De buren zeggen van welquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat bleek een goede investering te zijn.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Eej, dat krenterige klopt niet!
Baardaap staat met band nu, as we speak, in Baroeg, een maat van mij, die in R'dam woont is er ookquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat bleek een goede investering te zijn.
Ja, bedoel, muzikaal gezien goede investering en ook slim geweest om ze mee te nemen naar live concerten e.d.quote:
Dat ontken ik ook nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat konden we betalen, maak je geen zorgen.
Een van de tweeling wilde drums....quote:
Late-afternoon sessiequote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Baardaap staat met band nu, as we speak, in Baroeg, een maat van mij, die in R'dam woont is er ook
Er zijn er uiteindelijk twee van de drie die kunnen spelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, bedoel, muzikaal gezien goede investering en ook slim geweest om ze mee te nemen naar live concerten e.d.
Je verwacht het nietquote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een van de tweeling wilde drums....
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
In het verleden kon het even niet anders en dan is het best lastig om dat er weer uit te krijgen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:47 schreef TillyB het volgende:
[..]Ik ben nog aan het verwerken wat je net zei over dat goedkoopste brood, dat is wel erg hoor
Hoe tof is dat!quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Er zijn er uiteindelijk twee van de drie die kunnen spelen.
Met kleding of dure aankopen whatever ok, maar zelfs brood?? Maar goed je was zelf ook al tot inkeer gekomen broodgewijs dus ok.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In het verleden kon het even niet anders en dan is het best lastig om dat er weer uit te krijgen.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*flessen champagne tegen muur gooien gaat en stuclul belt*
Wij hadden een complete oefenruimte beneden met drums, synths, bas, gitaren en versterkers, vrienden van kinderen kwamen naar ons om te jammen, en namen ook nog eigen shit mee.quote:
Het was altijd hetzelfde aan goedkope vleeswaren, cheap ass brood en auto's die je beter niet kon wassen, zodat alle gebreken naar de achtergrond wegvielen.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Met kleding of dure aankopen whatever ok, maar zelfs brood?? Maar goed je was zelf ook al tot inkeer gekomen broodgewijs dus ok.
Oh, dat is wel héél erg tof zeg. Niet dat ik er muzikaal gezien iets te zoeken zou hebben, maar alleen al om de saamhorigheid.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wij hadden een complete oefenruimte beneden met drums, synths, bas, gitaren en versterkers, vrienden van kinderen kwamen naar ons om te jammen, en namen ook nog eigen shit mee.
Hadden we wel afspraken over met onze enige buren, we woonden op een hoek.
Mijn auto ging ook zeker niet de wasstraat in die kwam er als een puzzel weer uit.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 18:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het was altijd hetzelfde aan goedkope vleeswaren, cheap ass brood en auto's die je beter niet kon wassen, zodat alle gebreken naar de achtergrond wegvielen.
Ik tref die gasten nog steeds regelmatig en 'ze dragen mij op handen'....krijg altijd meteen bier aangeboden, en hugs.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dat is wel héél erg tof zeg. Niet dat ik er muzikaal gezien iets te zoeken zou hebben, maar alleen al om de saamhorigheid.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn auto ging ook zeker niet de wasstraat in die kwam er als een puzzel weer uit.
quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik tref die gasten nog steeds regelmatig en 'ze dragen mij op handen'....krijg altijd meteen bier aangeboden, en hugs.
Ik heb er ook met tranen in mijn ogen afstand van gedaan.quote:Op zaterdag 25 mei 2019 19:04 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat idee ja. Achteraf is het enige merk wat heel bleef van al die 10-tallen auto's Volvo geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |