Ik vind het een aangename oplossing, verder gebruik ik op de pc ook de donkere instellingen en de nachtlamp..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het een aangename oplossing, verder gebruik ik op de pc ook de donkere instellingen en de nachtlamp..Ja dat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dit had het moeten zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het de walking closet van Nel Veerkamp was
Ik heb zo mijn minder snelle momentenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was niet snel genoeg voor De Dees maar wel voor jou
Ja ik zag hetquote:
Het was een nude pic. Niks raars aanquote:
Oh ja Chufi heeft de pic snel gewijzigd. Je was te traagquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat dat raar was, alleen dat ik hrt gemist had
Ik zal ermee moeten leren levenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja Chufi heeft de pic snel gewijzigd. Je was te traag
Jaquote:
Als ik er vannacht van wakker lig ga ik op zoekquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar met wat zoeken kun je het ergens anders vinden
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik er vannacht van wakker lig ga ik op zoek
Geef nou maar toequote:
Dat kan nog wel eens lastig worden inderdaad! De 107%105% ligt nu rond de 3,5 seconden en dan gaan ze straks vooraan nog een stuk sneller.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog flink doorrijden om gekwalificeerd te worden. Ze zijn 3,5 seconden per ronde te langzaam.
Die wc-rol naast het bed doet het hem.quote:
Morge schoonheid.quote:
Jesusquote:
quote:
Lieve Mod zo blauw ik hou van jou.quote:
GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve Mod zo blauw ik hou van jou.
Al breek ik al mijn benen jij bent de gene die het draagbaar maakt.
Je ben de zon in mijn leven en ik wil je alles geven.
Ik slijm een beetje veel zo nu en dan
Dat maakt niet uit toch als ik maar op de bank kan.
Liever in je bed dat weet je wel.
En het hoeft echt niet te snel
quote:
Doeiquote:
Gaat lukkenquote:
El Recluso op Netflixquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
Is er nog wat te zien of te kijken vanavond?
Er is niet veel ik zal wel zien.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
Is er nog wat te zien of te kijken vanavond?
Die had het niet makkelijk om uit haar woorden te komen.quote:
Sneu wel, zo hard gewerkt, zo weinig sjoege in de zaak. Respect wel voor haar.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had het niet makkelijk om uit haar woorden te komen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog een paar dagen en dan zit de maand er op ...
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog een paar dagen en dan zit de maand er op ...
Ik heb ook best wel medelijden met haar.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sneu wel, zo hard gewerkt, zo weinig sjoege in de zaak. Respect wel voor haar.
Het is dat mijn killerparkiet het zei, anders zat ik nu nog te denken wat je bedoelde.quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook best wel medelijden met haar.
Wel respect, ze heft een ontzettend moeilijke taak gehad in een land wat verdeeld is over de Brexit.quote:
quote:
tja...de UK laatste op het songfestival...ze moest gewoon aftreden, was geen andere mogelijkheidquote:
Dat was wel de druppel jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
tja...de UK laatste op het songfestival...ze moest gewoon aftreden, was geen andere mogelijkheid
Lol!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
tja...de UK laatste op het songfestival...ze moest gewoon aftreden, was geen andere mogelijkheid
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:
Het was al weekend op het moment dat ik op mijn werk de deur uitging.quote:
Zo gaat dat mij ook altijd. Mits ik aan het werk ben natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was al weekend op het moment dat ik op mijn werk de deur uitging.
En je zou een kort dagje hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was al weekend op het moment dat ik op mijn werk de deur uitging.
Nog een fotograaf erbij.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:05 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben vandaag ook weer eens bezig geweest met een fototoestel. Ik zal later vanavond een paar foto's posten. Ik heb ze gewoon in de tuin genomen maar wel in de stijl ik die altijd gehad heb. Vaak minimalistisch.
Laat maar zienquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:05 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben vandaag ook weer eens bezig geweest met een fototoestel. Ik zal later vanavond een paar foto's posten. Ik heb ze gewoon in de tuin genomen maar wel in de stijl ik die altijd gehad heb. Vaak minimalistisch.
Ik heb toch ook niet gezegd hoe laat dat was.quote:
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet gezegd hoe laat dat was.
Spannend, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:05 schreef Five4Nine het volgende:
Alstu. .quote:
Netjesquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alstu. .
1530 ging ik naar huis.
Huppelkut.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:05 schreef Five4Nine het volgende:
Gaarnequote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een minimalistische Elvis in de aanbieding
Die LP's van Elvis kan je kei ver mee gooien!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een portret van Donald Trump gemaaktquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een portret van Donald Trump gemaakt
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie niet goed wat het is: links een stenen schaapje en rechts een badderende vogel?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:23 schreef Five4Nine het volgende:
Ok. Ik laat nu eerst een mislukte foto zien die ik van de week beter wil maken maar ik moet daar zo lang voor stil zitten. En ik moet aan de andere kant gaan zitten zodat de zon goed valt.
[ afbeelding ]
dickheadquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Een ekster die zich aan het wassen is ja. Daar wachtte ik op. Die gaan daar altijd inzitten maar zijn nog al schrikkerig als ik ook maar een beetje beweeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niet goed wat het is: links een stenen schaapje en rechts een badderende vogel?
Sprekend!!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft het er niet eens bij te zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Statief en zelfontspanner misschien een idee?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een ekster die zich aan het wassen is ja. Daar wachtte ik op. Die gaan daar altijd inzitten maar zijn nog al schrikkerig als ik ook maar een beetje beweeg.
Ja dat valt niet mee. Daar moet je een engelengeduld voor hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een ekster die zich aan het wassen is ja. Daar wachtte ik op. Die gaan daar altijd inzitten maar zijn nog al schrikkerig als ik ook maar een beetje beweeg.
Haha nee. Dat moet dan wel echt een mini statiefje zijn. De volgende keer ga ik zelfs in de tuin liggen. Dat is denk ik beter.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Statief en zelfontspanner misschien een idee?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die LP's van Elvis kan je kei ver mee gooien!
Ik gebruik zoiets. Een gorrillapod.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha nee. Dat moet dan wel echt een mini statiefje zijn. De volgende keer ga ik zelfs in de tuin liggen. Dat is denk ik beter.
Die ken ik jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik gebruik zoiets. Een gorrillapod.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:31 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Die ken ik jaDie kan je overal omheen vouwen.
die heb ik ook. Heerlijk ding! Vooral voor m'n GoProquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik gebruik zoiets. Een gorrillapod.
[ afbeelding ]
Wat ook handig is is een zakje kersenpitten, dat kan je ergens op leggen en daar je camera op.
Ik vind de tweede erg mooi, heerlijke kleuren. De eerste zit me qua compositie niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:31 schreef Five4Nine het volgende:
En dan deze 2 bloemen nog. Je moet er van houden omdat ik dit soort foto's altijd simpel hou. Dat heb ik altijd gedaan. Het was echt heel lang geleden dat ik weer eens een camera oppakte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en je sjouwt je niet de tering.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
die heb ik ook. Heerlijk ding! Vooral voor m'n GoPro
Ze zijn mooi en kwalitatief ook goed, macrofotografie is niet makkelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:31 schreef Five4Nine het volgende:
En dan deze 2 bloemen nog. Je moet er van houden omdat ik dit soort foto's altijd simpel hou. Dat heb ik altijd gedaan. Het was echt heel lang geleden dat ik weer eens een camera oppakte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb een superlichte statief, dat sjouwen is het probleem niet. Alleen die kun je niet op alle manieren neerzetten zoals je wilt. Die Joby kun je om bomen heenwikkelen zelfs. Geweldig ding. Erg blij mee.quote:
Dank je. Ik ben altijd in voor negatief commentaar. Daar leer je van zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de tweede erg mooi, heerlijke kleuren. De eerste zit me qua compositie niet helemaal lekker.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn mooi en kwalitatief ook goed, macrofotografie is niet makkelijk.
Ja. Het is een heel fijn dingquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb een superlichte statief, dat sjouwen is het probleem niet. Alleen die kun je niet op alle manieren neerzetten zoals je wilt. Die Joby kun je om bomen heenwikkelen zelfs. Geweldig ding. Erg blij mee.
Die lens die ik hier gebruikte heeft een image stabilizer. Dan heb je eigenlijk al geen statief meer nodig met daglicht.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb een superlichte statief, dat sjouwen is het probleem niet. Alleen die kun je niet op alle manieren neerzetten zoals je wilt. Die Joby kun je om bomen heenwikkelen zelfs. Geweldig ding. Erg blij mee.
Nee, maar in het geval van die ekster kan je de boel klaarzetten. Een stoel erbij pakken en wachten op de ekster. Toeslaan met de afstandsbediening van je zelfontspannerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:38 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Die lens die ik hier gebruikte heeft een image stabilizer. Dan heb je eigenlijk al geen statief meer nodig met daglicht.
Ik maak vooral foto's met wat donkerder omstandigheden. Dan moet je wel. Ondanks de image stabilizer die ik op mijn camera heb. Die zit om elke goede camera tegenwoordig.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:38 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Die lens die ik hier gebruikte heeft een image stabilizer. Dan heb je eigenlijk al geen statief meer nodig met daglicht.
quote:
Met schemer is een statief vaak al wel noodzakelijk jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik maak vooral foto's met wat donkerder omstandigheden. Dan moet je wel. Ondanks de image stabilizer die ik op mijn camera heb. Die zit om elke goede camera tegenwoordig.
Dan werkt in mijn geval nietquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, maar in het geval van die ekster kan je de boel klaarzetten. Een stoel erbij pakken en wachten op de ekster. Toeslaan met de afstandsbediening van je zelfontspanner
Koop een ghillie suit en ga met je camera ervoor liggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Met schemer is een statief vaak al wel noodzakelijk ja![]()
Het is vaak de lens waar het wel of niet op zit. Niet op de camera zelf of het moet een alles in 1 camera zijn waar ik geen fan van ben. Ik zelf gebuikte een Canon eos 7D daar zit geen stabilizer op maar wel op genoeg lenzen van Canon. Ik hou het meest ook van prime lenzen omdat die maar 1 brandpunt afstand hebben en daardoor vaak net iets beter zijn dan variabele lenzen.
[..]
Dan werkt in mijn geval nietIk wil echt zien wat ik schiet, waar ik op scherp stel en welk moment op dat moment het beste is om af te drukken.
Zo af en toe leer je hier nog wel eens wat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Ik moest dit even op google opzoeken!
Ik kijk geen films op SBS 9, dan zit je meer reclame dan film te kijken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:55 schreef Five4Nine het volgende:
PS. Ik ben er een beetje te laat mee.
Zodiac (2007) - IMDb is op SBS 9 te zien nu. Erg goede film. Zelf heb ik hem al gezien maar dat is wel een aanrader. Al is hij al bezig vanaf half 9.
Klopt. Dan zou je hem eens moeten downloaden.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kijk geen films op SBS 9, dan zit je meer reclame dan film te kijken.
quote:
Je bent de enige niet.quote:
ha tonquote:
Dat zou wel de perfecte smiley zijn voor een hemellichaam dat op onze aarde neerkijktquote:
Vervelen. Ik snap dat nooit. Ik kom altijd overal tijd tekort voorquote:
Anders gezegd, ik heb nergens zin in.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vervelen. Ik snap dat nooit. Ik kom altijd overal tijd tekort voor
Ja maar jijquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik eigenlijk ook nooit, maar meestal heb ik dan dingen te doen die moeten maar waar ik geen zin in heb...en ik ben een beetje van 't padje omdat ik opeens abrupt uit mijn middagdutje werd weggerukt, kutcallcentersquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
dus dat, die prishquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar jij. Bier brouwen, kassen bouwen (hee dat rijmt) Vlammenwerpers maken, fotograferen en dan vergeet ik ongetwijfeld nog een tiental zaken
kickboxen, drummen, feesten met @tonja en de restquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja maar jij. Bier brouwen, kassen bouwen (hee dat rijmt) Vlammenwerpers maken, fotograferen en dan vergeet ik ongetwijfeld nog een tiental zaken
dakanniequote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Kamelen melken onderwater escape uit auto
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
kickboxen, drummen, feesten met @:tonja en de rest![]()
Oh, over een maandje een les schermen. Leek me gaaf. En garde!
ik ontdekte laatst op werk dat wij ook kleine mensjes hebbenquote:
sensors...de nerd in mij houdt daar wel van. Maar die floret...hot damnquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dat schermen lijkt mij wel geinig met die sensors
je kwam een spiegel tegen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ontdekte laatst op werk dat wij ook kleine mensjes hebben
Ga mee. Gaan we duelleren. Me winquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:04 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dat schermen lijkt mij wel geinig met die sensors
nee, dan zie ik wat anders the horror nee little people kleine mensjesquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat zou wel de perfecte smiley zijn voor een hemellichaam dat op onze aarde neerkijkt![]()
Wie plakt hem erop?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:07 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee, dan zie ik wat anders the horror nee little people kleine mensjes
Kom maar, ik heb alle zorro series en films gezien en de drie muisketiers. en en en....quote:
Ik had pasgeleden een date met een gast die, nou 2 meter was het niet, maar hij was verdomd lang. Tegen de 1.90 in elk geval. Wilde die een knuffel geven en moest helemaal door de knieën en bukken. Was toch niet zo heel handigquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ontdekte laatst op werk dat wij ook kleine mensjes hebben
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou een stripper dwerg krijgen voor mijn verjaardag
best mooi zoietsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:10 schreef Charmian het volgende:
[..]wij hebben een afdeling met arbeidsparticipanten, daar werken hele bijzondere mensen.
Misschien inderdaad toch iets te hoog gegrepen als je zelf niet zo heel groot bentquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had pasgeleden een date met een gast die, nou 2 meter was het niet, maar hij was verdomd lang. Tegen de 1.90 in elk geval. Wilde die een knuffel geven en moest helemaal door de knieën en bukken. Was toch niet zo heel handig
Valt op te lossenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had pasgeleden een date met een gast die, nou 2 meter was het niet, maar hij was verdomd lang. Tegen de 1.90 in elk geval. Wilde die een knuffel geven en moest helemaal door de knieën en bukken. Was toch niet zo heel handig
nah. Er was wel meer. Het werd hem niet in elk geval. Wel superleuke avond gehad.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:12 schreef Charmian het volgende:
Misschien inderdaad toch iets te hoog gegrepen als je zelf niet zo heel groot bentmaar ja als dat het enige is...
tonjaquote:
Paar jaar geleden hadden we een stagiaire die spastisch is, ze kan echt helemaal niks met haar handen. Typen met haar tenen en zo slim als de beste. Ze heeft nu een vaste baan bij ons.quote:
Die gast van wegmisbruikers stond altijd op een krukje voor de camera als hij met die politiewoordvoerder praatte.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien inderdaad toch iets te hoog gegrepen als je zelf niet zo heel groot bentmaar ja als dat het enige is...
nou prisha zit toch ook niet op chewbacca te wachten tonquote:
Geweldig!! Zo fijn dat er toch bedrijven zijn die deze kansen aanbieden. Ik had paar jaar terug een IT training, gast die naast me zat had geen handen. Deed inderdaad ook met zijn tenen typen en muizen. Zoveel bewondering voor. En zo'n enthousiasme had ie. Geweldige instelling.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Paar jaar geleden hadden we een stagiaire die spastisch is, ze kan echt helemaal niks met haar handen. Typen met haar tenen en zo slim als de beste. Ze heeft nu een vaste baan bij ons.
En je hebt je best gedaan voor niets.quote:
owjjj echt?? Lijkt me supergaaf! Hoe lang heb je t gedaan?quote:
Ja dat klopt.. dan neemt niet weg dat ik 1.90m benquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En je hebt je best gedaan voor niets.
Over een maand ga je aan je ogen geholpen worden als ik het goed begrepen had?
Ik wou weer op handboogschieten gaan maar toen kreeg ik mijn ongeluk. Binnenkort maar weer eens aan denken.quote:
Zekers maar ik ben niet zo handig met photoshop.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:19 schreef Charmian het volgende:
ow @:tonja is dit ei een inspiratie voor je lijntjes? zat ff wat foto's terug te kijken
[ afbeelding ]
Een seizoen, ik hield er mee op omdat mijn lijf even niet mee wilde werken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj echt?? Lijkt me supergaaf! Hoe lang heb je t gedaan?
Dat heb ik als kind ook gedaan. Vond 't leuk. Hopelijk kun jij er gauw weer mee beginnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou weer op handboogschieten gaan maar toen kreeg ik mijn ongeluk. Binnenkort maar weer eens aan denken.
Boogschieten heb ik ook af en toe gedaan. Is ook erg leukquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou weer op handboogschieten gaan maar toen kreeg ik mijn ongeluk. Binnenkort maar weer eens aan denken.
Ik hou van warmquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een seizoen, ik hield er mee op omdat mijn lijf even niet mee wilde werken.
Is leuk om te doen welWel warm, met pak en al.
Ik ga hier wel hele vunzige dingen in zien. En het drinken moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:19 schreef Charmian het volgende:
ow @:tonja is dit ei een inspiratie voor je lijntjes? zat ff wat foto's terug te kijken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben nog een blauwe maandag bij een schietvereniging aan de gang geweest. Tot bleek dat je ook bardiensten moest draaien. Ja, dag, je komt om de rotzooi aan flárden te schieten, niet om drank te schenken en schoon te maken.
Niet geschoten, altijd mis.
kleiduiven?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben nog een blauwe maandag bij een schietvereniging aan de gang geweest. Tot bleek dat je ook bardiensten moest draaien. Ja, dag, je komt om de rotzooi aan flárden te schieten, niet om drank te schenken en schoon te maken.
Niet geschoten, altijd mis.
Dat lijkt me leuk!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Boogschieten heb ik ook af en toe gedaan. Is ook erg leuk
Ik ook er zit hier alleen geen club in de buurt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik als kind ook gedaan. Vond 't leuk. Hopelijk kun jij er gauw weer mee beginnen.
Oh da's jammer.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook er zit hier alleen geen club in de buurt.
ow is dit geshopt? ik heb geen idee. Hoe maak jij die lijntjes dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Zekers maar ik ben niet zo handig met photoshop.
owJ. Bardiensten op de schietbaan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ach zeikers!Kantine bar in hetzelfde pand.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ach zeikers!Kantine bar in hetzelfde pand.
Je moet snel zijn, en bent constant aan het squaten. Wrs gaat je het wel voelen. Maar is leuk, veel plezier!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou van warmBen heel erg benieuwd, erg veel zin in!
squaten! Vandaar die assquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je moet snel zijn, en bent constant aan het squaten. Wrs gaat je het wel voelen. Maar is leuk, veel plezier!
Tja, ik heb ook zoiets van laat ik mij maar eerst met bestaande dingen bezig houden voor ik aan wat nieuws begin.quote:
Nee man! Gewoon allerlei dingen uitproberen en overal de brui aan geven. Bouwpakketten half afmaken, autorenovatie halverwege mee stoppen en nooit meer naar omkijken, zulke dingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook zoiets van laat ik mij maar eerst met bestaande dingen bezig houden voor ik aan wat nieuws begin.
waarom? Vind je lastig meerdere dingen tegelijk te doen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook zoiets van laat ik mij maar eerst met bestaande dingen bezig houden voor ik aan wat nieuws begin.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee man! Gewoon allerlei dingen uitproberen en overal de brui aan geven. Bouwpakketten half afmaken, autorenovatie halverwege mee stoppen en nooit meer naar omkijken, zulke dingen.
die wel ja! Blij mee.quote:
Lol! Schilderen is illusie he?quote:
Waar kan ik die zienquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga me nog ff afberen op de kont van Voxs, brb!
Nee zeker niet, ik heb een hectische tijd achter de rug. Ik begin nu net alles weer een beetje in orde te krijgen. Dan wil ik pas weer verder kijken, geen overhaaste beslissingen en zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
waarom? Vind je lastig meerdere dingen tegelijk te doen?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nooit van gehoord, even gezocht. Mooi!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
Kent iemand Cristina Branco? Ik ga naar een concert van haar. Ze is een Portugese fadozangeres die fado combineert met jazz.
ah op die manier. Dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik heb een hectische tijd achter de rug. Ik begin nu net alles weer een beetje in orde te krijgen. Dan wil ik pas weer verder kijken, geen overhaaste beslissingen en zo.
Ik kende haar ook niet maar toen ik voor t eerst hoorde vond ik het wel erg bijzonder. Dit is een buitenconcert in de zomer. Ik zie het helemaal voor me, zwoele zomeravond, sangria en dan dit muziekquote:
Heerlijk....quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kende haar ook niet maar toen ik voor t eerst hoorde vond ik het wel erg bijzonder. Dit is een buitenconcert in de zomer. Ik zie het helemaal voor me, zwoele zomeravond, sangria en dan dit muziek
Ik zit er nu even van te genieten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kende haar ook niet maar toen ik voor t eerst hoorde vond ik het wel erg bijzonder. Dit is een buitenconcert in de zomer. Ik zie het helemaal voor me, zwoele zomeravond, sangria en dan dit muziek
Trage zaadschieter.quote:
2 is wel erg langquote:
ik ookquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er nu even van te genieten.
Hij kreeg zijn riem niet los.quote:
Ow, shit, telefoon niet meegenomenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar staat de stappenteller inmiddels op?
Je kan het aan mevrouw status culva vragen, die houdt alles bij.quote:
Mijn stappen ook?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan het aan mevrouw status culva vragen, die houdt alles bij.
Man man manquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het zou mij iig niets verbazen.quote:
Ja, mooi maar wel wat statisch.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
Kent iemand Cristina Branco? Ik ga naar een concert van haar. Ze is een Portugese fadozangeres die fado combineert met jazz.
Sommige stappen wellicht, niet allemaalquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou mij iig niets verbazen.
En dan zijn er mensen die zeggen dat ik een zieke geest heb.quote:
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die zeggen dat ik een zieke geest heb.
Degene die zegt dat ik normaal ben spoort sowieso al niet.quote:
Ja, kom op zeg. Dat puriteinse heilige bonen gelul.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die zeggen dat ik een zieke geest heb.
Ik heb dat nog niemand zien/horen zeggen hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die zegt dat ik normaal ben spoort sowieso al niet.
Ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Dat puriteinse heilige bonen gelul.
Het gaat ook niet voorkomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niemand zien/horen zeggen hoor
Statisch?quote:
Die lul heeft geen verstand van goede muziek.quote:
Ja, weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Mooi maar wat braafjes. Ik hou meer van scherpe randjes.quote:
Ik denk dat hij wat weinig dynamiek bedoelt.quote:
ah op zie manier. Ik snap wat je bedoelt. Ik ken haar verder niet. Ben ook niet zo bekend met fado. Leek me leuk om mee te maken en het lag wel lekker in het gehoor. Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Mooi maar wat braafjes. Ik hou meer van scherpe randjes.
Daar ben je weer, ik miste je al.quote:
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah op zie manier. Ik snap wat je bedoelt. Ik ken haar verder niet. Ben ook niet zo bekend met fado. Leek me leuk om mee te maken en het lag wel lekker in het gehoor. Ben erg benieuwd!
Nee, steken onder water geven is respectvol zullen we zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het een respectloze opmerking.
yep ik begrijp hem nu.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat weinig dynamiek bedoelt.
Dat stoorde mij overigens niet. Ik vond het wel lekker.
Hehequote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben je weer, ik miste je al.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, steken onder water geven is respectvol zullen we zeggen.
Miquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Is it [ afbeelding ] you're looking for?
Eind augustus. Het is een van de reeks zomeravondconcerten die door het Gelders Orkest zijn gepland.quote:
Maar was ik dan degene die steken onder water deed? Ik zeg toch alleen maar wat ik er van vind? En ik zie ook niet in wat er hypocriet aan is.quote:
Je bent de enige niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:03 schreef D. het volgende:
Ik volg het ook niet meer, ik schenk er nog maar eentje in dan
die zal je wel erg cool staanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld.
https://www.getloud.nl/sony-mdr-xb950n1/
Dan hebben deelnemers aan de tekenshow meer last van mijn buren dan ik.
Als het goed is
Netjes! Een goed geluid op de hersenpan is altijd prettig.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
Als het goed is
Zit er geluid bij de tekenshow?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
Als het goed is
Grappig dat ze Chipp als model hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
Als het goed is
jaaaa tonja lult tegen ons en wij typen terug. Als ze naar de plee moet hoor je altijd de wc doortrekken. En biertjes openmaken hoor je ook altijdquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa tonja lult tegen ons en wij typen terug. Als ze naar de plee moet hoor je altijd de wc doortrekken. En biertjes openmaken hoor je ook altijd
Ja. Soms zijn mijn tekeningetjes niet heel duidelijk en moet ik hints gevenquote:
is leukquote:
Dat werkt vast subliminaalquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa tonja lult tegen ons en wij typen terug. Als ze naar de plee moet hoor je altijd de wc doortrekken. En biertjes openmaken hoor je ook altijd
Zijn hoofd wordt niet bijgeleverdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Grappig dat ze Chipp als model hebben gebruikt.
Ik was aan de aanbieding van de Lidl begonnen. 12 flesjes Kordaat zoals zij het noemen.quote:
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:07 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja. Soms zijn mijn tekeningetjes niet heel duidelijk en moet ik hints geven![]()
Ik noem dat altijd cryptisch, de deelnemers vinden van niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |