Het lijkt mij niet te doen, zonder dat je jezelf voor alles af kan sluiten. Alleen de drukte is al om hoorndol van te worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee
Recce vond het ook maar vreemd, toen ik dat zei vanmorgen
Ik heb mijn kinderen opgetrokken met goedkope kleding en krijgertjes, en hey, ze zagen er altijd leuk uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:39 schreef Soury het volgende:
[..]
In mijn familie is het toch wel een dingetje. De kleinste hebben nike schoentjes en als ik met Lidl kleertjes kwam was het dank je wel
Ik doe niet meer aan verjaardagen van die kut kotersquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
Het is wat met al die sugar daddies en mommas hier
Harteloosquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik doe niet meer aan verjaardagen van die kut koters
Niet alle mannen zijn zo hoor, maar als ik ga dan ga ik niet dolen, doelgerichtheid is weleen dingetje.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen idee
Recce vond het ook maar vreemd, toen ik dat zei vanmorgen
Dat is dan weer weggegooid geld, imo. Ze groeien er binnen de kortste keren weer uit.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:40 schreef TillyB het volgende:
Het is wat met al die sugar daddies en mommas hier
Ik heb een nogal nuffige familie terwijl ze zelf nogal krap zijn wat poen betreft. Maar hééé liever schulden en mijn kut koter in een adidas pakquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
IK heb mijn kinderen opgetrokken met goedkope kleding en krijgertjes, en hey, ze zagen er altijd leuk uit.
Ik zag ooit peuters met lederen jasjes.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is dan weer weggegooid geld, imo. Ze groeien er binnen de kortste keren weer uit.
Wij hadden toen, en ik heb nu nog geen schulden, en loop er armoedig bij.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb een nogal nuffige familie terwijl ze zelf nogal krap zijn wat poen betreft. Maar hééé liever schulden en mijn kut koter in een adidas pak
Te idioot voor woorden. Je zou ze allemaal de kost moeten geven die dat doen, pffff!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
Maar hééé liever schulden en mijn kut koter in een adidas pak
Viel gelukkig wel mee,quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt mij niet te doen, zonder dat je jezelf voor alles af kan sluiten. Alleen de drukte is al om hoorndol van te worden.
Wij kochten liever een drumstel dan dure kleding...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden. Je zou ze allemaal de kost moeten geven die dat doen, pffff!
Laat me raden, kraag omhoog en gelkuif.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zag ooit peuters met lederen jasjes.
Ja en een extra hypotheek en een hond en en en .....quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Te idioot voor woorden. Je zou ze allemaal de kost moeten geven die dat doen, pffff!
Ik ga de vaste winkels gewoon afquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn zo hoor, maar als ik ga dan ga ik niet dolen, doelgerichtheid is weleen dingetje.
Dat bleek een goede investering te zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kochten liever een drumstel dan dure kleding...
3x op vakantie.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en een extra hypotheek en een hond en en en .....
Ik kocht dingen die ik kon betalen. En ja ik had een nogal goed salaris maar ik kocht nooit over de top shitquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij kochten liever een drumstel dan dure kleding...
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oeh yeah krenterige calvinistische sugar daddies maak me gek![]()
Baardaap speelt bas en piano toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat bleek een goede investering te zijn.
Als een vrouw niet overdrijft ga ik zelf nog wel een uurtje met haar mee, maar dan wil ik daarna wel een biertje.quote:
Dat konden we betalen, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kocht dingen die ik kon betalen. En ja ik had een nogal goed salaris maar ik kocht nooit over de top shit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |