Alles goed?quote:
Ben veel te laat gaan slapen, dus benieuwd of ik deze dag ga overleven. Maar voor de rest goed hoor. Met jou?quote:
Ongeveer hetzelfdequote:Op woensdag 29 mei 2019 05:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ben veel te laat gaan slapen, dus benieuwd of ik deze dag ga overleven. Maar voor de rest goed hoor. Met jou?
Die twee uur dat ik heb geslapen waren heerlijkquote:
2 uur??? Wtf heyquote:Op woensdag 29 mei 2019 06:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Die twee uur dat ik heb geslapen waren heerlijk
En jij?
Ja niet normaalquote:Op woensdag 29 mei 2019 06:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
2 uur??? Wtf hey
Ja wel in coma gelegen eigenlijk
Ik hoef niet de deur uit maar moet thuis wel e.e.a doen morgenquote:Op woensdag 29 mei 2019 06:07 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja niet normaal![]()
Ah lekker hoor, jij morgen ook lekker vrij?
Nouja het scheelt al dat je er niet uit hoeftquote:Op woensdag 29 mei 2019 06:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoef niet de deur uit maar moet thuis wel e.e.a doen morgen
Truequote:Op woensdag 29 mei 2019 06:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nouja het scheelt al dat je er niet uit hoeft
Goed.quote:Op woensdag 29 mei 2019 06:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen scrup
Hoe gaat het met u vandaag?
xxx
Ik ook. Moet nieuwe broeken hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
😅 dat was mijn plan voor vandaag ja.. ik ben zo voorspelbaar
Lol.quote:Op woensdag 29 mei 2019 07:02 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
😅 dat was mijn plan voor vandaag ja.. ik ben zo voorspelbaar
Ik ook. Of slak moet ineens terug komenquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Verwacht dat je vandaag wel 2e wordt in het dts
Dat zie ik niet gebeuren helaas. Misschien volgende maand weer terugquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook. Of slak moet ineens terug komen
Denk het ook nietquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:23 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren helaas. Misschien volgende maand weer terug
iedereen blij dat ze weer rijdenquote:Op woensdag 29 mei 2019 07:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh in de trein juist weer wel.
Hier ben ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |