Enkelen ervan zijn actief, maar veelal regionaal, alleen Baardaap ging verder, vanavond dus Baroeg, volgende week; Heavydays Festival 2019 - Dischingen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zijn er veel van in de muziekwereld terecht gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er ook met tranen in mijn ogen afstand van gedaan.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:09 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Enkelen ervan zijn actief, maar veelal regionaal, alleen Baardaap ging verder, vanavond dus Baroeg, volgende week; Heavydays Festival 2019 - Dischingen.Dicht bij huis zal wel een wat prettiger gevoel geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
Dat was nou juist het punt, ik heb niks op banden en uitlaat daar gelaten nooit wat met die kar gehad. Altijd trouw Ik ging verhuizen en dan ga je weer voor een aanvraag voor een parkeerverguningquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als er een uitlaat vervangen moest worden, dan werd het KwikFit, want die waren de helft minder duur en 3 jaar garantie via afbouw regeling. Al die kut auto's hebben wat gekost in de loop der jaren, maar ja, het was toch nodig.
Dischingen?quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dicht bij huis zal wel een wat prettiger gevoel geven.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was nou juist het punt, ik heb niks op banden en uitlaat daar gelaten nooit wat met die kar gehad. Altijd trouw Ik ging verhuizen en dan ga je weer voor een aanvraag voor een parkeerverguning
In vergelijking met Japan.quote:
Een maat van mij die in R'dam woont en waarmee we vorige week nog samen mee naar Joy Division Undercover waren, en die ook hier logeerde, net als Baardaap en vriendin, is nu in R'dam aanwezig.quote:
Ik kan een auto kopen en ik heb zowaar een vaste plek als ik wil.quote:
Neem gewoon de trein joh, relaxt, lees je een boek en 3 uur later ben je op plaats van bestemming, en fris als een hoentje.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan een auto kopen en ik heb zowaar een vaste plek als ik wil.
Daar sta ik nog van te kijken.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, foutje met quote.
Die parkeervergunningen en parkeertarieven hebben nergens meer iets mee te maken. Gisteren las ik dat je zelfs in Stadskanaal ¤16.000 af mag tikken voor een lullig plekje in een aftandse garage.
Er wonen iets van 12 man in heul Stadskanaal of zo.
Kan je doen, maar gaat ten koste van de aankoop droomwoning.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan een auto kopen en ik heb zowaar een vaste plek als ik wil.
Hier ook niet, althans niet alleen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar sta ik nog van te kijken.
Zou er niet dood gevonden willen worden.
Ik mis geen auto tot nu toequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan je doen, maar gaat ten koste van de aankoop droomwoning.
Dan niet doen, want bijzonder grote kostenpost. Waar is het wachten eigenlijk op met verhuizen, werk?quote:
Zelfs wanneer je niet rijdt.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan niet doen, want bijzonder grote kostenpost. Waar is het wachten eigenlijk op met verhuizen, werk?
Werk is wel wat ik wil maar parttimequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan niet doen, want bijzonder grote kostenpost. Waar is het wachten eigenlijk op met verhuizen, werk?
Die fout maak ik ook nooit meer. Dacht ooit zuinig aan te doen door zo weinig mogelijk te rijden. Auto stond altijd buiten, de hele kliek vastgeroest.quote:
Ik hou het in mijn achterhoofdquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan hier komen soppen parttime.
Hier ook, maar dan moet je wel drie uur treinen.quote:
Voor een hongerloontje zekerquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je kan hier komen soppen parttime.
Dan blijf ik drie dagen en rot weer opquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier ook, maar dan moet je wel drie uur treinen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Loon? Er ligt nog wat brood in de vriezer uit vervlogen tijden.
Niet elke muis is het zelfdequote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kan ze je mooi de hersens mee inslaan en ‘m peren in je autoquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijgt ze er ook nog een plakje op?quote:
Smakelijk! Dat bakken van die dingen in knoflookolie ruikt alleen al goddelijk.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan ze je mooi de hersens mee inslaan en ‘m peren in je auto
Niet mijn ding, maar smakelijk, mijn pizza's nemen gestaag vorm aan...quote:
en op het eind een pikantje sambal en een scheutje ketjap ...quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Smakelijk! Dat bakken van die dingen in knoflookolie ruikt alleen al goddelijk.
Ketjap ja! Of sojasaus, vissaus.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
en op het eind een pikantje sambal en een scheutje ketjap ...
Het eind van de gambas moet juist niet etenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
en op het eind een pikantje sambal en een scheutje ketjap ...
Dat kan ik iedereen aanraden iddquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zou best eens een kijkje in jouw hoofd willen nemen.
Ew tonijnquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:40 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hebben het over sushi bij kassa voornamelijk over tonijn
Met genoeg sambal en een scheutje ketjab is alles te etenquote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eind van de gambas moet juist niet eten
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Het eind van de gambas moet juist niet eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |