quote:
Zojuist nog eentje gelaten.quote:
Dat was 2010 zo. Je bent nu één van de lurkersquote:
Ik zou dat niet vertrouwenquote:
Nee, dat is onmogelijk, waarom zou ze anders telkens alles teruglezen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was 2010 zo. Je bent nu één van de lurkers
Ja dat zeker maar het trainen van die dieren is ook nogal vaag. Ik mis Petzquote:
Voor geen geld dat ik eronder ga liggen iig.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat zeker maar het trainen van die dieren is ook nogal vaag. Ik mis Petz
Onder Petz?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Voor geen geld dat ik eronder ga liggen iig.
Gaat wel ver ja. Als zo'n beest een beetje druk zet is er niets meer van je over.quote:
Makkelijk extra scoren.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Sting heeft zowaar een mooi nieuw album, wel met oude nummers maar toch
Ja wel speciale live versie's beetje extra Reggae, ik ben fan dan ben je iets makkelijkerquote:
Olifanten kunnen best boos worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gaat wel ver ja. Als zo'n beest een beetje druk zet is er niets meer van je over.
Ja je hebt je punt al 20 keer gemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denk dat olifanten banger voor jou zijn tbh
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
Ik ontdooi nu wat gambas om straks met knoflook in wat olie te bakken
Ik hoop het welquote:
Ja lekker ik zag ze wel eens goedkoop bij de Lidl van die grotequote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
Ik ontdooi nu wat gambas om straks met knoflook in wat olie te bakken
Ze worden zelden boos, maar voor het slachtoffer meestal maar 1 keer.quote:
Zonde, knoflook en olie is genoegquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht met wat chili of zo.. ik zie wel straks..
*Rolo's in kluis legt*quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze worden zelden boos, maar voor het slachtoffer meestal maar 1 keer.
Nou ik heel wat boze olifanten gezien op liveleakquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze worden zelden boos, maar voor het slachtoffer meestal maar 1 keer.
Na na na nana.quote:
Ik heb ze van de Vomar, tijdje terug al weer. ook een aandbieding. Wel om zelf nog te pellen ...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekker ik zag ze wel eens goedkoop bij de Lidl van die grote
Je mot ze ook niet tarten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heel wat boze olifanten gezien op liveleak
Die was leukquote:
Dat geeft nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze van de Vomar, tijdje terug al weer. ook een aandbieding. Wel om zelf nog te pellen ...
Ze habben voor vandaag nog wel wokgarnalen in de aanbieding
quote:
Denk dat ik dat de leukste reclame ooit vond. Die smoelen die ze erbij hadden gekozen ook.quote:
Er is in mln ook weer een topic over oude en leuke reklames gestart.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik dat de leukste reclame ooit vond. Die smoelen die ze erbij hadden gekozen ook.
Ze worden best mishandeld voor de toeristen. En soms knapt er wat en gaat zo'n duizende kilos vol op je rug staan. Geen medelijden met het slachtofferquote:
En het zelfde hesje van die gastquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik dat de leukste reclame ooit vond. Die smoelen die ze erbij hadden gekozen ook.
Ja het loopt wat dubbel op.. 40+ en MLNquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is in mln ook weer een topic over oude en leuke reklames gestart.
Het loopt alleen niet zo en ik heb nog geen zin om mee te doen.
Daarom.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze worden best mishandeld voor de toeristen. En soms knapt er wat en gaat zo'n duizende kilos vol op je rug staan. Geen medelijden met het slachtoffer
Jou topics gaan prima ik vind dat wel leukquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het loopt wat dubbel op.. 40+ en MLN
Mishandeld? Wtf!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:52 schreef Soury het volgende:
Ze worden best mishandeld voor de toeristen.
Jajaquote:
Welke ? Ik heb maar 1 topic en dat is Spaanse muziek topic.. De rest is van iedereenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou topics gaan prima ik vind dat wel leuk
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stond nog in de lijst, daarna ga ik boodschappen doen, of waren het boodschapjes?
Met de badmutsen enzo. Die is erg leuk die Spaanse zooi heb ik niks meequote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke ? Ik heb maar 1 topic en dat is Spaanse muziek topic.. De rest is van iedereen
Man, niet zo bescheiden joh, zonder jou was er geen 40+ SC.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke ? Ik heb maar 1 topic en dat is Spaanse muziek topic.. De rest is van iedereen
Ja OK, dat oude dingen van vroeger is wel zo dat ik dat als 1 van de weinigen regelmatig probeer te updaten met weer wat anders uit ons verledenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Met de badmutsen enzo. Die is erg leuk die Spaanse zooi heb ik niks mee
In a Bar, Under the Sea.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat ik een deurbel op de markt breng die 'ding bong' doet. 1 klant heb ik dan vast al.
Ja ja ik weet.. Ik heb stug doorgepost om allerlei topics levendig te houdenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Man, niet zo bescheiden joh, zonder jou was er geen 40+ SC.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ik weet.. Ik heb stug doorgepost om allerlei topics levendig te houden
Serieus ik dacht dat je een grapje maakte. Waarom denk je dat ze hun poot niet helemaal op die handdoek drukken? Ik weet het niet zeker maar of een iets héél heets of idd pijn doen op een andere manier. Net als beren dolfijnen en tijgers en en en........quote:
Morgen doen ze dat hier ook in de Sloterplas...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn hier kinderen aan het zwemmen, zij zijn gek!
Nee, geen grap. Als ik ergens een teringhekel aan heb is het aan mensen die dieren mishandelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ik dacht dat je een grapje maakte. Waarom denk je dat ze hun poot niet helemaal op die handdoek drukken? Ik weet het niet zeker maar of een iets héél heets of idd pijn doen op een andere manier. Net als beren dolfijnen en tijgers en en en........
Nou geloof me er gaat wat aan vooraf.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, geen grap. Als ik ergens een teringhekel aan heb is het aan mensen die dieren mishandelen.
Net goed voor onderkoeling.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn hier kinderen aan het zwemmen, zij zijn gek!
Ik zag ze livequote:
Alle dieren die voor de toeristenindustrie worden ingezet worden mishandeld.quote:
quote:
Ja zelfs hier gaat het zo. Dolfinariumquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alle dieren die voor de toeristenindustrie worden ingezet worden mishandeld.
Dat was het jaar dat ik PP miste omdat ik diende voor mijn vaderland.quote:
Piet Piraat?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat was het jaar dat ik PP miste omdat ik diende voor mijn vaderland.
Jij bent een waardeloze mod, je let gewoon niet op.quote:
quote:
ja!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent een waardeloze mod, je let gewoon niet op.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:12 schreef Soury het volgende:
Zuurtje is ook echt al net zo oud als mijn account. Wat erg
Die wil ik vast niet aanklikkenquote:
Where's your sense of humor sour puss?quote:
Wat mis ik?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jij bent een waardeloze mod, je let gewoon niet op.
Jou lukte het, mensen proberen al jaren.quote:
Nou zeg overdrijven kan ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jou lukte het, mensen proberen al jaren.
Nu maar hopen dat er niets stuk is.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jou lukte het, mensen proberen al jaren.
Ik ben iets lichter als een olifant iigquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat er niets stuk is.
Je hebt nu eenmaal die naam, leer er mee leven.quote:
Ik heb je laatst ook laten lachen met dat plaatje.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben iets lichter als een olifant iig
Hoor je mij klagenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt nu eenmaal die naam, leer er mee leven.
Ze had wel nagelranden....quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat was al te zien aan je handen.
Hulde ik ben het vergetenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb je laatst ook laten lachen met dat plaatje.
Neuh, mij evenmin, zal mij een zorg zijn wat mensen denken.quote:
jij krijgt een krul en een plakplaatjequote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb je laatst ook laten lachen met dat plaatje.
Ja dat dacht ik ook maar was niet zo maar schaduw. Volgende keer lak ik zequote:
Zou dat genoeg zijn als waarderingquote:
nee, bah!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar was niet zo maar schaduw. Volgende keer lak ik ze
Ja ja, da's camouflage, maak ze schoon.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar was niet zo maar schaduw. Volgende keer lak ik ze
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja ja, da's camouflage, maak ze schoon.
Ik ga wat anders doen ik moet nog zo veel bla bla bla.....quote:
Trustenquote:
Brillendoekjesquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tandenstokers
Wasmiddel
Keukenrollen
Wat nog meer?
Blijf maar, ik ga even richting Jumbo, ben je even van mij af.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga wat anders doen ik moet nog zo veel bla bla bla.....
Lucky Basterdquote:
Pffff eindelijk, kan ik even face to face met Luckyquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Blijf maar, ik ga even richting Jumbo, ben je even van mij af.
drank?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Moet nog iets hebben, maar weet niet meer.
Had ik het bijna goed, maar ik laat mijn wijn niet verzurenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, azijn was het. Schoonmaakazijn.
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ik het bijna goed, maar ik laat mijn wijn niet verzuren
Dan was het geen lekkere wijn anders was het wel opgedronkenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ja, da's waar, als het te lang aangebroken blijft staan heb je dure azijn.
Soms komt er niets van.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het geen lekkere wijn anders was het wel opgedronken
Ik denk dat hij de één na vorige TT bedoeldequote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u! Eentje om je eens flink bij af te beren.
Ken je hem?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de één na vorige TT bedoelde
Jazekerquote:
Dat face to face bevalt wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de één na vorige TT bedoelde
Die zie je nooit meer terug Badda BOEM TSSSquote:
OK ..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zie je nooit meer terug Badda BOEM TSSS
Ik ken hem ook niet hoorquote:
Jaquote:
Nog iets meegemaakt bij de Jumbo wat het melden waard is, of was het doorsnee winkelpubliek deze ronde?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Boodschappen binnen, dadelijk even pizza's opmaken voor straks.
Jaquote:
Het was een rustige snelle gang deze keer, ook leuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog iets meegemaakt bij de Jumbo wat het melden waard is, of was het doorsnee winkelpubliek deze ronde?
Nieuwe fiets en nog steeds niet gejat in A'dam.quote:
Dat kan je beter hebben ja, hoewel het (achteraf) ook wel lachen is als er mensen zijn van een bepaalde omvang die... ah nee, niet weer.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was een rustige snelle gang deze keer, ook leuk.
Er reed een dik wijf in een scootmobiel steeds voor me, maar ik had geen haast.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan je beter hebben ja, hoewel het (achteraf) ook wel lachen is als er mensen zijn van een bepaalde omvang die... ah nee, niet weer.
Geef je makkelijker geld uit nu, of nog net als voorheen? Ik betrap mezelf nog regelmatig op pauperzooi in mijn winkelkar, terwijl dat helemaal niet nodig is.quote:
Het was geen nieuwe hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nieuwe fiets en nog steeds niet gejat in A'dam.
Nou, nou, nou, wat een taal! Forse mevrouw komt al heel anders over.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er reed een dik wijf in een scootmobiel steeds voor me, maar ik had geen haast.
Nee zeker niet ik blijf zuinig ondanks ik redelijk rijk ben. Ik heb ook geen behoefte aan luxe of merk kleding, en loop elke week nog de bonus en Lidl aanbiedingen afquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef je makkelijker geld uit nu, of nog net als voorheen? Ik betrap mezelf nog regelmatig op pauperzooi in mijn winkelkar, terwijl dat helemaal niet nodig is.
Ze hield met niks en niemand rekening met dat ding, blokkeerde de boel waar ook maar enigszins mogelijk, zou ze wel rekening houden met anderen dan zou dat ook al heel anders overkomen, je bent de enige niet in die toko.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een taal! Forse mevrouw komt al heel anders over.
Ik had dat gister in de super moeders haar kinderen vrij laten met die kar. Geheel geblokkeerd pad en moeders zit op haar telefoon te loeren tief op.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hield met niks en niemand rekening met dat ding, blokkeerde de boel waar ook maar enigszins mogelijk, zou ze wel rekening houden met anderen dan zou dat ook al heel anders overkomen, je bent de enige niet in die toko.
Doe je goed. Anders komt je droomhuis er ook nooit. Merkkleding hoef ik ook niet, maar moet bijvoorbeeld eens afleren het goedkoopste brood in de kar te flikkeren. Ben ook geen 20 meer, waar zal je het voor laten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zeker niet ik blijf zuinig ondanks ik redelijk rijk ben. Ik heb ook geen behoefte aan luxe of merk kleding, en loop elke week nog de bonus en Lidl aanbiedingen af
Precies ooitquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je goed. Anders komt je droomhuis er ook nooit. Merkkleding hoef ik ook niet, maar moet bijvoorbeeld eens afleren het goedkoopste brood in de kar te flikkeren. Ben ook geen 20 meer, waar zal je het voor laten.
Trouwen, gaan we samen elke zondagochtend naar de kerk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zeker niet ik blijf zuinig ondanks ik redelijk rijk ben. Ik heb ook geen behoefte aan luxe of merk kleding, en loop elke week nog de bonus en Lidl aanbiedingen af
Heb het nog nooit anders gezien. Net of ze iets hebben van, ik ben invalide, dus zoek het maar fijn uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hield met niks en niemand rekening met dat ding, blokkeerde de boel waar ook maar enigszins mogelijk, zou ze wel rekening houden met anderen dan zou dat ook al heel anders overkomen, je bent de enige niet in die toko.
quote:
De Vomar heeft ook aanbiedingen : https://www.vomar.nl/foldersquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was altijd al rijk. Je bent wat laatquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Trouwen, gaan we samen elke zondagochtend naar de kerk.
Ik kocht een jasje online van de Lidl, was zo tevreden dat ik er nog een bestelde, als reserve.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je goed. Anders komt je droomhuis er ook nooit. Merkkleding hoef ik ook niet, maar moet bijvoorbeeld eens afleren het goedkoopste brood in de kar te flikkeren. Ben ook geen 20 meer, waar zal je het voor laten.
Gemiste kans.....quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was altijd al rijk. Je bent wat laat
L2Bquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Loveable.Oké dag achter de rug?
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kocht een jasje online van de Lidl, was zoi tevreden dat ik er nog een bestel, als reserve.
Is mijn 'schoondochter' vorige week hier en ziet dat jasje, zegt ze; cool, trekt het aan en vond het zo tof, dus ik zeg tegen haar; wil je hebben?
Zij, uh? Ik weer, ik heb er twee gekocht...zij blij en toen we op stap gingen had ze het al aan, ze was zo blij, met eigenlijk niks.
Ik bestel vandaag voor mezelf weer een nieuwe reserve, pas vandaag omdat ik rekening moet houden met bezorging en wanneer ik thuis ben.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Het is leuk om dingen te geven en dan te zien dat mensen er blij mee zijn. Hoeft helemaal niet groot of duur te zijn, gewoon voor de fun en die kleine leuke momenten.
Zo knap, lekker shoppen. Hoe doen vrouwen dat toch? Al kreeg ik geld toe, echt.quote:
Limburg staat op de verlanglijstquote:
Neuh, dan moet ik op z'n Grieks zeker.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zou ook met mij kunnen trouwen.![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo knap, lekker shoppen. Hoe doen vrouwen dat toch? Al kreeg ik geld toe, echt.
Nee, dat beviel ook al niet erg bij Amph.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, dan moet ik op z'n Grieks zeker.
In mijn familie is het toch wel een dingetje. De kleinste hebben nike schoentjes en als ik met Lidl kleertjes kwam was het dank je welquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Het is leuk om dingen te geven en dan te zien dat mensen er blij mee zijn. Hoeft helemaal niet groot of duur te zijn, gewoon voor de fun en die kleine leuke momenten.
Mooier dan hier vind je niet, waarom denk ik hier niet weg ga.quote:
Het lijkt mij niet te doen, zonder dat je jezelf voor alles af kan sluiten. Alleen de drukte is al om hoorndol van te worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee
Recce vond het ook maar vreemd, toen ik dat zei vanmorgen
Ik heb mijn kinderen opgetrokken met goedkope kleding en krijgertjes, en hey, ze zagen er altijd leuk uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
In mijn familie is het toch wel een dingetje. De kleinste hebben nike schoentjes en als ik met Lidl kleertjes kwam was het dank je wel
Ik doe niet meer aan verjaardagen van die kut kotersquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
Het is wat met al die sugar daddies en mommas hier
Harteloosquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan verjaardagen van die kut koters
Niet alle mannen zijn zo hoor, maar als ik ga dan ga ik niet dolen, doelgerichtheid is weleen dingetje.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee
Recce vond het ook maar vreemd, toen ik dat zei vanmorgen
Dat is dan weer weggegooid geld, imo. Ze groeien er binnen de kortste keren weer uit.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
Het is wat met al die sugar daddies en mommas hier
Ik heb een nogal nuffige familie terwijl ze zelf nogal krap zijn wat poen betreft. Maar hééé liever schulden en mijn kut koter in een adidas pakquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
IK heb mijn kinderen opgetrokken met goedkope kleding en krijgertjes, en hey, ze zagen er altijd leuk uit.
Ik zag ooit peuters met lederen jasjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is dan weer weggegooid geld, imo. Ze groeien er binnen de kortste keren weer uit.
Wij hadden toen, en ik heb nu nog geen schulden, en loop er armoedig bij.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een nogal nuffige familie terwijl ze zelf nogal krap zijn wat poen betreft. Maar hééé liever schulden en mijn kut koter in een adidas pak
Te idioot voor woorden. Je zou ze allemaal de kost moeten geven die dat doen, pffff!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
Maar hééé liever schulden en mijn kut koter in een adidas pak
Viel gelukkig wel mee,quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet te doen, zonder dat je jezelf voor alles af kan sluiten. Alleen de drukte is al om hoorndol van te worden.
Wij kochten liever een drumstel dan dure kleding...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden. Je zou ze allemaal de kost moeten geven die dat doen, pffff!
Laat me raden, kraag omhoog en gelkuif.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag ooit peuters met lederen jasjes.
Ja en een extra hypotheek en een hond en en en .....quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden. Je zou ze allemaal de kost moeten geven die dat doen, pffff!
Ik ga de vaste winkels gewoon afquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn zo hoor, maar als ik ga dan ga ik niet dolen, doelgerichtheid is weleen dingetje.
Dat bleek een goede investering te zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kochten liever een drumstel dan dure kleding...
3x op vakantie.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en een extra hypotheek en een hond en en en .....
Ik kocht dingen die ik kon betalen. En ja ik had een nogal goed salaris maar ik kocht nooit over de top shitquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kochten liever een drumstel dan dure kleding...
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oeh yeah krenterige calvinistische sugar daddies maak me gek![]()
Baardaap speelt bas en piano toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat bleek een goede investering te zijn.
Als een vrouw niet overdrijft ga ik zelf nog wel een uurtje met haar mee, maar dan wil ik daarna wel een biertje.quote:
Dat konden we betalen, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kocht dingen die ik kon betalen. En ja ik had een nogal goed salaris maar ik kocht nooit over de top shit
De buren zeggen van welquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eej, dat krenterige klopt niet!
Baardaap staat met band nu, as we speak, in Baroeg, een maat van mij, die in R'dam woont is er ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, bedoel, muzikaal gezien goede investering en ook slim geweest om ze mee te nemen naar live concerten e.d.quote:
Dat ontken ik ook nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat konden we betalen, maak je geen zorgen.
Een van de tweeling wilde drums....quote:
Late-afternoon sessiequote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap staat met band nu, as we speak, in Baroeg, een maat van mij, die in R'dam woont is er ook
Er zijn er uiteindelijk twee van de drie die kunnen spelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, bedoel, muzikaal gezien goede investering en ook slim geweest om ze mee te nemen naar live concerten e.d.
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van de tweeling wilde drums....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
In het verleden kon het even niet anders en dan is het best lastig om dat er weer uit te krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:47 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik ben nog aan het verwerken wat je net zei over dat goedkoopste brood, dat is wel erg hoor
Hoe tof is dat!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn er uiteindelijk twee van de drie die kunnen spelen.
Met kleding of dure aankopen whatever ok, maar zelfs brood?? Maar goed je was zelf ook al tot inkeer gekomen broodgewijs dus ok.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In het verleden kon het even niet anders en dan is het best lastig om dat er weer uit te krijgen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*flessen champagne tegen muur gooien gaat en stuclul belt*
Wij hadden een complete oefenruimte beneden met drums, synths, bas, gitaren en versterkers, vrienden van kinderen kwamen naar ons om te jammen, en namen ook nog eigen shit mee.quote:
Het was altijd hetzelfde aan goedkope vleeswaren, cheap ass brood en auto's die je beter niet kon wassen, zodat alle gebreken naar de achtergrond wegvielen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met kleding of dure aankopen whatever ok, maar zelfs brood?? Maar goed je was zelf ook al tot inkeer gekomen broodgewijs dus ok.
Oh, dat is wel héél erg tof zeg. Niet dat ik er muzikaal gezien iets te zoeken zou hebben, maar alleen al om de saamhorigheid.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hadden een complete oefenruimte beneden met drums, synths, bas, gitaren en versterkers, vrienden van kinderen kwamen naar ons om te jammen, en namen ook nog eigen shit mee.
Hadden we wel afspraken over met onze enige buren, we woonden op een hoek.
Mijn auto ging ook zeker niet de wasstraat in die kwam er als een puzzel weer uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was altijd hetzelfde aan goedkope vleeswaren, cheap ass brood en auto's die je beter niet kon wassen, zodat alle gebreken naar de achtergrond wegvielen.
Ik tref die gasten nog steeds regelmatig en 'ze dragen mij op handen'....krijg altijd meteen bier aangeboden, en hugs.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is wel héél erg tof zeg. Niet dat ik er muzikaal gezien iets te zoeken zou hebben, maar alleen al om de saamhorigheid.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn auto ging ook zeker niet de wasstraat in die kwam er als een puzzel weer uit.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik tref die gasten nog steeds regelmatig en 'ze dragen mij op handen'....krijg altijd meteen bier aangeboden, en hugs.
Ik heb er ook met tranen in mijn ogen afstand van gedaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat idee ja. Achteraf is het enige merk wat heel bleef van al die 10-tallen auto's Volvo geweest.
Enkelen ervan zijn actief, maar veelal regionaal, alleen Baardaap ging verder, vanavond dus Baroeg, volgende week; Heavydays Festival 2019 - Dischingen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zijn er veel van in de muziekwereld terecht gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er ook met tranen in mijn ogen afstand van gedaan.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Enkelen ervan zijn actief, maar veelal regionaal, alleen Baardaap ging verder, vanavond dus Baroeg, volgende week; Heavydays Festival 2019 - Dischingen.Dicht bij huis zal wel een wat prettiger gevoel geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Dat was nou juist het punt, ik heb niks op banden en uitlaat daar gelaten nooit wat met die kar gehad. Altijd trouw Ik ging verhuizen en dan ga je weer voor een aanvraag voor een parkeerverguningquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als er een uitlaat vervangen moest worden, dan werd het KwikFit, want die waren de helft minder duur en 3 jaar garantie via afbouw regeling. Al die kut auto's hebben wat gekost in de loop der jaren, maar ja, het was toch nodig.
Dischingen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dicht bij huis zal wel een wat prettiger gevoel geven.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was nou juist het punt, ik heb niks op banden en uitlaat daar gelaten nooit wat met die kar gehad. Altijd trouw Ik ging verhuizen en dan ga je weer voor een aanvraag voor een parkeerverguning
In vergelijking met Japan.quote:
Een maat van mij die in R'dam woont en waarmee we vorige week nog samen mee naar Joy Division Undercover waren, en die ook hier logeerde, net als Baardaap en vriendin, is nu in R'dam aanwezig.quote:
Ik kan een auto kopen en ik heb zowaar een vaste plek als ik wil.quote:
Neem gewoon de trein joh, relaxt, lees je een boek en 3 uur later ben je op plaats van bestemming, en fris als een hoentje.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan een auto kopen en ik heb zowaar een vaste plek als ik wil.
Daar sta ik nog van te kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, foutje met quote.
Die parkeervergunningen en parkeertarieven hebben nergens meer iets mee te maken. Gisteren las ik dat je zelfs in Stadskanaal ¤16.000 af mag tikken voor een lullig plekje in een aftandse garage.
Er wonen iets van 12 man in heul Stadskanaal of zo.
Kan je doen, maar gaat ten koste van de aankoop droomwoning.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan een auto kopen en ik heb zowaar een vaste plek als ik wil.
Hier ook niet, althans niet alleen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar sta ik nog van te kijken.
Zou er niet dood gevonden willen worden.
Ik mis geen auto tot nu toequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan je doen, maar gaat ten koste van de aankoop droomwoning.
Dan niet doen, want bijzonder grote kostenpost. Waar is het wachten eigenlijk op met verhuizen, werk?quote:
Zelfs wanneer je niet rijdt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan niet doen, want bijzonder grote kostenpost. Waar is het wachten eigenlijk op met verhuizen, werk?
Werk is wel wat ik wil maar parttimequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan niet doen, want bijzonder grote kostenpost. Waar is het wachten eigenlijk op met verhuizen, werk?
Die fout maak ik ook nooit meer. Dacht ooit zuinig aan te doen door zo weinig mogelijk te rijden. Auto stond altijd buiten, de hele kliek vastgeroest.quote:
Ik hou het in mijn achterhoofdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan hier komen soppen parttime.
Hier ook, maar dan moet je wel drie uur treinen.quote:
Voor een hongerloontje zekerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan hier komen soppen parttime.
Dan blijf ik drie dagen en rot weer opquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan moet je wel drie uur treinen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Loon? Er ligt nog wat brood in de vriezer uit vervlogen tijden.
Niet elke muis is het zelfdequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan ze je mooi de hersens mee inslaan en ‘m peren in je autoquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijgt ze er ook nog een plakje op?quote:
Smakelijk! Dat bakken van die dingen in knoflookolie ruikt alleen al goddelijk.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan ze je mooi de hersens mee inslaan en ‘m peren in je auto
Niet mijn ding, maar smakelijk, mijn pizza's nemen gestaag vorm aan...quote:
en op het eind een pikantje sambal en een scheutje ketjap ...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Smakelijk! Dat bakken van die dingen in knoflookolie ruikt alleen al goddelijk.
Ketjap ja! Of sojasaus, vissaus.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
en op het eind een pikantje sambal en een scheutje ketjap ...
Het eind van de gambas moet juist niet etenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
en op het eind een pikantje sambal en een scheutje ketjap ...
Dat kan ik iedereen aanraden iddquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zou best eens een kijkje in jouw hoofd willen nemen.
Ew tonijnquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hebben het over sushi bij kassa voornamelijk over tonijn
Met genoeg sambal en een scheutje ketjab is alles te etenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eind van de gambas moet juist niet eten
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eind van de gambas moet juist niet eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |