Een seizoen, ik hield er mee op omdat mijn lijf even niet mee wilde werken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj echt?? Lijkt me supergaaf! Hoe lang heb je t gedaan?
Dat heb ik als kind ook gedaan. Vond 't leuk. Hopelijk kun jij er gauw weer mee beginnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou weer op handboogschieten gaan maar toen kreeg ik mijn ongeluk. Binnenkort maar weer eens aan denken.
Boogschieten heb ik ook af en toe gedaan. Is ook erg leukquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou weer op handboogschieten gaan maar toen kreeg ik mijn ongeluk. Binnenkort maar weer eens aan denken.
Ik hou van warmquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een seizoen, ik hield er mee op omdat mijn lijf even niet mee wilde werken.
Is leuk om te doen welWel warm, met pak en al.
Ik ga hier wel hele vunzige dingen in zien. En het drinken moet nog beginnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:19 schreef Charmian het volgende:
ow @:tonja is dit ei een inspiratie voor je lijntjes? zat ff wat foto's terug te kijken
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben nog een blauwe maandag bij een schietvereniging aan de gang geweest. Tot bleek dat je ook bardiensten moest draaien. Ja, dag, je komt om de rotzooi aan flárden te schieten, niet om drank te schenken en schoon te maken.
Niet geschoten, altijd mis.
kleiduiven?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ben nog een blauwe maandag bij een schietvereniging aan de gang geweest. Tot bleek dat je ook bardiensten moest draaien. Ja, dag, je komt om de rotzooi aan flárden te schieten, niet om drank te schenken en schoon te maken.
Niet geschoten, altijd mis.
Dat lijkt me leuk!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Boogschieten heb ik ook af en toe gedaan. Is ook erg leuk
Ik ook er zit hier alleen geen club in de buurt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik als kind ook gedaan. Vond 't leuk. Hopelijk kun jij er gauw weer mee beginnen.
Oh da's jammer.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook er zit hier alleen geen club in de buurt.
ow is dit geshopt? ik heb geen idee. Hoe maak jij die lijntjes dan?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:20 schreef tonja het volgende:
[..]
Zekers maar ik ben niet zo handig met photoshop.
owJ. Bardiensten op de schietbaan?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ach zeikers!Kantine bar in hetzelfde pand.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ach zeikers!Kantine bar in hetzelfde pand.
Je moet snel zijn, en bent constant aan het squaten. Wrs gaat je het wel voelen. Maar is leuk, veel plezier!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik hou van warmBen heel erg benieuwd, erg veel zin in!
squaten! Vandaar die assquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je moet snel zijn, en bent constant aan het squaten. Wrs gaat je het wel voelen. Maar is leuk, veel plezier!
Tja, ik heb ook zoiets van laat ik mij maar eerst met bestaande dingen bezig houden voor ik aan wat nieuws begin.quote:
Nee man! Gewoon allerlei dingen uitproberen en overal de brui aan geven. Bouwpakketten half afmaken, autorenovatie halverwege mee stoppen en nooit meer naar omkijken, zulke dingen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook zoiets van laat ik mij maar eerst met bestaande dingen bezig houden voor ik aan wat nieuws begin.
waarom? Vind je lastig meerdere dingen tegelijk te doen?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tja, ik heb ook zoiets van laat ik mij maar eerst met bestaande dingen bezig houden voor ik aan wat nieuws begin.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee man! Gewoon allerlei dingen uitproberen en overal de brui aan geven. Bouwpakketten half afmaken, autorenovatie halverwege mee stoppen en nooit meer naar omkijken, zulke dingen.
die wel ja! Blij mee.quote:
Lol! Schilderen is illusie he?quote:
Waar kan ik die zienquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ga me nog ff afberen op de kont van Voxs, brb!
Nee zeker niet, ik heb een hectische tijd achter de rug. Ik begin nu net alles weer een beetje in orde te krijgen. Dan wil ik pas weer verder kijken, geen overhaaste beslissingen en zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
waarom? Vind je lastig meerdere dingen tegelijk te doen?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nooit van gehoord, even gezocht. Mooi!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
Kent iemand Cristina Branco? Ik ga naar een concert van haar. Ze is een Portugese fadozangeres die fado combineert met jazz.
ah op die manier. Dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nee zeker niet, ik heb een hectische tijd achter de rug. Ik begin nu net alles weer een beetje in orde te krijgen. Dan wil ik pas weer verder kijken, geen overhaaste beslissingen en zo.
Ik kende haar ook niet maar toen ik voor t eerst hoorde vond ik het wel erg bijzonder. Dit is een buitenconcert in de zomer. Ik zie het helemaal voor me, zwoele zomeravond, sangria en dan dit muziekquote:
Heerlijk....quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kende haar ook niet maar toen ik voor t eerst hoorde vond ik het wel erg bijzonder. Dit is een buitenconcert in de zomer. Ik zie het helemaal voor me, zwoele zomeravond, sangria en dan dit muziek
Ik zit er nu even van te genieten.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:37 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik kende haar ook niet maar toen ik voor t eerst hoorde vond ik het wel erg bijzonder. Dit is een buitenconcert in de zomer. Ik zie het helemaal voor me, zwoele zomeravond, sangria en dan dit muziek
Trage zaadschieter.quote:
2 is wel erg langquote:
ik ookquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit er nu even van te genieten.
Hij kreeg zijn riem niet los.quote:
Ow, shit, telefoon niet meegenomenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waar staat de stappenteller inmiddels op?
Je kan het aan mevrouw status culva vragen, die houdt alles bij.quote:
Mijn stappen ook?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kan het aan mevrouw status culva vragen, die houdt alles bij.
Man man manquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het zou mij iig niets verbazen.quote:
Ja, mooi maar wel wat statisch.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:33 schreef Prisha het volgende:
Kent iemand Cristina Branco? Ik ga naar een concert van haar. Ze is een Portugese fadozangeres die fado combineert met jazz.
Sommige stappen wellicht, niet allemaalquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zou mij iig niets verbazen.
En dan zijn er mensen die zeggen dat ik een zieke geest heb.quote:
Het ene sluit het andere niet uitquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die zeggen dat ik een zieke geest heb.
Degene die zegt dat ik normaal ben spoort sowieso al niet.quote:
Ja, kom op zeg. Dat puriteinse heilige bonen gelul.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En dan zijn er mensen die zeggen dat ik een zieke geest heb.
Ik heb dat nog niemand zien/horen zeggen hoorquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Degene die zegt dat ik normaal ben spoort sowieso al niet.
Ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg. Dat puriteinse heilige bonen gelul.
Het gaat ook niet voorkomen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb dat nog niemand zien/horen zeggen hoor
Statisch?quote:
Die lul heeft geen verstand van goede muziek.quote:
Ja, weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Mooi maar wat braafjes. Ik hou meer van scherpe randjes.quote:
Ik denk dat hij wat weinig dynamiek bedoelt.quote:
ah op zie manier. Ik snap wat je bedoelt. Ik ken haar verder niet. Ben ook niet zo bekend met fado. Leek me leuk om mee te maken en het lag wel lekker in het gehoor. Ben erg benieuwd!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Mooi maar wat braafjes. Ik hou meer van scherpe randjes.
Daar ben je weer, ik miste je al.quote:
Wanneer ga je?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah op zie manier. Ik snap wat je bedoelt. Ik ken haar verder niet. Ben ook niet zo bekend met fado. Leek me leuk om mee te maken en het lag wel lekker in het gehoor. Ben erg benieuwd!
Nee, steken onder water geven is respectvol zullen we zeggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond het een respectloze opmerking.
yep ik begrijp hem nu.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wat weinig dynamiek bedoelt.
Dat stoorde mij overigens niet. Ik vond het wel lekker.
Hehequote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daar ben je weer, ik miste je al.
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, steken onder water geven is respectvol zullen we zeggen.
Miquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Is it [ afbeelding ] you're looking for?
Eind augustus. Het is een van de reeks zomeravondconcerten die door het Gelders Orkest zijn gepland.quote:
Maar was ik dan degene die steken onder water deed? Ik zeg toch alleen maar wat ik er van vind? En ik zie ook niet in wat er hypocriet aan is.quote:
Je bent de enige niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:03 schreef D. het volgende:
Ik volg het ook niet meer, ik schenk er nog maar eentje in dan
die zal je wel erg cool staanquote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
Ik heb vandaag deze besteld.
https://www.getloud.nl/sony-mdr-xb950n1/
Dan hebben deelnemers aan de tekenshow meer last van mijn buren dan ik.
Als het goed is
Netjes! Een goed geluid op de hersenpan is altijd prettig.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
Als het goed is
Zit er geluid bij de tekenshow?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
Als het goed is
Grappig dat ze Chipp als model hebben gebruikt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:04 schreef tonja het volgende:
Als het goed is
jaaaa tonja lult tegen ons en wij typen terug. Als ze naar de plee moet hoor je altijd de wc doortrekken. En biertjes openmaken hoor je ook altijdquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 23:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa tonja lult tegen ons en wij typen terug. Als ze naar de plee moet hoor je altijd de wc doortrekken. En biertjes openmaken hoor je ook altijd
Ja. Soms zijn mijn tekeningetjes niet heel duidelijk en moet ik hints gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |