quote:
Het was al weekend op het moment dat ik op mijn werk de deur uitging.quote:
Zo gaat dat mij ook altijd. Mits ik aan het werk ben natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was al weekend op het moment dat ik op mijn werk de deur uitging.
En je zou een kort dagje hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 20:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het was al weekend op het moment dat ik op mijn werk de deur uitging.
Nog een fotograaf erbij.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:05 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben vandaag ook weer eens bezig geweest met een fototoestel. Ik zal later vanavond een paar foto's posten. Ik heb ze gewoon in de tuin genomen maar wel in de stijl ik die altijd gehad heb. Vaak minimalistisch.
Laat maar zienquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:05 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben vandaag ook weer eens bezig geweest met een fototoestel. Ik zal later vanavond een paar foto's posten. Ik heb ze gewoon in de tuin genomen maar wel in de stijl ik die altijd gehad heb. Vaak minimalistisch.
Ik heb toch ook niet gezegd hoe laat dat was.quote:
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet gezegd hoe laat dat was.
Spannend, ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:05 schreef Five4Nine het volgende:
Alstu. .quote:
Netjesquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alstu. .
1530 ging ik naar huis.
Huppelkut.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:05 schreef Five4Nine het volgende:
Gaarnequote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een minimalistische Elvis in de aanbieding
Die LP's van Elvis kan je kei ver mee gooien!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb een portret van Donald Trump gemaaktquote:Op vrijdag 24 mei 2019 21:23 schreef Ghostbuster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |