Geen idee. Probeer 's?quote:Op zondag 26 mei 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het nu uitleg klinkt het vast ook fout
Wilde D. alleen maar helpenquote:
Het een chrome ding die klap je dichtquote:
welneequote:Op zondag 26 mei 2019 20:12 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, maar als ik het nu uitleg klinkt het vast ook fout
Nouja, vooral als antwoord op de vorige vraagquote:
Het klopt welquote:
Voeding eruit halen, vijf minuten laten staan, voeding er weer in. Zit meestal tussen het deksel en het keyboard.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het om het systeem gaat in zn geheel ..
Ik wil ook weer een vriendinnetje.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het klopt welMijn vriendinnetje had een bos met krullen ik nogal niet
Nee morgen kijk ik wel weer. Ik heb al wat googel tips. Even de backup er bovenop gezetquote:Op zondag 26 mei 2019 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah OK en nu ? Heb je hem weer open geklapt?
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat het om het systeem gaat in zn geheel ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Probleem zit meestal tussen de stoel en het keyboard...quote:Op zondag 26 mei 2019 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Voeding eruit halen, vijf minuten laten staan, voeding er weer in. Zit meestal tussen het deksel en het keyboard.
Voeding ligt er al sinds vanmorgen uit. Ik denk dat er te veel as in ligtquote:Op zondag 26 mei 2019 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Voeding eruit halen, vijf minuten laten staan, voeding er weer in. Zit meestal tussen het deksel en het keyboard.
quote:Op zondag 26 mei 2019 20:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Probleem zit meestal tussen de stoel en het keyboard...
Zo te lezen heb je gelijk.quote:Op zondag 26 mei 2019 20:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Probleem zit meestal tussen de stoel en het keyboard...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |