Volgens mij zie ik shoarma. Zet mij op de gastenlijst!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een of ander Kultur Festival gaande in het bos naast het vliegveld. Daar komt geen hond op af, maar er klinkt al twee weken muziek 's avonds. Ik heb nu eindelijk kunnen vinden hoe het heet:
[ afbeelding ]
Gewoon een maand lang gejengel.
Wel lekker eten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een of ander Kultur Festival gaande in het bos naast het vliegveld. Daar komt geen hond op af, maar er klinkt al twee weken muziek 's avonds. Ik heb nu eindelijk kunnen vinden hoe het heet:
[ afbeelding ]
Hoi schoonheid.quote:
Ja en dan een paar Turkse wijfies neukenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik shoarma. Zet mij op de gastenlijst!
nah ...quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geeft die geen zak om heb ik toen gelijk geprobeerd
Djiezus, waarom zo lang?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel biologisch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geeft die geen zak om heb ik toen gelijk geprobeerd
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en dan een paar Turkse wijfies neukenon the fly
Als je geen zin hebt om te koken kun je daar wel naartoe.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie er nooit iemand naartoe gaan of er vandaan komen. Ik durf er gewoon niet te gaan kijken.quote:
quote:
Jouw foto's zijn een mooie achtergrond in Windows.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie er nooit iemand naartoe gaan of er vandaan komen. Ik durf er gewoon niet te gaan kijken.Waarschijnlijk zijn er elke avond tien bezoekers en dan val ik opeens enorm op.
Hoofddoekje om en nederige blik opzetten dan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie er nooit iemand naartoe gaan of er vandaan komen. Ik durf er gewoon niet te gaan kijken.Waarschijnlijk zijn er elke avond tien bezoekers en dan val ik opeens enorm op.
Daar heb ik mn eigen foto's voorquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jouw foto's zijn een mooie achtergrond in Windows.
Ja, zo ruikt het ook wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om te koken kun je daar wel naartoe.
Ja maar ik wachtte nog even om jou te begroeten.quote:
Heb je de tekst van die poster al eens door google translate gehaald? Misschien zijn er wel heel verrassende dingen te zienquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |