quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft het drukker nu zei hij
Ja maar dat is anders, daar maak ik mij geen zorgen om verder.quote:
Etto wel?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja maar dat is anders, daar maak ik mij geen zorgen om verder.
Ja want die is ineens spoorloos verdwenen, zijn account is er nog wel enz.quote:
Ah zo ja.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja want die is ineens spoorloos verdwenen, zijn account is er nog wel enz.
En hij zegt altijd dat hij veel hoofdpijn heeft enz en dan maak ik mij wel een beetje zorgen ja. Hoop dat het goed gaat met hem.quote:
Oftewel beter om anoniem te gaan dan account behoudenquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja want die is ineens spoorloos verdwenen, zijn account is er nog wel enz.
Heeft ie niet vaker een fokloze periode gehad?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En hij zegt altijd dat hij veel hoofdpijn heeft enz en dan maak ik mij wel een beetje zorgen ja. Hoop dat het goed gaat met hem.
Geen idee eigenlijk.. Let er normaal nooit zo op maar ik zit ook nog te wachten op een antwoord ergens op dus daarom dat het mij nu sowieso meer opvalt.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft ie niet vaker een fokloze periode gehad?
Snap ik snap ik.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.. Let er normaal nooit zo op maar ik zit ook nog te wachten op een antwoord ergens op dus daarom dat het mij nu sowieso meer opvalt.
Herkenbaar hoor. Dat is toch beetje gek.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik zal me om iedereen wel zorgen maken als je vaak zegt dat je pijn hebt en vervolgens ben je ineens weg.
ga zo broodje bal halenquote:
Ja en je praat toch vaak met elkaar op FOK!.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Dat is toch beetje gek.
Zeker.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:47 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik zal me om iedereen wel zorgen maken als je vaak zegt dat je pijn hebt en vervolgens ben je ineens weg.
Daarom. Meestal weet je wel een beetje hoe of watquote:Op woensdag 29 mei 2019 11:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en je praat toch vaak met elkaar op FOK!.
Laat het me weten ja?quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:49 schreef Flippiee het volgende:
Ik hoop dat ons cateringbedrijf de website geüpdate heeft met het menu. Ben benieuwd wat we voor lunch hebben
Is cool.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat ik voor lunch had?
Zal proberen niet te vergeten
Komt goed uit want ik ga voor het eerst BBQ-n in mijn tuin dit weekend, sowieso eerste keer dat ik in de tuin ga zitten.quote:
Lekker toch!!! Wel even goed het weer in de gaten houden, met name de namiddag en avond.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik ga voor het eerst BBQ-n in mijn tuin dit weekend, sowieso eerste keer dat ik in de tuin ga zitten.
Wel prima vooruitzicht.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt goed uit want ik ga voor het eerst BBQ-n in mijn tuin dit weekend, sowieso eerste keer dat ik in de tuin ga zitten.
quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker toch!!! Wel even goed het weer in de gaten houden, met name de namiddag en avond.
Ja hallo dan gaan we er juist zitten. Maar zaterdag lijkt goed te worden.quote:Op woensdag 29 mei 2019 11:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker toch!!! Wel even goed het weer in de gaten houden, met name de namiddag en avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |