Behalve dat hij niet meer op FOK! zit schijnt zijn leven verder nog hetzelfde te zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi hoe Inso altijd op hem liep te bashen omdat hij nog thuis woonde en zn ouders zn drugsverslaving liet financieren
Nee die woont op zolder met zijn vriendin bij zijn ouders (ik dacht haar ouders maar volgens mij niet)quote:
Geen idee, kendeh em niet goed genoeg daarvoor.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:04 schreef Solotovski het volgende:
Kutama
[..]
Was dat niet gewoon een act van dp
Dat vond ik ook wel een beetje jammer ja. Maar mocht je nog meer advies nodig hebben, vraag het gerust.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat sowieso. Had alleen gehoopt op wat beter advies vanuit hier ipv debiel gedrag over het bedrag.
Prima werk, Sherlock.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Maar hij heeft wel een userscore en daarom denk ik dat hij wel online is geweest. deadprez
Hm geen idee. Niet teveel bij nadenkenquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er zelf voor kiezen om pijnloos te sterven op het juiste moment zou het ideaalst zijn.
Rol heen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:10 schreef Solotovski het volgende:
Ok ik lig op de bank nog steeds hoe kom ik met zo weinig mogelijk moeite in bed
Wat een zwaar leven
Net zo zwaar als m'n benen
Bank als bed gebruiken is het makkelijkst natuurlijkquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:10 schreef Solotovski het volgende:
Ok ik lig op de bank nog steeds hoe kom ik met zo weinig mogelijk moeite in bed
Wat een zwaar leven
Net zo zwaar als m'n benen
En dit.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bank als bed gebruiken is het makkelijkst natuurlijk
Dat wordt een uitdaging bij de trapquote:
Schuivenquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat wordt een uitdaging bij de trap
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, je neemt het wel in overweging dusquote:
Ik zeg niet meteen neequote:Op woensdag 29 mei 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, je neemt het wel in overweging dus
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat wordt een uitdaging bij de trap
Hopelijk wel gordijnen dicht anders vroeg wakkerquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Merciquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:06 schreef I. het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel een beetje jammer ja. Maar mocht je nog meer advies nodig hebben, vraag het gerust.
R.I.P.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:16 schreef Solotovski het volgende:
8:50 pas bij dokter dus langer in bed blijven liggen
Op de bank*quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:16 schreef Solotovski het volgende:
8:50 pas bij dokter dus langer in bed blijven liggen
I lolledquote:
Lange tijd geleden dat het hier stormde. Beetje rellen zo nu en dan kan geen kwaadquote:
Wooow Pfieuww dat scheelde een haarquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Wow gooi bijna vol glas drinken van mijn bureau.
Was wel even schrikken. Vet kut als dat over mijn muur gaat.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:36 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wooow Pfieuww dat scheelde een haar
Ja das waarquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was wel even schrikken. Vet kut als dat over mijn muur gaat.
Je hebt wel een heel scheef huis als je drinken over je muur heen gaat als je het verticaal van je bureau gooitquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was wel even schrikken. Vet kut als dat over mijn muur gaat.
Bureau staat vlak naast de muur? Dus als ik een vol glas drinken om gooi aan die kant dan komt het vast ook wel tegen de muur aan via de grond weer.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel scheef huis als je drinken over je muur heen gaat als je het verticaal van je bureau gooit
Kubuswoningen in Helmond en roffaquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel scheef huis als je drinken over je muur heen gaat als je het verticaal van je bureau gooit
Wil je ook niet dood in gevonden wordenquote:
Jij maakt wat mee zegquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:50 schreef hemarookworst het volgende:
Een keertje koffie over laptop gespuugd omdat ik op de een of andere manier moest hoesten terwijl ik een slok nam
Ja vertel dan verder, jezusquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:58 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik moest eens plassen terwijl ik zat te kleien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |