Soms komt er niets van.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was het geen lekkere wijn anders was het wel opgedronken
Ik denk dat hij de één na vorige TT bedoeldequote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank u! Eentje om je eens flink bij af te beren.
Ken je hem?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de één na vorige TT bedoelde
Jazekerquote:
Dat face to face bevalt wel.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat hij de één na vorige TT bedoelde
Die zie je nooit meer terug Badda BOEM TSSSquote:
OK ..quote:Op zaterdag 25 mei 2019 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zie je nooit meer terug Badda BOEM TSSS
Ik ken hem ook niet hoorquote:
Jaquote:
Nog iets meegemaakt bij de Jumbo wat het melden waard is, of was het doorsnee winkelpubliek deze ronde?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
Boodschappen binnen, dadelijk even pizza's opmaken voor straks.
Jaquote:
Het was een rustige snelle gang deze keer, ook leuk.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nog iets meegemaakt bij de Jumbo wat het melden waard is, of was het doorsnee winkelpubliek deze ronde?
Nieuwe fiets en nog steeds niet gejat in A'dam.quote:
Dat kan je beter hebben ja, hoewel het (achteraf) ook wel lachen is als er mensen zijn van een bepaalde omvang die... ah nee, niet weer.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het was een rustige snelle gang deze keer, ook leuk.
Er reed een dik wijf in een scootmobiel steeds voor me, maar ik had geen haast.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat kan je beter hebben ja, hoewel het (achteraf) ook wel lachen is als er mensen zijn van een bepaalde omvang die... ah nee, niet weer.
Geef je makkelijker geld uit nu, of nog net als voorheen? Ik betrap mezelf nog regelmatig op pauperzooi in mijn winkelkar, terwijl dat helemaal niet nodig is.quote:
Het was geen nieuwe hoorquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nieuwe fiets en nog steeds niet gejat in A'dam.
Nou, nou, nou, wat een taal! Forse mevrouw komt al heel anders over.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er reed een dik wijf in een scootmobiel steeds voor me, maar ik had geen haast.
Nee zeker niet ik blijf zuinig ondanks ik redelijk rijk ben. Ik heb ook geen behoefte aan luxe of merk kleding, en loop elke week nog de bonus en Lidl aanbiedingen afquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geef je makkelijker geld uit nu, of nog net als voorheen? Ik betrap mezelf nog regelmatig op pauperzooi in mijn winkelkar, terwijl dat helemaal niet nodig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |