vorig jaar aan het vegeteren na een val op z'n hoofd. Kan hem slecht bezoeken, z'n graf is op Curaçao immersquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:35 schreef Amarantha het volgende: [..] Ik heb haar wel uitgestrooid vlakbij mijn huis dus ik kan wel altijd naar haar toe. Misschien zeg ik het wel een keertje, maar ik ben eigenlijk niet zo. Ik sta ook nooit bij een graf te praten ofzo.
Maar echtquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het verschil om daarna naar een gewone led tv te kijken is echt best groot
Ook wel weer verstandig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee laat ik maar niet doen, geen geld voor nu en ik ben nu nog tevreden met mijn huidige tv.
Ja echt treurig ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bizar om te zien hoe mensen er toen nog vanaf wisten he, kindertjes die gewoon naar die brand gingen kijken en speelde met al het kernafval wat ze in hun gezicht kregen
Ai daar ga je niet even zomaar heen nee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn pa is 28 januari overleden, ook niet helemaal onverwacht, was sinds maart vorig jaar aan het vegeteren na een val op z'n hoofd. Kan hem slecht bezoeken, z'n graf is op Curaçao immers
Ik ook niet, ook al irriteer ik me wel eens aan d'r ik wil haar zeker nog niet kwijtquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Moet er echt niet aan denken om op dit moment m'n moeder te verliezen. Daar zou ik echt totaal niet klaar voor zijn. Als je er ooit klaar voor kan zijn dan
Wat?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Sorry voor de mini spoiler Flips, dacht dat je hem al gezien had
Ga er nog wel even goed over nadenken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:42 schreef I. het volgende:
[..]
Maar echtEcht heel tof.
[..]
Ook wel weer verstandig.
Bij mij is het meer een soort hoofdschuddend irriteren dan, op een niet al te negatieve manierquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook al irriteer ik me wel eens aan d'r ik wil haar zeker nog niet kwijt
Einde van vorige topic stond wat over de seriequote:Op woensdag 29 mei 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ga er nog wel even goed over nadenken.
Er is echt veel te veel keus op dat gebied.
oh heb het gemist denk ikquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Einde van vorige topic stond wat over de serie
Is ook geen aankoop waar je in een paar minuutjes over moet beslissen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga er nog wel even goed over nadenken.
Er is echt veel te veel keus op dat gebied.
Dat sowieso. Had alleen gehoopt op wat beter advies vanuit hier ipv debiel gedrag over het bedrag.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:51 schreef I. het volgende:
[..]
Is ook geen aankoop waar je in een paar minuutjes over moet beslissen.
Is je ook gewoon heel erg gegund.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Het heeft me ook wel geholpen dat ik veel lieve mensen om mij heen had (in real life maar ook hier).
Want?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Nu denk ik wel dat ik sneller de pijp uit ben dan mijn moeder tbh
Nope, wel Quicksand gezien. Maar Chernobyl wel gedownload, nog niet gezien.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:50 schreef Amarantha het volgende:
@:I. ik dacht dat je het al had gezien.
Mijn moeder leeft super gezond, en heeft goeie genen want haar moeder is ook eind 90.quote:
Hoezo? :Squote:Op woensdag 29 mei 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Nu denk ik wel dat ik sneller de pijp uit ben dan mijn moeder tbh
Tenzij je jezelf van kant maakt hoeft dat nog geen invloed te hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn moeder leeft super gezond, en heeft goeie genen want haar moeder is ook eind 90.
Ik leef niet al te gezond, veel stress, mentaal niet best. Rekensommetje is snel gemaakt toch
Ach zegt soms helemaal niets.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn moeder leeft super gezond, en heeft goeie genen want haar moeder is ook eind 90.
Ik leef niet al te gezond, veel stress, mentaal niet best. Rekensommetje is snel gemaakt toch
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach zegt soms helemaal niets.
Rokers kunnen ook oud worden.
Obese mensen ook
En gezonde mensen kunnen jong sterven
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij je jezelf van kant maakt hoeft dat nog geen invloed te hebben natuurlijk.
Ook met goeie genen kan je een random ziekte krijgen.
Dat is zoquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach zegt soms helemaal niets.
Rokers kunnen ook oud worden.
Obese mensen ook
En gezonde mensen kunnen jong sterven
Behalve dat je coke snuift ken ik jou verder niet dus ik weet niet in hoeverre dit een graadmeter is?quote:
Nou precies en Deadprez ook dus wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Lekker man, sterfelijkheid.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dat is zoKan altijd anders lopen dan je verwacht.
Haha ja alleen coke.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat je coke snuift ken ik jou verder niet dus ik weet niet in hoeverre dit een graadmeter is?
Heb je wat van hem gehoord?quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou precies en Deadprez ook dus wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat je coke snuift ken ik jou verder niet dus ik weet niet in hoeverre dit een graadmeter is?
Zowel sterfelijkheid en onsterfelijkheid vind ik beide niet heel aanlokkelijk, maar ja, je moet het er maar mee doen hequote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]![]()
![]()
Mn lichaam is inmiddels een chemische stortplaats
Mooi hoe Inso altijd op hem liep te bashen omdat hij nog thuis woonde en zn ouders zn drugsverslaving liet financierenquote:
Er zelf voor kiezen om pijnloos te sterven op het juiste moment zou het ideaalst zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zowel sterfelijkheid en onsterfelijkheid vind ik beide niet heel aanlokkelijk, maar ja, je moet het er maar mee doen he
Was dat niet gewoon een act van dpquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi hoe Inso altijd op hem liep te bashen omdat hij nog thuis woonde en zn ouders zn drugsverslaving liet financieren
Behalve dat hij niet meer op FOK! zit schijnt zijn leven verder nog hetzelfde te zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi hoe Inso altijd op hem liep te bashen omdat hij nog thuis woonde en zn ouders zn drugsverslaving liet financieren
Nee die woont op zolder met zijn vriendin bij zijn ouders (ik dacht haar ouders maar volgens mij niet)quote:
Geen idee, kendeh em niet goed genoeg daarvoor.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:04 schreef Solotovski het volgende:
Kutama
[..]
Was dat niet gewoon een act van dp
Dat vond ik ook wel een beetje jammer ja. Maar mocht je nog meer advies nodig hebben, vraag het gerust.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat sowieso. Had alleen gehoopt op wat beter advies vanuit hier ipv debiel gedrag over het bedrag.
Prima werk, Sherlock.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Maar hij heeft wel een userscore en daarom denk ik dat hij wel online is geweest. deadprez
Hm geen idee. Niet teveel bij nadenkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zelf voor kiezen om pijnloos te sterven op het juiste moment zou het ideaalst zijn.
Rol heen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:10 schreef Solotovski het volgende:
Ok ik lig op de bank nog steeds hoe kom ik met zo weinig mogelijk moeite in bed
Wat een zwaar leven
Net zo zwaar als m'n benen
Bank als bed gebruiken is het makkelijkst natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:10 schreef Solotovski het volgende:
Ok ik lig op de bank nog steeds hoe kom ik met zo weinig mogelijk moeite in bed
Wat een zwaar leven
Net zo zwaar als m'n benen
En dit.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bank als bed gebruiken is het makkelijkst natuurlijk
Dat wordt een uitdaging bij de trapquote:
Schuivenquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat wordt een uitdaging bij de trap
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, je neemt het wel in overweging dusquote:
Ik zeg niet meteen neequote:Op woensdag 29 mei 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, je neemt het wel in overweging dus
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat wordt een uitdaging bij de trap
Hopelijk wel gordijnen dicht anders vroeg wakkerquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merciquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:06 schreef I. het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel een beetje jammer ja. Maar mocht je nog meer advies nodig hebben, vraag het gerust.
R.I.P.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:16 schreef Solotovski het volgende:
8:50 pas bij dokter dus langer in bed blijven liggen
Op de bank*quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:16 schreef Solotovski het volgende:
8:50 pas bij dokter dus langer in bed blijven liggen
I lolledquote:
Lange tijd geleden dat het hier stormde. Beetje rellen zo nu en dan kan geen kwaadquote:
Wooow Pfieuww dat scheelde een haarquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Wow gooi bijna vol glas drinken van mijn bureau.
Was wel even schrikken. Vet kut als dat over mijn muur gaat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wooow Pfieuww dat scheelde een haar
Ja das waarquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was wel even schrikken. Vet kut als dat over mijn muur gaat.
Je hebt wel een heel scheef huis als je drinken over je muur heen gaat als je het verticaal van je bureau gooitquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was wel even schrikken. Vet kut als dat over mijn muur gaat.
Bureau staat vlak naast de muur? Dus als ik een vol glas drinken om gooi aan die kant dan komt het vast ook wel tegen de muur aan via de grond weer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel scheef huis als je drinken over je muur heen gaat als je het verticaal van je bureau gooit
Kubuswoningen in Helmond en roffaquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel scheef huis als je drinken over je muur heen gaat als je het verticaal van je bureau gooit
Wil je ook niet dood in gevonden wordenquote:
Jij maakt wat mee zegquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
Een keertje koffie over laptop gespuugd omdat ik op de een of andere manier moest hoesten terwijl ik een slok nam
Ja vertel dan verder, jezusquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik moest eens plassen terwijl ik zat te kleien
Even kijkenquote:
Zou Sophie Turner wel eens in de bek willen doenquote:
Sophie Turner ziet er erg smakelijk uit hier jaquote:Op woensdag 29 mei 2019 02:16 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zou Sophie Turner wel eens in de bek willen doen
Echt he, maar Jaime ookquote:
Waarom zit Sansa met een jas aan, ik erger me.quote:
Winter is comingquote:Op woensdag 29 mei 2019 02:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom zit Sansa met een jas aan, ik erger me.
Iddquote:Op woensdag 29 mei 2019 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he, maar Jaime ookziet er zo anders uit
Fok dat, ik wil een trio met Turner en Clarkequote:Op woensdag 29 mei 2019 02:30 schreef Fok-it het volgende:
Hoe vet moet het zijn om deel te zijn van zo'n productie
Fixedquote:Op woensdag 29 mei 2019 02:31 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Fok dat, ik wil een trio met Turner en Williams
Geboren: 15 april 1997 (22 jaarquote:
Hypocrietquote:
Omdat je het baseerde op haar looks.quote:
Zeg ik ook geen tegenquote:Op woensdag 29 mei 2019 02:41 schreef Fok-it het volgende:
Maar prima, tegen Rose Leslie of Nathalie Emmanuel zeg ik ook geen tegen
Als je ook zo bijdehand doet tegen vrouwen denk ik dat je je eerst maar even op single moet focussen ipv trioquote:
(61 per dag)quote:Op woensdag 29 mei 2019 02:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je ook zo bijdehand doet tegen vrouwen denk ik dat je je eerst maar even op single moet focussen ipv trio
Zo vaak per dag? Dat begint op een gegeven moment wel beetje gevoelig te worden lijkt mequote:
Daar ga je je toch niet druk om maken johquote:
Vermoeiendquote:Op woensdag 29 mei 2019 02:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar ga je je toch niet druk om maken joh1 nutteloos iemand op een internetforum
Lekker zn frustraties laten botvieren online, kan mij dat nou schelen
Mogguhquote:
Alles goed?quote:
Ben veel te laat gaan slapen, dus benieuwd of ik deze dag ga overleven. Maar voor de rest goed hoor. Met jou?quote:
Ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 29 mei 2019 05:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben veel te laat gaan slapen, dus benieuwd of ik deze dag ga overleven. Maar voor de rest goed hoor. Met jou?
Die twee uur dat ik heb geslapen waren heerlijkquote:
2 uur??? Wtf heyquote:Op woensdag 29 mei 2019 06:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die twee uur dat ik heb geslapen waren heerlijk
En jij?
Ja niet normaalquote:Op woensdag 29 mei 2019 06:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 uur??? Wtf hey
Ja wel in coma gelegen eigenlijk
Ik hoef niet de deur uit maar moet thuis wel e.e.a doen morgenquote:Op woensdag 29 mei 2019 06:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja niet normaal![]()
Ah lekker hoor, jij morgen ook lekker vrij?
Nouja het scheelt al dat je er niet uit hoeftquote:Op woensdag 29 mei 2019 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoef niet de deur uit maar moet thuis wel e.e.a doen morgen
Truequote:Op woensdag 29 mei 2019 06:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nouja het scheelt al dat je er niet uit hoeft
Goed.quote:Op woensdag 29 mei 2019 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen scrup
Hoe gaat het met u vandaag?
xxx
Ik ook. Moet nieuwe broeken hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
😅 dat was mijn plan voor vandaag ja.. ik ben zo voorspelbaar
Lol.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
😅 dat was mijn plan voor vandaag ja.. ik ben zo voorspelbaar
Ik ook. Of slak moet ineens terug komenquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verwacht dat je vandaag wel 2e wordt in het dts
Dat zie ik niet gebeuren helaas. Misschien volgende maand weer terugquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Of slak moet ineens terug komen
Denk het ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren helaas. Misschien volgende maand weer terug
op de weg niet. leek wel zondagquote:
iedereen blij dat ze weer rijdenquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh in de trein juist weer wel.
Hier ben ikquote:
Nopequote:Op woensdag 29 mei 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
L E K K E R !
Geen dolce gusto op het werk he
Bel je bankquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:21 schreef MCH het volgende:
[..]
Haags, sta Gvd al een kwartier stil door een wisselstoring bij de htmdoe er wat aan
Rij je bij de RET dan?quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat heeft echt heel weinig nut daar ik niet bij de htm werk
Sorry voor het ongemakquote:Op woensdag 29 mei 2019 08:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je excel bestandje klopt niet goos.
Het wordt steeds vroeger naatjequote:
Ga verder slapen dan.quote:Op woensdag 29 mei 2019 08:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vandaag wederom niet van harte, lig nog steeds te gapen
BEN JE AL OP DE VUUUUquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik in de ochtend eenmaal wakker ben gaat dat lastig
En als je in de avond wakker bent?quote:Op woensdag 29 mei 2019 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik in de ochtend eenmaal wakker ben gaat dat lastig
Rtquote:Op woensdag 29 mei 2019 09:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan loont het niet om te gaan slapenik ben 's avonds productiever dan 's ochtends
Oeiii en eerder weg kan niet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:17 schreef DerRabbit het volgende:
Tering wat gaat vandaag langzaam. Heb bijna niets meer te doen en moet me nog gaan vervelen tot 15:00
Misschien dat ik rond na 2 uur weg kan. Moet sowieso blijven tot de lunch voorbij is.quote:
Dat is in ieder geval een uur. Hopelijk kun je je nog 2.5 U vermakenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien dat ik rond na 2 uur weg kan. Moet sowieso blijven tot de lunch voorbij is.
Heequote:
Is wel een uur minder salarisquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een uur. Hopelijk kun je je nog 2.5 U vermaken
Oei.quote:
Nu niet?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Normaal gesproken zalmdag maarja
Nope.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oei.Maakt dat uur groot verschil dan?
[..]
Nu niet?
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft het drukker nu zei hij
Ja maar dat is anders, daar maak ik mij geen zorgen om verder.quote:
Etto wel?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders, daar maak ik mij geen zorgen om verder.
Ja want die is ineens spoorloos verdwenen, zijn account is er nog wel enz.quote:
Ah zo ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja want die is ineens spoorloos verdwenen, zijn account is er nog wel enz.
En hij zegt altijd dat hij veel hoofdpijn heeft enz en dan maak ik mij wel een beetje zorgen ja. Hoop dat het goed gaat met hem.quote:
Oftewel beter om anoniem te gaan dan account behoudenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja want die is ineens spoorloos verdwenen, zijn account is er nog wel enz.
Heeft ie niet vaker een fokloze periode gehad?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hij zegt altijd dat hij veel hoofdpijn heeft enz en dan maak ik mij wel een beetje zorgen ja. Hoop dat het goed gaat met hem.
Geen idee eigenlijk.. Let er normaal nooit zo op maar ik zit ook nog te wachten op een antwoord ergens op dus daarom dat het mij nu sowieso meer opvalt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft ie niet vaker een fokloze periode gehad?
Snap ik snap ik.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Let er normaal nooit zo op maar ik zit ook nog te wachten op een antwoord ergens op dus daarom dat het mij nu sowieso meer opvalt.
Herkenbaar hoor. Dat is toch beetje gek.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik zal me om iedereen wel zorgen maken als je vaak zegt dat je pijn hebt en vervolgens ben je ineens weg.
ga zo broodje bal halenquote:
Ja en je praat toch vaak met elkaar op FOK!.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Dat is toch beetje gek.
Zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik zal me om iedereen wel zorgen maken als je vaak zegt dat je pijn hebt en vervolgens ben je ineens weg.
Daarom. Meestal weet je wel een beetje hoe of watquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en je praat toch vaak met elkaar op FOK!.
Laat het me weten ja?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik hoop dat ons cateringbedrijf de website geüpdate heeft met het menu. Ben benieuwd wat we voor lunch hebben
Is cool.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ik voor lunch had?
Zal proberen niet te vergeten
Komt goed uit want ik ga voor het eerst BBQ-n in mijn tuin dit weekend, sowieso eerste keer dat ik in de tuin ga zitten.quote:
Lekker toch!!! Wel even goed het weer in de gaten houden, met name de namiddag en avond.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik ga voor het eerst BBQ-n in mijn tuin dit weekend, sowieso eerste keer dat ik in de tuin ga zitten.
Wel prima vooruitzicht.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik ga voor het eerst BBQ-n in mijn tuin dit weekend, sowieso eerste keer dat ik in de tuin ga zitten.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker toch!!! Wel even goed het weer in de gaten houden, met name de namiddag en avond.
Ja hallo dan gaan we er juist zitten. Maar zaterdag lijkt goed te worden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker toch!!! Wel even goed het weer in de gaten houden, met name de namiddag en avond.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hallo dan gaan we er juist zitten. Maar zaterdag lijkt goed te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |