Gaat lukkenquote:
El Recluso op Netflixquote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
Is er nog wat te zien of te kijken vanavond?
Er is niet veel ik zal wel zien.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 19:11 schreef chufi het volgende:
Is er nog wat te zien of te kijken vanavond?
Die had het niet makkelijk om uit haar woorden te komen.quote:
Sneu wel, zo hard gewerkt, zo weinig sjoege in de zaak. Respect wel voor haar.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die had het niet makkelijk om uit haar woorden te komen.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog een paar dagen en dan zit de maand er op ...
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nog een paar dagen en dan zit de maand er op ...
Ik heb ook best wel medelijden met haar.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Sneu wel, zo hard gewerkt, zo weinig sjoege in de zaak. Respect wel voor haar.
Het is dat mijn killerparkiet het zei, anders zat ik nu nog te denken wat je bedoelde.quote:
Jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook best wel medelijden met haar.
Wel respect, ze heft een ontzettend moeilijke taak gehad in een land wat verdeeld is over de Brexit.quote:
quote:
tja...de UK laatste op het songfestival...ze moest gewoon aftreden, was geen andere mogelijkheidquote:
Dat was wel de druppel jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
tja...de UK laatste op het songfestival...ze moest gewoon aftreden, was geen andere mogelijkheid
Lol!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
tja...de UK laatste op het songfestival...ze moest gewoon aftreden, was geen andere mogelijkheid
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |