Alleen als je ook je vrouw buiten zet.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga een garage-sale doen en de hele inboedel buiten erbij zetten, Heb ik dan een vergunning nodig?
Alleen voor die 2 dozen whisky.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik ga een garage-sale doen en de hele inboedel buiten erbij zetten, Heb ik dan een vergunning nodig?
Dit bedoel ik nu.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Alleen als je ook je vrouw buiten zet.
"s Nachts om twaalf uur? Krijg je nooit een vergunning voorquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
Daar vind ik de kwaliteit niet goed genoeg voor.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jouw foto's zijn een mooie achtergrond in Windows.
Is dit simpele humor die je moet begrijpen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Alleen als je ook je vrouw buiten zet.
En net zoveel aanloop als bij het festival van Recquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"s Nachts om twaalf uur? Krijg je nooit een vergunning voor
Ik denk dat ik beter een snor kan laten groeien.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoofddoekje om en nederige blik opzetten dan.
Ja, is gewoon een slecht plan.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
En net zoveel aanloop als bij het festival van Rec
is er een Rekkie festival?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
En net zoveel aanloop als bij het festival van Rec
Ik laat wel een IS-baard staan, heb toch al 4 dagen niet geschoren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter een snor kan laten groeien.
Dat duurt wel wat langer.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter een snor kan laten groeien.
Ik vond hem niet slecht nee. Simpel. Blijkbaar niet omdat niemand het begrijpt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is dit simpele humor die je moet begrijpen?
Ik denk dat ik wel ongeveer weet wat er staat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:58 schreef Charmian het volgende:
[..]
Heb je de tekst van die poster al eens door google translate gehaald? Misschien zijn er wel heel verrassende dingen te zien
Ik ook zoiets. Eens in de week scheren vind ik genoeg ellende.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik laat wel een IS-baard staan, heb toch al 4 dagen niet geschoren.
quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja ton, bel iedereen maar vast op dat je binnenkort gaat verhuizen.
Stuur mij eens naar bed, ik heb steeds meer het idee dat het vrijdagavond is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |