Man man manquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga me nog ff afberen op de kont van Voxs, brb!
Het zou mij iig niets verbazen.quote:
Ja, mooi maar wel wat statisch.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
Kent iemand Cristina Branco? Ik ga naar een concert van haar. Ze is een Portugese fadozangeres die fado combineert met jazz.
Sommige stappen wellicht, niet allemaalquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou mij iig niets verbazen.
En dan zijn er mensen die zeggen dat ik een zieke geest heb.quote:
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die zeggen dat ik een zieke geest heb.
Degene die zegt dat ik normaal ben spoort sowieso al niet.quote:
Ja, kom op zeg. Dat puriteinse heilige bonen gelul.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die zeggen dat ik een zieke geest heb.
Ik heb dat nog niemand zien/horen zeggen hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die zegt dat ik normaal ben spoort sowieso al niet.
Ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Dat puriteinse heilige bonen gelul.
Het gaat ook niet voorkomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niemand zien/horen zeggen hoor
Statisch?quote:
Die lul heeft geen verstand van goede muziek.quote:
Ja, weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Mooi maar wat braafjes. Ik hou meer van scherpe randjes.quote:
Ik denk dat hij wat weinig dynamiek bedoelt.quote:
ah op zie manier. Ik snap wat je bedoelt. Ik ken haar verder niet. Ben ook niet zo bekend met fado. Leek me leuk om mee te maken en het lag wel lekker in het gehoor. Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Mooi maar wat braafjes. Ik hou meer van scherpe randjes.
Daar ben je weer, ik miste je al.quote:
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah op zie manier. Ik snap wat je bedoelt. Ik ken haar verder niet. Ben ook niet zo bekend met fado. Leek me leuk om mee te maken en het lag wel lekker in het gehoor. Ben erg benieuwd!
Nee, steken onder water geven is respectvol zullen we zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het een respectloze opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |