Ja je hebt je punt al 20 keer gemaakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik denk dat olifanten banger voor jou zijn tbh
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
Ik ontdooi nu wat gambas om straks met knoflook in wat olie te bakken
Ik hoop het welquote:
Ja lekker ik zag ze wel eens goedkoop bij de Lidl van die grotequote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:43 schreef chufi het volgende:
Ik ontdooi nu wat gambas om straks met knoflook in wat olie te bakken
Ze worden zelden boos, maar voor het slachtoffer meestal maar 1 keer.quote:
Zonde, knoflook en olie is genoegquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik dacht met wat chili of zo.. ik zie wel straks..
*Rolo's in kluis legt*quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze worden zelden boos, maar voor het slachtoffer meestal maar 1 keer.
Nou ik heel wat boze olifanten gezien op liveleakquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze worden zelden boos, maar voor het slachtoffer meestal maar 1 keer.
Na na na nana.quote:
Ik heb ze van de Vomar, tijdje terug al weer. ook een aandbieding. Wel om zelf nog te pellen ...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekker ik zag ze wel eens goedkoop bij de Lidl van die grote
Je mot ze ook niet tarten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik heel wat boze olifanten gezien op liveleak
Die was leukquote:
Dat geeft nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ze van de Vomar, tijdje terug al weer. ook een aandbieding. Wel om zelf nog te pellen ...
Ze habben voor vandaag nog wel wokgarnalen in de aanbieding
quote:
Denk dat ik dat de leukste reclame ooit vond. Die smoelen die ze erbij hadden gekozen ook.quote:
Er is in mln ook weer een topic over oude en leuke reklames gestart.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik dat de leukste reclame ooit vond. Die smoelen die ze erbij hadden gekozen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |