Bye.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:30 schreef sly-nl het volgende:
Ook misschien tot later jeweetutnooitzegmaardenk
quote:
Later.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:30 schreef sly-nl het volgende:
Ook misschien tot later jeweetutnooitzegmaardenk
wasdaquote:
Tekentablet.quote:
Tekentablet. Afgelopen dinsdag was er iets niet goed, na een windows update. Dan ziet de computer het als een muis en is de pen teringtraag. Wilde er net even voor gaan zitten om het te fiksen maar hij doet het weer.quote:
Anders even de wacomdrivers zoeken voor je destreffende tablet.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Tekentablet. Afgelopen dinsdag was er iets niet goed, na een windows update. Dan ziet de computer het als een muis en is de pen teringtraag. Wilde er net even voor gaan zitten om het te fiksen maar hij doet het weer.
Ondertussen weer een update geweest dus dat zal het wel opgelost hebben.
Yep, maar dat was allemaal niet nodigquote:Op zondag 26 mei 2019 19:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Anders even de wacomdrivers zoeken voor je destreffende tablet.
quote:
ah ok. Ik snap m.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Tekentablet. Afgelopen dinsdag was er iets niet goed, na een windows update. Dan ziet de computer het als een muis en is de pen teringtraag. Wilde er net even voor gaan zitten om het te fiksen maar hij doet het weer.
Wens hem sterkte van me.quote:
Mijn Acer blijft zwartquote:
Muizen verneuken een boelquote:Op zondag 26 mei 2019 19:37 schreef tonja het volgende:
[..]
Je beeld of de buitenkant?quote:
De buitenkantquote:
Eeej je kent me. D.quote:
Ik dacht het al.quote:
Wees blij... Mijn Nucje moest ik heel omslachtig weer herstellen na een niet werkende update of zo ..quote:
Ik ben helemaal niet blij geen enkel lampje brandtquote:Op zondag 26 mei 2019 20:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij... Mijn Nucje moest ik heel omslachtig weer herstellen na een niet werkende update of zo ..
Ah OK... Das wel kut .. na een update?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij geen enkel lampje brandt
Endlessquote:
Kriegquote:
Jij weet.quote:
Je spul bleef in het putje hangen?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:11 schreef D. het volgende:
Oja, sorry dat mijn douchespul niet geholpen heeft
Ah, dat toupetjequote:Op zondag 26 mei 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je spul bleef in het putje hangen?
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je spul bleef in het putje hangen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |