Mijn pa is 28 januari overleden, ook niet helemaal onverwacht, was sinds maart vorig jaar aan het vegeteren na een val op z'n hoofd. Kan hem slecht bezoeken, z'n graf is op Curaçao immersquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:35 schreef Amarantha het volgende: [..] Ik heb haar wel uitgestrooid vlakbij mijn huis dus ik kan wel altijd naar haar toe. Misschien zeg ik het wel een keertje, maar ik ben eigenlijk niet zo. Ik sta ook nooit bij een graf te praten ofzo.
Maar echtquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het verschil om daarna naar een gewone led tv te kijken is echt best groot
Ook wel weer verstandig.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee laat ik maar niet doen, geen geld voor nu en ik ben nu nog tevreden met mijn huidige tv.
Ja echt treurig ook.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bizar om te zien hoe mensen er toen nog vanaf wisten he, kindertjes die gewoon naar die brand gingen kijken en speelde met al het kernafval wat ze in hun gezicht kregen
Ai daar ga je niet even zomaar heen nee.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn pa is 28 januari overleden, ook niet helemaal onverwacht, was sinds maart vorig jaar aan het vegeteren na een val op z'n hoofd. Kan hem slecht bezoeken, z'n graf is op Curaçao immers
Ik ook niet, ook al irriteer ik me wel eens aan d'r ik wil haar zeker nog niet kwijtquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:44 schreef Fok-it het volgende:
Moet er echt niet aan denken om op dit moment m'n moeder te verliezen. Daar zou ik echt totaal niet klaar voor zijn. Als je er ooit klaar voor kan zijn dan
Wat?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:41 schreef Fok-it het volgende:
Sorry voor de mini spoiler Flips, dacht dat je hem al gezien had
Ga er nog wel even goed over nadenken.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:42 schreef I. het volgende:
[..]
Maar echtEcht heel tof.
[..]
Ook wel weer verstandig.
Bij mij is het meer een soort hoofdschuddend irriteren dan, op een niet al te negatieve manierquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ook al irriteer ik me wel eens aan d'r ik wil haar zeker nog niet kwijt
Einde van vorige topic stond wat over de seriequote:Op woensdag 29 mei 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Ga er nog wel even goed over nadenken.
Er is echt veel te veel keus op dat gebied.
oh heb het gemist denk ikquote:Op woensdag 29 mei 2019 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Einde van vorige topic stond wat over de serie
Is ook geen aankoop waar je in een paar minuutjes over moet beslissen.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga er nog wel even goed over nadenken.
Er is echt veel te veel keus op dat gebied.
Dat sowieso. Had alleen gehoopt op wat beter advies vanuit hier ipv debiel gedrag over het bedrag.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:51 schreef I. het volgende:
[..]
Is ook geen aankoop waar je in een paar minuutjes over moet beslissen.
Is je ook gewoon heel erg gegund.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Het heeft me ook wel geholpen dat ik veel lieve mensen om mij heen had (in real life maar ook hier).
Want?quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Nu denk ik wel dat ik sneller de pijp uit ben dan mijn moeder tbh
Nope, wel Quicksand gezien. Maar Chernobyl wel gedownload, nog niet gezien.quote:Op woensdag 29 mei 2019 00:50 schreef Amarantha het volgende:
@:I. ik dacht dat je het al had gezien.
Mijn moeder leeft super gezond, en heeft goeie genen want haar moeder is ook eind 90.quote:
Hoezo? :Squote:Op woensdag 29 mei 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Nu denk ik wel dat ik sneller de pijp uit ben dan mijn moeder tbh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |