quote:Op zondag 26 mei 2019 18:59 schreef Disana het volgende:
Sly, ik wilde het wel maar de kat zat in de weg.
quote:Op zondag 26 mei 2019 18:59 schreef Disana het volgende:
Sly, ik wilde het wel maar de kat zat in de weg.
Hoi!quote:Op zondag 26 mei 2019 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Die ander bitch uit Rotterdam nam voor je waar
Als zij er niet was zou het hier een puinhoop worden.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:00 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Die anderuh bitch uit Rotterdam nam voor je waar
Unsafe release bij de pit.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom heeft Max Terreur eik strafpunten gekregen? Heb het niet gezien, want was met de sjoef paella bezig.
Eindelijk iemand die me naar waarde in weet te schatten.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Als zij er niet was zou het hier een puinhoop worden.
Sla even over als het mag.quote:
Met al die mannetjes heb je wel een moederfiguur nodig.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me naar waarde in weet te schatten.
Hij deed zijn raam open en vertelde een slappe mopquote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Waarom heeft Max Terreur eik strafpunten gekregen? Heb het niet gezien, want was met de sjoef paella bezig.
Ja, lag aan de lollypop man. 5 seconden straf.quote:
Toch moet ik wel om je lachen.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij deed zijn raam open en vertelde een slappe mop
Jullie kunnen net zo goed chinees pratenquote:Op zondag 26 mei 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, lag aan de lollypop man. 5 seconden straf.
ja is heftig ekeligquote:Op zondag 26 mei 2019 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sla even over als het mag.
als het niet mag ook![]()
Iemand belde de Geinlijn.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij deed zijn raam open en vertelde een slappe mop
Ah, oké, geheel terecht dan. Zonde weer! Thanks voorquote:Op zondag 26 mei 2019 19:03 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, lag aan de lollypop man. 5 seconden straf.
iemand die een bordje omhoog houdtquote:
Ik ook, ik zit te eten.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sla even over als het mag.
als het niet mag ook![]()
quote:
Dank jullie, ik heb een lekker biefstukje gebakken. In roomboter uiteraard.quote:
Dat is zo'n iemand die smikkelen zegt of een vorkje prikken Ik heb liever iemand met tatoos van als zijn vriendinnen over zijn hele lichaamquote:
Dat kan er ook uitzien als een bloedende kut.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie, ik heb een lekker biefstukje gebakken. In roomboter uiteraard.
Pizza contaminazionequote:Op zondag 26 mei 2019 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me naar waarde in weet te schatten.
Ik denk dat hij nu ontslagen is.quote:
Ja, daar kan je aan zien dat iemand altijd de juiste beslissingen maakt in het levenquote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo'n iemand die smikkelen zegt of een vorkje prikken Ik heb liever iemand met tatoos van als zijn vriendinnen over zijn hele lichaam
Zie je wel biefstukje Ik wist hetquote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Dank jullie, ik heb een lekker biefstukje gebakken. In roomboter uiteraard.
Net als fluffer.quote:
Dan kan je geen biefstuk bakkenquote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan er ook uitzien als een bloedende kut.
"tattoetuig"quote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is zo'n iemand die smikkelen zegt of een vorkje prikken Ik heb liever iemand met tatoos van als zijn vriendinnen over zijn hele lichaam
In het kader van: You had one job...quote:Op zondag 26 mei 2019 19:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat hij nu ontslagen is.Smakelijk.
quote:
Date met Bor de wolf kan je nu op je buik schrijven.quote:Op zondag 26 mei 2019 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij gewend is met biefstuk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |