Tenzij je jezelf van kant maakt hoeft dat nog geen invloed te hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn moeder leeft super gezond, en heeft goeie genen want haar moeder is ook eind 90.
Ik leef niet al te gezond, veel stress, mentaal niet best. Rekensommetje is snel gemaakt toch
Ach zegt soms helemaal niets.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn moeder leeft super gezond, en heeft goeie genen want haar moeder is ook eind 90.
Ik leef niet al te gezond, veel stress, mentaal niet best. Rekensommetje is snel gemaakt toch
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach zegt soms helemaal niets.
Rokers kunnen ook oud worden.
Obese mensen ook
En gezonde mensen kunnen jong sterven
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij je jezelf van kant maakt hoeft dat nog geen invloed te hebben natuurlijk.
Ook met goeie genen kan je een random ziekte krijgen.
Dat is zoquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach zegt soms helemaal niets.
Rokers kunnen ook oud worden.
Obese mensen ook
En gezonde mensen kunnen jong sterven
Behalve dat je coke snuift ken ik jou verder niet dus ik weet niet in hoeverre dit een graadmeter is?quote:
Nou precies en Deadprez ook dus wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:
Lekker man, sterfelijkheid.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dat is zoKan altijd anders lopen dan je verwacht.
Haha ja alleen coke.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat je coke snuift ken ik jou verder niet dus ik weet niet in hoeverre dit een graadmeter is?
Heb je wat van hem gehoord?quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou precies en Deadprez ook dus wonderen zijn de wereld nog niet uit.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Behalve dat je coke snuift ken ik jou verder niet dus ik weet niet in hoeverre dit een graadmeter is?
Zowel sterfelijkheid en onsterfelijkheid vind ik beide niet heel aanlokkelijk, maar ja, je moet het er maar mee doen hequote:
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:01 schreef Solotovski het volgende:
[..]![]()
![]()
Mn lichaam is inmiddels een chemische stortplaats
Mooi hoe Inso altijd op hem liep te bashen omdat hij nog thuis woonde en zn ouders zn drugsverslaving liet financierenquote:
Er zelf voor kiezen om pijnloos te sterven op het juiste moment zou het ideaalst zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2019 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zowel sterfelijkheid en onsterfelijkheid vind ik beide niet heel aanlokkelijk, maar ja, je moet het er maar mee doen he
Was dat niet gewoon een act van dpquote:Op woensdag 29 mei 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi hoe Inso altijd op hem liep te bashen omdat hij nog thuis woonde en zn ouders zn drugsverslaving liet financieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |