Bye.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:30 schreef sly-nl het volgende:
Ook misschien tot later jeweetutnooitzegmaardenk
quote:
Later.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:30 schreef sly-nl het volgende:
Ook misschien tot later jeweetutnooitzegmaardenk
wasdaquote:
Tekentablet.quote:
Tekentablet. Afgelopen dinsdag was er iets niet goed, na een windows update. Dan ziet de computer het als een muis en is de pen teringtraag. Wilde er net even voor gaan zitten om het te fiksen maar hij doet het weer.quote:
Anders even de wacomdrivers zoeken voor je destreffende tablet.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Tekentablet. Afgelopen dinsdag was er iets niet goed, na een windows update. Dan ziet de computer het als een muis en is de pen teringtraag. Wilde er net even voor gaan zitten om het te fiksen maar hij doet het weer.
Ondertussen weer een update geweest dus dat zal het wel opgelost hebben.
Yep, maar dat was allemaal niet nodigquote:Op zondag 26 mei 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Anders even de wacomdrivers zoeken voor je destreffende tablet.
quote:
ah ok. Ik snap m.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Tekentablet. Afgelopen dinsdag was er iets niet goed, na een windows update. Dan ziet de computer het als een muis en is de pen teringtraag. Wilde er net even voor gaan zitten om het te fiksen maar hij doet het weer.
Wens hem sterkte van me.quote:
Mijn Acer blijft zwartquote:
Muizen verneuken een boelquote:Op zondag 26 mei 2019 19:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Je beeld of de buitenkant?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |