Ik vind het een aangename oplossing, verder gebruik ik op de pc ook de donkere instellingen en de nachtlamp..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het een aangename oplossing, verder gebruik ik op de pc ook de donkere instellingen en de nachtlamp..Ja dat snap ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Dit had het moeten zijnquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:09 schreef Deisyy het volgende:
Ik dacht dat het de walking closet van Nel Veerkamp was
Ik heb zo mijn minder snelle momentenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was niet snel genoeg voor De Dees maar wel voor jou
Ja ik zag hetquote:
Het was een nude pic. Niks raars aanquote:
Oh ja Chufi heeft de pic snel gewijzigd. Je was te traagquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat dat raar was, alleen dat ik hrt gemist had
Ik zal ermee moeten leren levenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja Chufi heeft de pic snel gewijzigd. Je was te traag
Jaquote:
Als ik er vannacht van wakker lig ga ik op zoekquote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar met wat zoeken kun je het ergens anders vinden
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 17:47 schreef D. het volgende:
[..]
Als ik er vannacht van wakker lig ga ik op zoek
Geef nou maar toequote:
Dat kan nog wel eens lastig worden inderdaad! De 107%105% ligt nu rond de 3,5 seconden en dan gaan ze straks vooraan nog een stuk sneller.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan moeten ze nog flink doorrijden om gekwalificeerd te worden. Ze zijn 3,5 seconden per ronde te langzaam.
Die wc-rol naast het bed doet het hem.quote:
Morge schoonheid.quote:
Jesusquote:
quote:
Lieve Mod zo blauw ik hou van jou.quote:
GATVERDAMMEquote:Op vrijdag 24 mei 2019 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Lieve Mod zo blauw ik hou van jou.
Al breek ik al mijn benen jij bent de gene die het draagbaar maakt.
Je ben de zon in mijn leven en ik wil je alles geven.
Ik slijm een beetje veel zo nu en dan
Dat maakt niet uit toch als ik maar op de bank kan.
Liever in je bed dat weet je wel.
En het hoeft echt niet te snel
quote:
Doeiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |