Ze worden best mishandeld voor de toeristen. En soms knapt er wat en gaat zo'n duizende kilos vol op je rug staan. Geen medelijden met het slachtofferquote:
En het zelfde hesje van die gastquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
Denk dat ik dat de leukste reclame ooit vond. Die smoelen die ze erbij hadden gekozen ook.
Ja het loopt wat dubbel op.. 40+ en MLNquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er is in mln ook weer een topic over oude en leuke reklames gestart.
Het loopt alleen niet zo en ik heb nog geen zin om mee te doen.
Daarom.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze worden best mishandeld voor de toeristen. En soms knapt er wat en gaat zo'n duizende kilos vol op je rug staan. Geen medelijden met het slachtoffer
Jou topics gaan prima ik vind dat wel leukquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja het loopt wat dubbel op.. 40+ en MLN
Mishandeld? Wtf!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:52 schreef Soury het volgende:
Ze worden best mishandeld voor de toeristen.
Jajaquote:
Welke ? Ik heb maar 1 topic en dat is Spaanse muziek topic.. De rest is van iedereenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Jou topics gaan prima ik vind dat wel leuk
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
Stond nog in de lijst, daarna ga ik boodschappen doen, of waren het boodschapjes?
Met de badmutsen enzo. Die is erg leuk die Spaanse zooi heb ik niks meequote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke ? Ik heb maar 1 topic en dat is Spaanse muziek topic.. De rest is van iedereen
Man, niet zo bescheiden joh, zonder jou was er geen 40+ SC.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke ? Ik heb maar 1 topic en dat is Spaanse muziek topic.. De rest is van iedereen
Ja OK, dat oude dingen van vroeger is wel zo dat ik dat als 1 van de weinigen regelmatig probeer te updaten met weer wat anders uit ons verledenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Met de badmutsen enzo. Die is erg leuk die Spaanse zooi heb ik niks mee
In a Bar, Under the Sea.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat ik een deurbel op de markt breng die 'ding bong' doet. 1 klant heb ik dan vast al.
Ja ja ik weet.. Ik heb stug doorgepost om allerlei topics levendig te houdenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Man, niet zo bescheiden joh, zonder jou was er geen 40+ SC.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 16:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ja ik weet.. Ik heb stug doorgepost om allerlei topics levendig te houden
Serieus ik dacht dat je een grapje maakte. Waarom denk je dat ze hun poot niet helemaal op die handdoek drukken? Ik weet het niet zeker maar of een iets héél heets of idd pijn doen op een andere manier. Net als beren dolfijnen en tijgers en en en........quote:
Morgen doen ze dat hier ook in de Sloterplas...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:00 schreef Deisyy het volgende:
Er zijn hier kinderen aan het zwemmen, zij zijn gek!
Nee, geen grap. Als ik ergens een teringhekel aan heb is het aan mensen die dieren mishandelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus ik dacht dat je een grapje maakte. Waarom denk je dat ze hun poot niet helemaal op die handdoek drukken? Ik weet het niet zeker maar of een iets héél heets of idd pijn doen op een andere manier. Net als beren dolfijnen en tijgers en en en........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |