Kom maar, ik heb alle zorro series en films gezien en de drie muisketiers. en en en....quote:
Ik had pasgeleden een date met een gast die, nou 2 meter was het niet, maar hij was verdomd lang. Tegen de 1.90 in elk geval. Wilde die een knuffel geven en moest helemaal door de knieën en bukken. Was toch niet zo heel handigquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik ontdekte laatst op werk dat wij ook kleine mensjes hebben
quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zou een stripper dwerg krijgen voor mijn verjaardag
best mooi zoietsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:10 schreef Charmian het volgende:
[..]wij hebben een afdeling met arbeidsparticipanten, daar werken hele bijzondere mensen.
Misschien inderdaad toch iets te hoog gegrepen als je zelf niet zo heel groot bentquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had pasgeleden een date met een gast die, nou 2 meter was het niet, maar hij was verdomd lang. Tegen de 1.90 in elk geval. Wilde die een knuffel geven en moest helemaal door de knieën en bukken. Was toch niet zo heel handig
Valt op te lossenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had pasgeleden een date met een gast die, nou 2 meter was het niet, maar hij was verdomd lang. Tegen de 1.90 in elk geval. Wilde die een knuffel geven en moest helemaal door de knieën en bukken. Was toch niet zo heel handig
nah. Er was wel meer. Het werd hem niet in elk geval. Wel superleuke avond gehad.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:12 schreef Charmian het volgende:
Misschien inderdaad toch iets te hoog gegrepen als je zelf niet zo heel groot bentmaar ja als dat het enige is...
tonjaquote:
Paar jaar geleden hadden we een stagiaire die spastisch is, ze kan echt helemaal niks met haar handen. Typen met haar tenen en zo slim als de beste. Ze heeft nu een vaste baan bij ons.quote:
Die gast van wegmisbruikers stond altijd op een krukje voor de camera als hij met die politiewoordvoerder praatte.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Misschien inderdaad toch iets te hoog gegrepen als je zelf niet zo heel groot bentmaar ja als dat het enige is...
nou prisha zit toch ook niet op chewbacca te wachten tonquote:
Geweldig!! Zo fijn dat er toch bedrijven zijn die deze kansen aanbieden. Ik had paar jaar terug een IT training, gast die naast me zat had geen handen. Deed inderdaad ook met zijn tenen typen en muizen. Zoveel bewondering voor. En zo'n enthousiasme had ie. Geweldige instelling.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:15 schreef Charmian het volgende:
[..]
Paar jaar geleden hadden we een stagiaire die spastisch is, ze kan echt helemaal niks met haar handen. Typen met haar tenen en zo slim als de beste. Ze heeft nu een vaste baan bij ons.
En je hebt je best gedaan voor niets.quote:
owjjj echt?? Lijkt me supergaaf! Hoe lang heb je t gedaan?quote:
Ja dat klopt.. dan neemt niet weg dat ik 1.90m benquote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En je hebt je best gedaan voor niets.
Over een maand ga je aan je ogen geholpen worden als ik het goed begrepen had?
Ik wou weer op handboogschieten gaan maar toen kreeg ik mijn ongeluk. Binnenkort maar weer eens aan denken.quote:
Zekers maar ik ben niet zo handig met photoshop.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:19 schreef Charmian het volgende:
ow @:tonja is dit ei een inspiratie voor je lijntjes? zat ff wat foto's terug te kijken
[ afbeelding ]
Een seizoen, ik hield er mee op omdat mijn lijf even niet mee wilde werken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:19 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj echt?? Lijkt me supergaaf! Hoe lang heb je t gedaan?
Dat heb ik als kind ook gedaan. Vond 't leuk. Hopelijk kun jij er gauw weer mee beginnen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 22:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wou weer op handboogschieten gaan maar toen kreeg ik mijn ongeluk. Binnenkort maar weer eens aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |