De cos sucksquote:Op zondag 26 mei 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
Jesus is de cos weer 30 verder. Ik hou dit niet meer vol dat geneuk enzo
Ik kan daar ook niet tegen.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Date met Bor de wolf kan je nu op je buik schrijven.
Ja dat klopt maar ik hou vol. Al geen ban meer sinds een maand ofzoquote:
Flikker op kut homo.quote:
Ik post er nauwelijks nog. Lurken wordt ook steeds minder.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik hou vol. Al geen ban meer sinds een maand ofzo
Echt he?quote:
Je bent ook superbraaf.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar ik hou vol. Al geen ban meer sinds een maand ofzo
quote:
Ik lees de laatste cos van de avond nog wel. Heb ik een indicatie plus staan daar nog wel eens filmpje van DGK, de vroege ochtend sla ik liever overquote:Op zondag 26 mei 2019 19:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik post er nauwelijks nog. Lurken wordt ook steeds minder.
Alleen nog maar als er wat aan de hand is eigenlijk.
Ik amuseer me enkel nog met de kijkcijfersquote:Op zondag 26 mei 2019 19:15 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik post er nauwelijks nog. Lurken wordt ook steeds minder.
Alleen nog maar als er wat aan de hand is eigenlijk.
Een grote fake showquote:Op zondag 26 mei 2019 19:12 schreef Soury het volgende:
Jesus is de cos weer 30 verder. Ik hou dit niet meer vol dat geneuk enzo
Het is Lowieke de Vos die smikkelen en smullen zei en niet Bor de Wolf, zoals ik dacht. Daar is best een aardige jingle van te bakken.quote:
Die is morgen weer aktiefquote:
Moet ik je even spammen?quote:
quote:Op zondag 26 mei 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees de laatste cos van de avond nog wel. Heb ik een indicatie plus staan daar nog wel eens filmpje van DGK, de vroege ochtend sla ik liever over
Dat is eigenlijk een soort ramptoerisme toch?quote:Op zondag 26 mei 2019 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik amuseer me enkel nog met de kijkcijfers
Ja neuken voor bonus las ik ergens. Hoe verzin je hetquote:
Zag er vanmiddag 2 van gisteren voorbij komenquote:Op zondag 26 mei 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lees de laatste cos van de avond nog wel. Heb ik een indicatie plus staan daar nog wel eens filmpje van DGK, de vroege ochtend sla ik liever over
Freaky neemt het heel serieusquote:Op zondag 26 mei 2019 19:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk een soort ramptoerisme toch?
Dittoquote:Op zondag 26 mei 2019 19:18 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik amuseer me enkel nog met de kijkcijfers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |