Was een kadootje.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan jouw foto's zo waarderen![]()
quote:
Dank!quote:
Zit die kerel nog steeds te loeren ?quote:
Je bloedprop en aambeien zijn nu weg?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moest net zo hard schijten een uurtje geleden dat het volgende bezoek aan hetzelfde toilet wat minder prettig was.
Je lichaam is je ook zat denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moest net zo hard schijten een uurtje geleden dat het volgende bezoek aan hetzelfde toilet wat minder prettig was.
de verklaring voor de aambeien is er nu welquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je bloedprop en aambeien zijn nu weg?
Ja al een tijdje. Maar dat duurde wel een ruime week. Dat was niet fijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je bloedprop en aambeien zijn nu weg?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
de verklaring voor de aambeien is er nu wel
Waarom denk je dat andere mensen dat zouden willen weten?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef Five4Nine het volgende:
ik zou wat meer vezeltjes en wat minder shoarmaatjes naar binnen werken, hoef je ook niet meer hard te schijtenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja al een tijdje. Maar dat duurde wel een ruime week. Dat was niet fijn.
Wat nou snobistisch!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had vroeger echt een verschrikkelijke reclame van Joseph Guy. Vooral de uitspraak van die naam was nogal over the top.
Eerste reclame hieronder
Alleen daarom zal ik het nooit drinken.
Kijk, goede raad.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou wat meer vezeltjes en wat minder shoarmaatjes naar binnen werken, hoef je ook niet meer hard te schijten
jij hebt geen idee waar ik precies last van had. Dat was vrij zeldzaam maar kon iedereen overkomen althans dat vertelde ze mij. De leuke huisarts in opleiding waar ik met mijn bebloede anus op de 'bank' lag.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
de verklaring voor de aambeien is er nu wel
Het volgende al helemaal niet denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat andere mensen dat zouden willen weten?
Dat is toch ook iets uit het jaar prut?quote:
Je hebt het zelf in geuren en kleuren medegedeeld imo.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
jij hebt geen idee waar ik precies last van had. Dat was vrij zeldzaam maar kon iedereen overkomen althans dat vertelde ze mij. De leuke huisarts in opleiding waar ik met mijn bebloede anus op de 'bank' lag.
Waarom zeg ik dit? Ik heb geen idee.
Sacha zou misschien z'n moeder kunnen bellen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Avondje oppassen ondertussen zit die al weken hier
En het journaal gewoonweg kunnen herinneren voor een groot gedeelte.quote:
oeer oud jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is toch ook iets uit het jaar prut?
Tnxquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in geuren en kleuren medegedeeld imo.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sacha zou misschien z'n moeder kunnen bellen.
Massatoerismequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag kwam ik twee mensen tegen. Dat is relatief druk.
Naar de BSO bellen?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kraambeien nog meer. Dan zijn ze net de buitenwereld aan het verkennen.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haha. Lekker simpel maar je moet er maar opkomen. Ik vind het grappig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aw de kinderen van aambeienquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker simpel? Humor noem ik dat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Lekker simpel maar je moet er maar opkomen. Ik vind het grappig.
Simpele humor is de beste humor mits het begrepen wordtquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker simpel? Humor noem ik dat.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Straks begint die weer over 1 of andere aftandse kut film
Moet geen probleem zijn voor jou danquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Simpele humor is de beste humor mits het begrepen wordt
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Of iemand die steeds klaarkomt, alle vrouwen ook.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Of iemand die steeds klaarkomt, alle vrouwen ook.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet geen probleem zijn voor jou dan
Nou ik drink geen alcohol, zou het haast gaan doen om aan jou te wennenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zie dat het bijna 12 uur in de nacht is. Dat is vaak het moment dat mensen zichzelf niet meer zijn door dat er te veel alcohol in het bloed zit. Ik begrijp dat ergens wel.
Join the club, don't close your eyes.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zie dat het bijna 12 uur in de nacht is. Dat is vaak het moment dat mensen zichzelf niet meer zijn door dat er te veel alcohol in het bloed zit. Ik begrijp dat ergens wel.
Wat begrijp je, dat het bijna 12 uur is?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
Of CA.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Join the club, don't close your eyes.AA helps you.
Hij is de baas, snap dat danquote:
Btw, hoi Charmquote:
quote:
hoi potjequote:
Dat denkt die echt en anders een soort huilende wolfquote:
Geeft die geen zak om heb ik toen gelijk geprobeerdquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
geef hem een komkommer dan springt ie wel anders
Koftequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een of ander Kultur Festival gaande in het bos naast het vliegveld. Daar komt geen hond op af, maar er klinkt al twee weken muziek 's avonds. Ik heb nu eindelijk kunnen vinden hoe het heet:
[ afbeelding ]
Gewoon een maand lang gejengel.
Volgens mij zie ik shoarma. Zet mij op de gastenlijst!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een of ander Kultur Festival gaande in het bos naast het vliegveld. Daar komt geen hond op af, maar er klinkt al twee weken muziek 's avonds. Ik heb nu eindelijk kunnen vinden hoe het heet:
[ afbeelding ]
Wel lekker eten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi schoonheid.quote:
Ja en dan een paar Turkse wijfies neukenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik shoarma. Zet mij op de gastenlijst!
nah ...quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geeft die geen zak om heb ik toen gelijk geprobeerd
Djiezus, waarom zo lang?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel biologisch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geeft die geen zak om heb ik toen gelijk geprobeerd
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en dan een paar Turkse wijfies neukenon the fly
Als je geen zin hebt om te koken kun je daar wel naartoe.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie er nooit iemand naartoe gaan of er vandaan komen. Ik durf er gewoon niet te gaan kijken.quote:
quote:
Jouw foto's zijn een mooie achtergrond in Windows.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie er nooit iemand naartoe gaan of er vandaan komen. Ik durf er gewoon niet te gaan kijken.Waarschijnlijk zijn er elke avond tien bezoekers en dan val ik opeens enorm op.
Hoofddoekje om en nederige blik opzetten dan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie er nooit iemand naartoe gaan of er vandaan komen. Ik durf er gewoon niet te gaan kijken.Waarschijnlijk zijn er elke avond tien bezoekers en dan val ik opeens enorm op.
Daar heb ik mn eigen foto's voorquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jouw foto's zijn een mooie achtergrond in Windows.
Ja, zo ruikt het ook wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om te koken kun je daar wel naartoe.
Ja maar ik wachtte nog even om jou te begroeten.quote:
Heb je de tekst van die poster al eens door google translate gehaald? Misschien zijn er wel heel verrassende dingen te zienquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Alleen als je ook je vrouw buiten zet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga een garage-sale doen en de hele inboedel buiten erbij zetten, Heb ik dan een vergunning nodig?
Alleen voor die 2 dozen whisky.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga een garage-sale doen en de hele inboedel buiten erbij zetten, Heb ik dan een vergunning nodig?
Dit bedoel ik nu.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Alleen als je ook je vrouw buiten zet.
"s Nachts om twaalf uur? Krijg je nooit een vergunning voorquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Daar vind ik de kwaliteit niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jouw foto's zijn een mooie achtergrond in Windows.
Is dit simpele humor die je moet begrijpen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Alleen als je ook je vrouw buiten zet.
En net zoveel aanloop als bij het festival van Recquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"s Nachts om twaalf uur? Krijg je nooit een vergunning voor
Ik denk dat ik beter een snor kan laten groeien.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoofddoekje om en nederige blik opzetten dan.
Ja, is gewoon een slecht plan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
En net zoveel aanloop als bij het festival van Rec
is er een Rekkie festival?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
En net zoveel aanloop als bij het festival van Rec
Ik laat wel een IS-baard staan, heb toch al 4 dagen niet geschoren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter een snor kan laten groeien.
Dat duurt wel wat langer.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter een snor kan laten groeien.
Ik vond hem niet slecht nee. Simpel. Blijkbaar niet omdat niemand het begrijpt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dit simpele humor die je moet begrijpen?
Ik denk dat ik wel ongeveer weet wat er staat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb je de tekst van die poster al eens door google translate gehaald? Misschien zijn er wel heel verrassende dingen te zien
Ik ook zoiets. Eens in de week scheren vind ik genoeg ellende.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik laat wel een IS-baard staan, heb toch al 4 dagen niet geschoren.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ton, bel iedereen maar vast op dat je binnenkort gaat verhuizen.
Stuur mij eens naar bed, ik heb steeds meer het idee dat het vrijdagavond is.quote:
Ga slapen.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuur mij eens naar bed, ik heb steeds meer het idee dat het vrijdagavond is.
Mooi die laatste met dat weggetje zoquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:32 schreef Recce het volgende: Er staat nu een A340-600 op het vliegveld hier. Die had ik nog niet goed op de foto: [ afbeelding ] @:Prisha er was heel voorzichtig een linker bijzon te zien: [ afbeelding ] Uitzicht vanaf torentje: [ afbeelding ]
Nou ja, over een dag of 10 is het alweer voorbij.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel ongeveer weet wat er staat.Hoe groot het terrein is, welke muzikanten etc. Niet veel boeiends.
Vanochtend gescoord vanuit corner eerste paal ook nog.quote:
Ja mama.quote:
Trusten duckie morgen gezond weer opquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stuur mij eens naar bed, ik heb steeds meer het idee dat het vrijdagavond is.
Eet smakelijk zo en spetter de halve tent niet onder als je onverhoopt moet schijten!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:04 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga gewoon zo even een broodje shoarma eten denk ik. Met echte mensen om mij heen die ik aan kan kijken als ik aan het praten ben. Ik weet dat dat vrij moeilijk en confronterend kan zijn voor sommige mensen aangezien iemand dan direct een serieus antwoord terug kan geven. Zelf kan je dan niet eerst even goed nadenken voordat je iets terug zegt.
Een fijne avond!
Bijna iedereen
Streep mij maar door.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor de 40+ SC van 23-05-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 229 Amphorapotje
02 153 Mo_Muffin
03 124 Scrutinizer
04 121 Superbadeendje
05 100 Lucky2Bastard
06 091 Five4Nine
07 090 Ghostbuster
08 089 tonja
09 071 Recce
10 066 Voxs
11 052 cafca
12 051 Prisha
13 050 chufi
14 045 FANN
14 045 sacha
16 042 Petzi
17 039 mario390
18 027 haags_kwartiertje
19 025 Soury
20 024 sly-nl
21 022 Charmian
22 018 D.
23 016 Deisyy
24 014 BoonDockSaint
25 013 Lyza666
26 009 pullup
26 009 Disana
26 009 Gooddeal
29 008 Mrsloveable
29 008 murp
31 004 Marsani
klik hier voor meer stats
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:04 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga gewoon zo even een broodje shoarma eten denk ik. Met echte mensen om mij heen die ik aan kan kijken als ik aan het praten ben. Ik weet dat dat vrij moeilijk en confronterend kan zijn voor sommige mensen aangezien iemand dan direct een serieus antwoord terug kan geven. Zelf kan je dan niet eerst even goed nadenken voordat je iets terug zegt.
Een fijne avond!
Bijna iedereen
paalquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Vanochtend gescoord vanuit corner eerste paal ook nog.
Vanaf 13 juli wordt het daar een soort jurassic park met dino's op ware grootte die bewegen en geluiden maken. Daar ga ik wel even met mijn nichtje kijken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, over een dag of 10 is het alweer voorbij.
een beetje...mag hier eigenlijk ook helemaal niet zijn, maar ik ben dat bed en liggen ff zo zatquote:
Snap ik, een beetje afleiding is wel fijn. Beterschap!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
een beetje...mag hier eigenlijk ook helemaal niet zijn, maar ik ben dat bed en liggen ff zo zat
Daar verkopen ze vast ook wel patat en zo.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanaf 13 juli wordt het daar een soort jurassic park met dino's op ware grootte die bewegen en geluiden maken. Daar ga ik wel even met mijn nichtje kijken.
Dank jequote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snap ik, een beetje afleiding is wel fijn. Beterschap!
Je denkt dat dat meer in mijn straatje past?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar verkopen ze vast ook wel patat en zo.
Hmm ik merk er even niet veel van, kreeg ineens uit het niets een allergische aanval vanochtend, de hele dag al aan het soezen op de medsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Doet het klauwtje nou al een beetje normaal?
Tillyquote:
Nou ja, je moet wat op woensdag.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je denkt dat dat meer in mijn straatje past?
Zie boven en hieperdepiep dat het tegenviel voor Thierry vandaagquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weer een klein beetje beter vandaag, hoop ik?
Blergh, wat een gedoe. Soezen kan natuurlijk wel fijn zijn, maar dat moet niet te lang duren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm ik merk er even niet veel van, kreeg ineens uit het niets een allergische aanval vanochtend, de hele dag al aan het soezen op de medsBijkomend nadeel: niet gestempt
O ja, jij kent de achterban.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zie boven en hieperdepiep dat het tegenviel voor Thierry vandaagik had al zo’n vermoeden, z’n vrouwonvriendelijke uitspraken van eerder deze week vielen niet in goede aarde hier
Till in actionquote:
Ik ga weer even verder soezenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Blergh, wat een gedoe. Soezen kan natuurlijk wel fijn zijn, maar dat moet niet te lang duren.
jezus Tante, kut met perenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm ik merk er even niet veel van, kreeg ineens uit het niets een allergische aanval vanochtend, de hele dag al aan het soezen op de medsBijkomend nadeel: niet gestempt
Ik ga met je mee Tillquote:
Precies!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dan kunnen ze de tering krijgen met hun vieze patat
Scrutinizer kan uitleggen dat daar enige logica in zit.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
De grootste thierry fangirl ging nu van FVD naar PvdDlogisch
Ja, die partijen zijn niet vies van elkaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrutinizer kan uitleggen dat daar enige logica in zit.
I am READY! BRING IT ON!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Recce op weg naar festival:
[ afbeelding ]
Ik denk dat je dat niet zomaar onder de knie hebt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En dan daar een broodje döner met extra saus gaan eten.
ik zeg nietsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat niet zomaar onder de knie hebt.
Nu moet ik gaan bedenken wat je had kunnen zeggen dat verband houdt met een snor en eten? Ik zeg ook maar niets.quote:
en nou moet ik denken dat jij denkt dat ik een snor heb?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu moet ik gaan bedenken wat je had kunnen zeggen dat verband houdt met een snor en eten? Ik zeg ook maar niets.
Oeh spannend. Have funquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
Ik ga nog even naar Raymond Reddington en alle perikelen kijken.
Tot morgen all!!
tot goedemorgenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
Tot morgen all!!
Als niemand meer iets zegt kunnen we FOK! beter opdoeken.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Nu moet ik gaan bedenken wat je had kunnen zeggen dat verband houdt met een snor en eten? Ik zeg ook maar niets.
Ik weet niet meer wat we moeten denken!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:34 schreef sacha het volgende:
[..]
en nou moet ik denken dat jij denkt dat ik een snor heb?
Trustenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
Tot morgen all!!
Welterusten voor later.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
Tot morgen all!!
Moet ik er drie posten nu?quote:
Veel plezier, ton!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:34 schreef tonja het volgende:
Tot morgen all!!
Nee het vlaggetje maar ook die ontweek ik.quote:
Mijn stem was te weinig.(dierenpartij)quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:38 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee het vlaggetje maar ook die ontweek ik.
Ik heb op Frans gestemd.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn stem was te weinig.(dierenpartij)
Ken het niet..quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Of een random iets van Rupert Sheldrake.
Wordt nog spannend of ze inderdaad nog die ene zetel halen, begreep ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:39 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Mijn stem was te weinig.(dierenpartij)
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nee, jij gaat voor wie van de drie, ik niet. Of Sas mot anders beslissen.
Voor de dieren zal het niet zo veel uitmaken helaas.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wordt nog spannend of ze inderdaad nog die ene zetel halen, begreep ik.
Frans en dan kom jij met Engelsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
de meesten Pvda
https://nl.wikipedia.org/wiki/Friedrich_Engels
quote:
Comme si, comme saquote:
wat nu weerquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nee, jij gaat voor wie van de drie, ik niet. Of Sas mot anders beslissen.
Het CDA heeft wel verloren. Dat is wel goed voor de dieren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Voor de dieren zal het niet zo veel uitmaken helaas.
Dat zijn idd de meest grote megastallen. Maar ze kunnen niet veel anders, boeren is moeilijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het CDA heeft wel verloren. Dat is wel goed voor de dieren.
jaquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Of Amph drie YouTubes moet posten of niet.
quote:
Trusten Recce !!quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik luister ze alle drie tegelijk. Dat scheelt veel tijd.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik luister ze alle drie tegelijk. Dat scheelt veel tijd.
Ken ze allen, maar ga toch voor Doe Maar.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:50 schreef Amphorapotje het volgende:
Men hoeft ze niet aan te klikken, scrollen mag ook![]()
quote:
Fijn dat je zelf kunt beslissen.quote:
Ahh, fijn dat ik weet dat hij goed thuis komt.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:56 schreef sacha het volgende:
[..]
zijn moeder heeft hem ondertussen opgehaald
Komt er toch langs op weg naar haar werk. Paaldanseres.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ahh, fijn dat ik weet dat hij goed thuis komt.
die garantie kon ze mij niet gevenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ahh, fijn dat ik weet dat hij goed thuis komt.
Alles sal reg komquote:
Trusten, Amph en weer bedankt voor een kilo vermaak.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga nog even het een en ander doorlezen hier thuis. Het was me aangenaam.Slaap lekker !
omstandighedenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart veel. Arme jongen
ik las klikoquote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Trusten, Amph en weer bedankt voor een kilo vermaak.![]()
Hey vriend.quote:
quote:
Nog wat dingen doen voor ik ga pitten...quote:
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nog wat dingen doen voor ik ga pitten...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 01:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ik ga de pannen erop leggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Dankje, jij ook !quote:
Morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |