Ze hield met niks en niemand rekening met dat ding, blokkeerde de boel waar ook maar enigszins mogelijk, zou ze wel rekening houden met anderen dan zou dat ook al heel anders overkomen, je bent de enige niet in die toko.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, wat een taal! Forse mevrouw komt al heel anders over.
Ik had dat gister in de super moeders haar kinderen vrij laten met die kar. Geheel geblokkeerd pad en moeders zit op haar telefoon te loeren tief op.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hield met niks en niemand rekening met dat ding, blokkeerde de boel waar ook maar enigszins mogelijk, zou ze wel rekening houden met anderen dan zou dat ook al heel anders overkomen, je bent de enige niet in die toko.
Doe je goed. Anders komt je droomhuis er ook nooit. Merkkleding hoef ik ook niet, maar moet bijvoorbeeld eens afleren het goedkoopste brood in de kar te flikkeren. Ben ook geen 20 meer, waar zal je het voor laten.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zeker niet ik blijf zuinig ondanks ik redelijk rijk ben. Ik heb ook geen behoefte aan luxe of merk kleding, en loop elke week nog de bonus en Lidl aanbiedingen af
Precies ooitquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je goed. Anders komt je droomhuis er ook nooit. Merkkleding hoef ik ook niet, maar moet bijvoorbeeld eens afleren het goedkoopste brood in de kar te flikkeren. Ben ook geen 20 meer, waar zal je het voor laten.
Trouwen, gaan we samen elke zondagochtend naar de kerk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee zeker niet ik blijf zuinig ondanks ik redelijk rijk ben. Ik heb ook geen behoefte aan luxe of merk kleding, en loop elke week nog de bonus en Lidl aanbiedingen af
Heb het nog nooit anders gezien. Net of ze iets hebben van, ik ben invalide, dus zoek het maar fijn uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze hield met niks en niemand rekening met dat ding, blokkeerde de boel waar ook maar enigszins mogelijk, zou ze wel rekening houden met anderen dan zou dat ook al heel anders overkomen, je bent de enige niet in die toko.
quote:
De Vomar heeft ook aanbiedingen : https://www.vomar.nl/foldersquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was altijd al rijk. Je bent wat laatquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Trouwen, gaan we samen elke zondagochtend naar de kerk.
Ik kocht een jasje online van de Lidl, was zo tevreden dat ik er nog een bestelde, als reserve.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Doe je goed. Anders komt je droomhuis er ook nooit. Merkkleding hoef ik ook niet, maar moet bijvoorbeeld eens afleren het goedkoopste brood in de kar te flikkeren. Ben ook geen 20 meer, waar zal je het voor laten.
Gemiste kans.....quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was altijd al rijk. Je bent wat laat
L2Bquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Loveable.Oké dag achter de rug?
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik kocht een jasje online van de Lidl, was zoi tevreden dat ik er nog een bestel, als reserve.
Is mijn 'schoondochter' vorige week hier en ziet dat jasje, zegt ze; cool, trekt het aan en vond het zo tof, dus ik zeg tegen haar; wil je hebben?
Zij, uh? Ik weer, ik heb er twee gekocht...zij blij en toen we op stap gingen had ze het al aan, ze was zo blij, met eigenlijk niks.
Ik bestel vandaag voor mezelf weer een nieuwe reserve, pas vandaag omdat ik rekening moet houden met bezorging en wanneer ik thuis ben.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Het is leuk om dingen te geven en dan te zien dat mensen er blij mee zijn. Hoeft helemaal niet groot of duur te zijn, gewoon voor de fun en die kleine leuke momenten.
Zo knap, lekker shoppen. Hoe doen vrouwen dat toch? Al kreeg ik geld toe, echt.quote:
Limburg staat op de verlanglijstquote:
Neuh, dan moet ik op z'n Grieks zeker.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je zou ook met mij kunnen trouwen.![]()
Geen ideequote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zo knap, lekker shoppen. Hoe doen vrouwen dat toch? Al kreeg ik geld toe, echt.
Nee, dat beviel ook al niet erg bij Amph.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Neuh, dan moet ik op z'n Grieks zeker.
In mijn familie is het toch wel een dingetje. De kleinste hebben nike schoentjes en als ik met Lidl kleertjes kwam was het dank je welquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Het is leuk om dingen te geven en dan te zien dat mensen er blij mee zijn. Hoeft helemaal niet groot of duur te zijn, gewoon voor de fun en die kleine leuke momenten.
Mooier dan hier vind je niet, waarom denk ik hier niet weg ga.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |