quote:Op zondag 26 mei 2019 18:59 schreef Disana het volgende:
Sly, ik wilde het wel maar de kat zat in de weg.
quote:Op zondag 26 mei 2019 18:59 schreef Disana het volgende:
Sly, ik wilde het wel maar de kat zat in de weg.
Hoi!quote:Op zondag 26 mei 2019 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Die ander bitch uit Rotterdam nam voor je waar
Als zij er niet was zou het hier een puinhoop worden.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Die anderuh bitch uit Rotterdam nam voor je waar
Unsafe release bij de pit.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom heeft Max Terreur eik strafpunten gekregen? Heb het niet gezien, want was met de sjoef paella bezig.
Eindelijk iemand die me naar waarde in weet te schatten.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Als zij er niet was zou het hier een puinhoop worden.
Sla even over als het mag.quote:
Met al die mannetjes heb je wel een moederfiguur nodig.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me naar waarde in weet te schatten.
Hij deed zijn raam open en vertelde een slappe mopquote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom heeft Max Terreur eik strafpunten gekregen? Heb het niet gezien, want was met de sjoef paella bezig.
Ja, lag aan de lollypop man. 5 seconden straf.quote:
Toch moet ik wel om je lachen.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij deed zijn raam open en vertelde een slappe mop
Jullie kunnen net zo goed chinees pratenquote:Op zondag 26 mei 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, lag aan de lollypop man. 5 seconden straf.
ja is heftig ekeligquote:Op zondag 26 mei 2019 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sla even over als het mag.
als het niet mag ook![]()
Iemand belde de Geinlijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij deed zijn raam open en vertelde een slappe mop
Ah, oké, geheel terecht dan. Zonde weer! Thanks voorquote:Op zondag 26 mei 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, lag aan de lollypop man. 5 seconden straf.
iemand die een bordje omhoog houdtquote:
Ik ook, ik zit te eten.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sla even over als het mag.
als het niet mag ook![]()
quote:
Dank jullie, ik heb een lekker biefstukje gebakken. In roomboter uiteraard.quote:
Dat is zo'n iemand die smikkelen zegt of een vorkje prikken Ik heb liever iemand met tatoos van als zijn vriendinnen over zijn hele lichaamquote:
Dat kan er ook uitzien als een bloedende kut.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie, ik heb een lekker biefstukje gebakken. In roomboter uiteraard.
Pizza contaminazionequote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me naar waarde in weet te schatten.
Ik denk dat hij nu ontslagen is.quote:
Ja, daar kan je aan zien dat iemand altijd de juiste beslissingen maakt in het levenquote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo'n iemand die smikkelen zegt of een vorkje prikken Ik heb liever iemand met tatoos van als zijn vriendinnen over zijn hele lichaam
Zie je wel biefstukje Ik wist hetquote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie, ik heb een lekker biefstukje gebakken. In roomboter uiteraard.
Net als fluffer.quote:
Dan kan je geen biefstuk bakkenquote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan er ook uitzien als een bloedende kut.
"tattoetuig"quote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo'n iemand die smikkelen zegt of een vorkje prikken Ik heb liever iemand met tatoos van als zijn vriendinnen over zijn hele lichaam
In het kader van: You had one job...quote:Op zondag 26 mei 2019 19:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu ontslagen is.Smakelijk.
quote:
Date met Bor de wolf kan je nu op je buik schrijven.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij gewend is met biefstuk.quote:
De cos sucksquote:Op zondag 26 mei 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
Jesus is de cos weer 30 verder. Ik hou dit niet meer vol dat geneuk enzo
Ik kan daar ook niet tegen.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Date met Bor de wolf kan je nu op je buik schrijven.
Ja dat klopt maar ik hou vol. Al geen ban meer sinds een maand ofzoquote:
Flikker op kut homo.quote:
Ik post er nauwelijks nog. Lurken wordt ook steeds minder.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik hou vol. Al geen ban meer sinds een maand ofzo
Echt he?quote:
Je bent ook superbraaf.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik hou vol. Al geen ban meer sinds een maand ofzo
quote:
Ik lees de laatste cos van de avond nog wel. Heb ik een indicatie plus staan daar nog wel eens filmpje van DGK, de vroege ochtend sla ik liever overquote:Op zondag 26 mei 2019 19:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik post er nauwelijks nog. Lurken wordt ook steeds minder.
Alleen nog maar als er wat aan de hand is eigenlijk.
Ik amuseer me enkel nog met de kijkcijfersquote:Op zondag 26 mei 2019 19:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik post er nauwelijks nog. Lurken wordt ook steeds minder.
Alleen nog maar als er wat aan de hand is eigenlijk.
Een grote fake showquote:Op zondag 26 mei 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
Jesus is de cos weer 30 verder. Ik hou dit niet meer vol dat geneuk enzo
Het is Lowieke de Vos die smikkelen en smullen zei en niet Bor de Wolf, zoals ik dacht. Daar is best een aardige jingle van te bakken.quote:
Die is morgen weer aktiefquote:
Moet ik je even spammen?quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees de laatste cos van de avond nog wel. Heb ik een indicatie plus staan daar nog wel eens filmpje van DGK, de vroege ochtend sla ik liever over
Dat is eigenlijk een soort ramptoerisme toch?quote:Op zondag 26 mei 2019 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik amuseer me enkel nog met de kijkcijfers
Ja neuken voor bonus las ik ergens. Hoe verzin je hetquote:
Zag er vanmiddag 2 van gisteren voorbij komenquote:Op zondag 26 mei 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees de laatste cos van de avond nog wel. Heb ik een indicatie plus staan daar nog wel eens filmpje van DGK, de vroege ochtend sla ik liever over
Freaky neemt het heel serieusquote:Op zondag 26 mei 2019 19:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een soort ramptoerisme toch?
Dittoquote:Op zondag 26 mei 2019 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik amuseer me enkel nog met de kijkcijfers
boks!quote:
Ik kan toggelen en zie dan alleen DGKquote:Op zondag 26 mei 2019 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Zag er vanmiddag 2 van gisteren voorbij komen
waar is de topic?quote:Op zondag 26 mei 2019 19:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Moet ik je even spammen?
Doe ik voor je.
Boks! Mooie crash in slow motionquote:
Even een schopje gegeven.quote:
Die kan niet tellenquote:
Jaquote:
Tief op met die Pokémon.quote:
Achter de SL en dan de volgende dag er uitgebreid over lullen de hele dag met goorpraatquote:Op zondag 26 mei 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja neuken voor bonus las ik ergens. Hoe verzin je het
Ah okquote:
Dat kwam van Robert Donkers.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja neuken voor bonus las ik ergens. Hoe verzin je het
quote:Op zondag 26 mei 2019 19:30 schreef sly-nl het volgende:
Ook misschien tot later jeweetutnooitzegmaardenk
Bye.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:30 schreef sly-nl het volgende:
quote:
Later.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:30 schreef sly-nl het volgende:
wasdaquote:
Tekentablet.quote:
Tekentablet. Afgelopen dinsdag was er iets niet goed, na een windows update. Dan ziet de computer het als een muis en is de pen teringtraag. Wilde er net even voor gaan zitten om het te fiksen maar hij doet het weer.quote:
Anders even de wacomdrivers zoeken voor je destreffende tablet.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Tekentablet. Afgelopen dinsdag was er iets niet goed, na een windows update. Dan ziet de computer het als een muis en is de pen teringtraag. Wilde er net even voor gaan zitten om het te fiksen maar hij doet het weer.
Ondertussen weer een update geweest dus dat zal het wel opgelost hebben.
Yep, maar dat was allemaal niet nodigquote:Op zondag 26 mei 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Anders even de wacomdrivers zoeken voor je destreffende tablet.
quote:
ah ok. Ik snap m.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Tekentablet. Afgelopen dinsdag was er iets niet goed, na een windows update. Dan ziet de computer het als een muis en is de pen teringtraag. Wilde er net even voor gaan zitten om het te fiksen maar hij doet het weer.
Wens hem sterkte van me.quote:
Mijn Acer blijft zwartquote:
Muizen verneuken een boelquote:Op zondag 26 mei 2019 19:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Je beeld of de buitenkant?quote:
De buitenkantquote:
Eeej je kent me. D.quote:
Ik dacht het al.quote:
Wees blij... Mijn Nucje moest ik heel omslachtig weer herstellen na een niet werkende update of zo ..quote:
Ik ben helemaal niet blij geen enkel lampje brandtquote:Op zondag 26 mei 2019 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij... Mijn Nucje moest ik heel omslachtig weer herstellen na een niet werkende update of zo ..
Ah OK... Das wel kut .. na een update?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij geen enkel lampje brandt
Endlessquote:
Kriegquote:
Jij weet.quote:
Je spul bleef in het putje hangen?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:11 schreef D. het volgende:
Oja, sorry dat mijn douchespul niet geholpen heeft
Ah, dat toupetjequote:Op zondag 26 mei 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je spul bleef in het putje hangen?
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je spul bleef in het putje hangen?
Geen idee. Probeer 's?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het nu uitleg klinkt het vast ook fout
Wilde D. alleen maar helpenquote:
Het een chrome ding die klap je dichtquote:
welneequote:Op zondag 26 mei 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het nu uitleg klinkt het vast ook fout
Nouja, vooral als antwoord op de vorige vraagquote:
Het klopt welquote:
Voeding eruit halen, vijf minuten laten staan, voeding er weer in. Zit meestal tussen het deksel en het keyboard.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het om het systeem gaat in zn geheel ..
Ik wil ook weer een vriendinnetje.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klopt welMijn vriendinnetje had een bos met krullen ik nogal niet
Nee morgen kijk ik wel weer. Ik heb al wat googel tips. Even de backup er bovenop gezetquote:Op zondag 26 mei 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK en nu ? Heb je hem weer open geklapt?
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het om het systeem gaat in zn geheel ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Probleem zit meestal tussen de stoel en het keyboard...quote:Op zondag 26 mei 2019 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Voeding eruit halen, vijf minuten laten staan, voeding er weer in. Zit meestal tussen het deksel en het keyboard.
Voeding ligt er al sinds vanmorgen uit. Ik denk dat er te veel as in ligtquote:Op zondag 26 mei 2019 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Voeding eruit halen, vijf minuten laten staan, voeding er weer in. Zit meestal tussen het deksel en het keyboard.
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Probleem zit meestal tussen de stoel en het keyboard...
Zo te lezen heb je gelijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja dat weten we inmiddels al welquote:Op zondag 26 mei 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een vriendinnetje.![]()
LOLquote:Op zondag 26 mei 2019 20:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Voeding ligt er al sinds vanmorgen uit. Ik denk dat er te veel as in ligt
Weet ik, ik wilde vroeger ook krullen, 1 keer een permanent gedaan, nooit meer....quote:Op zondag 26 mei 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klopt welMijn vriendinnetje had een bos met krullen ik nogal niet
Ohhh jij hebt gelijkquote:
SO naar @Superbadeendinnetjequote:Op zondag 26 mei 2019 20:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil ook weer een vriendinnetje.![]()
Pff, ik kan prima zonder.quote:
Gewoon weggooienquote:Op zondag 26 mei 2019 20:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Voeding ligt er al sinds vanmorgen uit. Ik denk dat er te veel as in ligt
hahahahaquote:Op zondag 26 mei 2019 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde vroeger ook krullen, 1 keer een permanent gedaan, nooit meer....
Zonder zouden we verloren zijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee morgen kijk ik wel weer. Ik heb al wat googel tips. Even de backup er bovenop gezet
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik, ik wilde vroeger ook krullen, 1 keer een permanent gedaan, nooit meer....
Tussen de oren.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja dat chrome gezeik is best wel kut. Je kan niks installerenquote:
Oh mijn godquote:Op zondag 26 mei 2019 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was een grapjequote:
Dus eik niet tevreden er mee.. De Dees had er ook eentje .. geen idee of het haar wel bevaltquote:Op zondag 26 mei 2019 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat chrome gezeik is best wel kut. Je kan niks installeren
Firefox.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat chrome gezeik is best wel kut. Je kan niks installeren
Was drama, heb er nog een foto van.quote:
Ik heb dat ding gekregen. Maar ik kan er bv geen spotnet op zetten.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus eik niet tevreden er mee.. De Dees had er ook eentje .. geen idee of het haar wel bevalt
Alles kan, meestal via een omweg.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ding gekregen. Maar ik kan er bv geen spotnet op zetten.
Dat is een browser en heeft niks te maken met het bestuuringssysteemquote:
Waardeloze zelfingenomen figuren zoals Mathijs kan ik missen als kiespijn.quote:
Je hebt het over een Chromebook zeker.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een browser en heeft niks te maken met het bestuuringssysteem
Nee het is Google oriënted only , volgens mijquote:Op zondag 26 mei 2019 20:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb dat ding gekregen. Maar ik kan er bv geen spotnet op zetten.
Nee en als je het niet weet lul dan ook geen onzin, of kom met een oplossingquote:
Wees dan specifieker, je hebt een Chromeboek...quote:Op zondag 26 mei 2019 20:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een browser en heeft niks te maken met het bestuuringssysteem
Weggooienquote:Op zondag 26 mei 2019 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en als je het niet weet lul dan ook geen onzin, of kom met een oplossing
Ja erg naar verder een leuk ding welquote:Op zondag 26 mei 2019 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee het is Google oriënted only , volgens mij
Ik laat mij nooit dwingen, dat had je kunnen weten.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en als je het niet weet lul dan ook geen onzin, of kom met een oplossing
En wat weet die gast dan ? Ik heb een studie boek van oa Pannekoek , maar denk niet dat het over Geologie gaatquote:
Chromebooks zijn googel dingenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wees dan specifieker, je hebt een Chromeboek...
Mijn shit loopt als een zonnetje...
Geen idee wat ie weet, ben snel weggezaptquote:Op zondag 26 mei 2019 20:31 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat weet die gast dan ? Ik heb een studie boek van oa Pannekoek , maar denk niet dat het over Geologie gaat
Nou ik heb het er ook niet zo opquote:
Ach ja, een gegeven paard ga je niet in de bek kijken.quote:
Nee, dat tief je weg zodra ze de hoek om zijn. 'Bedankt hè! *plof*'quote:Op zondag 26 mei 2019 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, een gegeven paard ga je niet in de bek kijken.
Zeker niet, best een tof ding. Maar wat ik al zei is installeren/downloaden niet aan de orde en daar heb ik dus een back-up voorquote:Op zondag 26 mei 2019 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach ja, een gegeven paard ga je niet in de bek kijken.
Op developer zetten en Linux distro installeren.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Zeker niet, best een tof ding. Maar wat ik al zei is installeren/downloaden niet aan de orde en daar heb ik dus een back-up voor
Ja de groetequote:Op zondag 26 mei 2019 20:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Op developer zetten en Linux distro installeren.
I did it my way.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:39 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Coma zuipen en blowen als je dan ontwaakt is backup klaar
Ik koop wel een nieuwequote:
Oi kijk je even uit ik zat eind jaren tachtig al in de ITquote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Oi kijk je even uit ik zat eind jaren tachtig al in de IT
Jesus met je leukquote:Op zondag 26 mei 2019 20:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Allebei onbegrijpelijk en irritant soms, maar meestal toch best leuk![]()
Ik in de 90's in de Escapequote:Op zondag 26 mei 2019 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
Toen werkte ik met DOS op Tulip computers.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is datquote:
Of vertellen je vol trots dat ze internet gedownload hebbenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo is datSommige mannen weten niet hoe googel chrome werkt
Met de muis op dingentjes klikkenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Of vertellen je vol trots dat ze internet gedownload hebben
Onzin, 'die Griek' weet alles van Googel.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Pc-privé projectenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen werkte ik met DOS op Tulip computers.
Ja je bent er ook éénquote:Op zondag 26 mei 2019 20:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met de muis op dingentjes klikken
Nee, voor mijn werk, pc-privé project kwam pas later...quote:
Heb ergens een oude bootable CD versie liggen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een install Ubuntu usb stick met de laatste versie
Herkenbaar.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:47 schreef tonja het volgende:
Ik heb ooit nog met IBM-visietekst gewerkt.
Beetje zitten bluffen om dat baantje te krijgen, maar na een halve werkdag had ik wel door hoe het ongeveer werkte
Ik lees het.quote:
Van jou weet ik hetquote:Op zondag 26 mei 2019 20:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een install Ubuntu usb stick met de laatste versie
Ik werd ooit direct benadert door een Taiwanees bedrijf voor de distributie van hun pc's.. begin jaren 90 was dat ...quote:
Ga met de muis naar de rechterbovenhoekquote:Op zondag 26 mei 2019 20:44 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Met de muis op dingentjes klikken
Wim Kok.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ga met de muis naar de rechterbovenhoek
[ afbeelding ]
Wim.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IBM in Utrecht vaak geweest voor trainingen. Het was meer lol en bierquote:Op zondag 26 mei 2019 20:47 schreef tonja het volgende:
Ik heb ooit nog met IBM-visietekst gewerkt.
Beetje zitten bluffen om dat baantje te krijgen, maar na een halve werkdag had ik wel door hoe het ongeveer werkte
Ik werkte toen bij Tulip Computersquote:Op zondag 26 mei 2019 20:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toen werkte ik met DOS op Tulip computers.
Ik kreeg via via oude pc afkomstig van de gemeente, gratis en voor nop, was soms heel verrassend....quote:Op zondag 26 mei 2019 20:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Was even weg, ponskaart was uit laptop gevallen of zo.
Zulke trainingen zijn mij nooit aangebodenquote:Op zondag 26 mei 2019 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
IBM in Utrecht vaak geweest voor trainingen. Het was meer lol en bier
'quote:Op zondag 26 mei 2019 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een vriend van mij ook, in Den Bosch.quote:
Den Bosch?quote:
Js ok ik was de hele dag al brak en dit helpt niet ik ga maar pitten.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:51 schreef D. het volgende:
Ik heb ook voor veel computerfabrikanten gewerkt
Was dat niet Wim Kok, die in één of ander tv-programma iets met een muis moest doen en de muis toen optilde, op het scherm richtte, alsof het een tv-afstandsbediening was?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
'
Ik heb dit behoorlijk wat jaren geleden echt zo meegemaakt toen ik training moest geven aan een groep vrachtwagenchauffeurs die voor het eerst zelf hun vrachten moesten aanmelden. Enorm gelachen met die gasten wel. Er ging een wereld voor ze open.
Ow, sorryquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Js ok ik was de hele dag al brak en dit helpt niet ik ga maar pitten.
Geen idee. Denk niet dat hij bij mijn trainees zatquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Was dat niet Wim Kok, die in één of ander tv-programma iets met een muis moest doen en de muis toen optilde, op het scherm richtte, alsof het een tv-afstandsbediening was?
Ongeveer 100 jaar geleden..
Ik ook, en later in Rosmalen.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een vriend van mij ook, in Den Bosch.
Nee dat denk ik ook nietquote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee. Denk niet dat hij bij mijn trainees zat
Mezelf een nerd noemen is wel het laatste dat ik zou doen.quote:
lolquote:Op zondag 26 mei 2019 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mezelf een nerd noemen is wel het laatste dat ik zou doen.
Zo zie ik er ook niet uit en zo voel ik mij niet.
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Was dat niet Wim Kok, die in één of ander tv-programma iets met een muis moest doen en de muis toen optilde, op het scherm richtte, alsof het een tv-afstandsbediening was?
Ongeveer 100 jaar geleden..
MO_1337.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mezelf een nerd noemen is wel het laatste dat ik zou doen.
Zo zie ik er ook niet uit en zo voel ik mij niet.
Overdag een pc nerd..en 'nachts maak ik vlammenwerpersquote:
Dit...maakt niet uit wat het is verder...quote:Op zondag 26 mei 2019 20:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Niet echt. Als ik wat wil vogel ik uit hoe het moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |