Die lens die ik hier gebruikte heeft een image stabilizer. Dan heb je eigenlijk al geen statief meer nodig met daglicht.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb een superlichte statief, dat sjouwen is het probleem niet. Alleen die kun je niet op alle manieren neerzetten zoals je wilt. Die Joby kun je om bomen heenwikkelen zelfs. Geweldig ding. Erg blij mee.
Nee, maar in het geval van die ekster kan je de boel klaarzetten. Een stoel erbij pakken en wachten op de ekster. Toeslaan met de afstandsbediening van je zelfontspannerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:38 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Die lens die ik hier gebruikte heeft een image stabilizer. Dan heb je eigenlijk al geen statief meer nodig met daglicht.
Ik maak vooral foto's met wat donkerder omstandigheden. Dan moet je wel. Ondanks de image stabilizer die ik op mijn camera heb. Die zit om elke goede camera tegenwoordig.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:38 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Die lens die ik hier gebruikte heeft een image stabilizer. Dan heb je eigenlijk al geen statief meer nodig met daglicht.
quote:
Met schemer is een statief vaak al wel noodzakelijk jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik maak vooral foto's met wat donkerder omstandigheden. Dan moet je wel. Ondanks de image stabilizer die ik op mijn camera heb. Die zit om elke goede camera tegenwoordig.
Dan werkt in mijn geval nietquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:39 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee, maar in het geval van die ekster kan je de boel klaarzetten. Een stoel erbij pakken en wachten op de ekster. Toeslaan met de afstandsbediening van je zelfontspanner
Koop een ghillie suit en ga met je camera ervoor liggen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Met schemer is een statief vaak al wel noodzakelijk ja![]()
Het is vaak de lens waar het wel of niet op zit. Niet op de camera zelf of het moet een alles in 1 camera zijn waar ik geen fan van ben. Ik zelf gebuikte een Canon eos 7D daar zit geen stabilizer op maar wel op genoeg lenzen van Canon. Ik hou het meest ook van prime lenzen omdat die maar 1 brandpunt afstand hebben en daardoor vaak net iets beter zijn dan variabele lenzen.
[..]
Dan werkt in mijn geval nietIk wil echt zien wat ik schiet, waar ik op scherp stel en welk moment op dat moment het beste is om af te drukken.
Zo af en toe leer je hier nog wel eens wat.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Ik moest dit even op google opzoeken!
Ik kijk geen films op SBS 9, dan zit je meer reclame dan film te kijken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:55 schreef Five4Nine het volgende:
PS. Ik ben er een beetje te laat mee.
Zodiac (2007) - IMDb is op SBS 9 te zien nu. Erg goede film. Zelf heb ik hem al gezien maar dat is wel een aanrader. Al is hij al bezig vanaf half 9.
Klopt. Dan zou je hem eens moeten downloaden.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kijk geen films op SBS 9, dan zit je meer reclame dan film te kijken.
quote:
Je bent de enige niet.quote:
ha tonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |