Moet geen probleem zijn voor jou danquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Simpele humor is de beste humor mits het begrepen wordt
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Of iemand die steeds klaarkomt, alle vrouwen ook.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Of iemand die steeds klaarkomt, alle vrouwen ook.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet geen probleem zijn voor jou dan
Nou ik drink geen alcohol, zou het haast gaan doen om aan jou te wennenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zie dat het bijna 12 uur in de nacht is. Dat is vaak het moment dat mensen zichzelf niet meer zijn door dat er te veel alcohol in het bloed zit. Ik begrijp dat ergens wel.
Join the club, don't close your eyes.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zie dat het bijna 12 uur in de nacht is. Dat is vaak het moment dat mensen zichzelf niet meer zijn door dat er te veel alcohol in het bloed zit. Ik begrijp dat ergens wel.
Wat begrijp je, dat het bijna 12 uur is?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
Of CA.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Join the club, don't close your eyes.AA helps you.
Hij is de baas, snap dat danquote:
Btw, hoi Charmquote:
quote:
hoi potjequote:
Dat denkt die echt en anders een soort huilende wolfquote:
Geeft die geen zak om heb ik toen gelijk geprobeerdquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
geef hem een komkommer dan springt ie wel anders
Koftequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een of ander Kultur Festival gaande in het bos naast het vliegveld. Daar komt geen hond op af, maar er klinkt al twee weken muziek 's avonds. Ik heb nu eindelijk kunnen vinden hoe het heet:
[ afbeelding ]
Gewoon een maand lang gejengel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |