quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik heb een portret van Donald Trump gemaakt
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie niet goed wat het is: links een stenen schaapje en rechts een badderende vogel?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:23 schreef Five4Nine het volgende:
Ok. Ik laat nu eerst een mislukte foto zien die ik van de week beter wil maken maar ik moet daar zo lang voor stil zitten. En ik moet aan de andere kant gaan zitten zodat de zon goed valt.
[ afbeelding ]
dickheadquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Een ekster die zich aan het wassen is ja. Daar wachtte ik op. Die gaan daar altijd inzitten maar zijn nog al schrikkerig als ik ook maar een beetje beweeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie niet goed wat het is: links een stenen schaapje en rechts een badderende vogel?
Sprekend!!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft het er niet eens bij te zeggenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:24 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Statief en zelfontspanner misschien een idee?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een ekster die zich aan het wassen is ja. Daar wachtte ik op. Die gaan daar altijd inzitten maar zijn nog al schrikkerig als ik ook maar een beetje beweeg.
Ja dat valt niet mee. Daar moet je een engelengeduld voor hebben.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:26 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een ekster die zich aan het wassen is ja. Daar wachtte ik op. Die gaan daar altijd inzitten maar zijn nog al schrikkerig als ik ook maar een beetje beweeg.
Haha nee. Dat moet dan wel echt een mini statiefje zijn. De volgende keer ga ik zelfs in de tuin liggen. Dat is denk ik beter.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Statief en zelfontspanner misschien een idee?
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die LP's van Elvis kan je kei ver mee gooien!
Ik gebruik zoiets. Een gorrillapod.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha nee. Dat moet dan wel echt een mini statiefje zijn. De volgende keer ga ik zelfs in de tuin liggen. Dat is denk ik beter.
Die ken ik jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik gebruik zoiets. Een gorrillapod.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:31 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Die ken ik jaDie kan je overal omheen vouwen.
die heb ik ook. Heerlijk ding! Vooral voor m'n GoProquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik gebruik zoiets. Een gorrillapod.
[ afbeelding ]
Wat ook handig is is een zakje kersenpitten, dat kan je ergens op leggen en daar je camera op.
Ik vind de tweede erg mooi, heerlijke kleuren. De eerste zit me qua compositie niet helemaal lekker.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:31 schreef Five4Nine het volgende:
En dan deze 2 bloemen nog. Je moet er van houden omdat ik dit soort foto's altijd simpel hou. Dat heb ik altijd gedaan. Het was echt heel lang geleden dat ik weer eens een camera oppakte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja en je sjouwt je niet de tering.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:33 schreef Prisha het volgende:
[..]
die heb ik ook. Heerlijk ding! Vooral voor m'n GoPro
Ze zijn mooi en kwalitatief ook goed, macrofotografie is niet makkelijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:31 schreef Five4Nine het volgende:
En dan deze 2 bloemen nog. Je moet er van houden omdat ik dit soort foto's altijd simpel hou. Dat heb ik altijd gedaan. Het was echt heel lang geleden dat ik weer eens een camera oppakte.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik heb een superlichte statief, dat sjouwen is het probleem niet. Alleen die kun je niet op alle manieren neerzetten zoals je wilt. Die Joby kun je om bomen heenwikkelen zelfs. Geweldig ding. Erg blij mee.quote:
Dank je. Ik ben altijd in voor negatief commentaar. Daar leer je van zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind de tweede erg mooi, heerlijke kleuren. De eerste zit me qua compositie niet helemaal lekker.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zijn mooi en kwalitatief ook goed, macrofotografie is niet makkelijk.
Ja. Het is een heel fijn dingquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik heb een superlichte statief, dat sjouwen is het probleem niet. Alleen die kun je niet op alle manieren neerzetten zoals je wilt. Die Joby kun je om bomen heenwikkelen zelfs. Geweldig ding. Erg blij mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |