Was een kadootje.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan jouw foto's zo waarderen![]()
quote:
Dank!quote:
Zit die kerel nog steeds te loeren ?quote:
Je bloedprop en aambeien zijn nu weg?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moest net zo hard schijten een uurtje geleden dat het volgende bezoek aan hetzelfde toilet wat minder prettig was.
Je lichaam is je ook zat denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moest net zo hard schijten een uurtje geleden dat het volgende bezoek aan hetzelfde toilet wat minder prettig was.
de verklaring voor de aambeien is er nu welquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je bloedprop en aambeien zijn nu weg?
Ja al een tijdje. Maar dat duurde wel een ruime week. Dat was niet fijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je bloedprop en aambeien zijn nu weg?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
de verklaring voor de aambeien is er nu wel
Waarom denk je dat andere mensen dat zouden willen weten?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef Five4Nine het volgende:
ik zou wat meer vezeltjes en wat minder shoarmaatjes naar binnen werken, hoef je ook niet meer hard te schijtenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja al een tijdje. Maar dat duurde wel een ruime week. Dat was niet fijn.
Wat nou snobistisch!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had vroeger echt een verschrikkelijke reclame van Joseph Guy. Vooral de uitspraak van die naam was nogal over the top.
Eerste reclame hieronder
Alleen daarom zal ik het nooit drinken.
Kijk, goede raad.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou wat meer vezeltjes en wat minder shoarmaatjes naar binnen werken, hoef je ook niet meer hard te schijten
jij hebt geen idee waar ik precies last van had. Dat was vrij zeldzaam maar kon iedereen overkomen althans dat vertelde ze mij. De leuke huisarts in opleiding waar ik met mijn bebloede anus op de 'bank' lag.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
de verklaring voor de aambeien is er nu wel
Het volgende al helemaal niet denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarom denk je dat andere mensen dat zouden willen weten?
Dat is toch ook iets uit het jaar prut?quote:
Je hebt het zelf in geuren en kleuren medegedeeld imo.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:43 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
jij hebt geen idee waar ik precies last van had. Dat was vrij zeldzaam maar kon iedereen overkomen althans dat vertelde ze mij. De leuke huisarts in opleiding waar ik met mijn bebloede anus op de 'bank' lag.
Waarom zeg ik dit? Ik heb geen idee.
Sacha zou misschien z'n moeder kunnen bellen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Avondje oppassen ondertussen zit die al weken hier
En het journaal gewoonweg kunnen herinneren voor een groot gedeelte.quote:
oeer oud jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat is toch ook iets uit het jaar prut?
Tnxquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:44 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je hebt het zelf in geuren en kleuren medegedeeld imo.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sacha zou misschien z'n moeder kunnen bellen.
Massatoerismequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag kwam ik twee mensen tegen. Dat is relatief druk.
Naar de BSO bellen?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kraambeien nog meer. Dan zijn ze net de buitenwereld aan het verkennen.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Haha. Lekker simpel maar je moet er maar opkomen. Ik vind het grappig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Aw de kinderen van aambeienquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lekker simpel? Humor noem ik dat.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Lekker simpel maar je moet er maar opkomen. Ik vind het grappig.
Simpele humor is de beste humor mits het begrepen wordtquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Lekker simpel? Humor noem ik dat.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
Straks begint die weer over 1 of andere aftandse kut film
Moet geen probleem zijn voor jou danquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Simpele humor is de beste humor mits het begrepen wordt
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Of iemand die steeds klaarkomt, alle vrouwen ook.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Amphorapotje het volgende:
Of iemand die steeds klaarkomt, alle vrouwen ook.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Moet geen probleem zijn voor jou dan
Nou ik drink geen alcohol, zou het haast gaan doen om aan jou te wennenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zie dat het bijna 12 uur in de nacht is. Dat is vaak het moment dat mensen zichzelf niet meer zijn door dat er te veel alcohol in het bloed zit. Ik begrijp dat ergens wel.
Join the club, don't close your eyes.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
Ik zie dat het bijna 12 uur in de nacht is. Dat is vaak het moment dat mensen zichzelf niet meer zijn door dat er te veel alcohol in het bloed zit. Ik begrijp dat ergens wel.
Wat begrijp je, dat het bijna 12 uur is?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:49 schreef Five4Nine het volgende:
Of CA.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Join the club, don't close your eyes.AA helps you.
Hij is de baas, snap dat danquote:
Btw, hoi Charmquote:
quote:
hoi potjequote:
Dat denkt die echt en anders een soort huilende wolfquote:
Geeft die geen zak om heb ik toen gelijk geprobeerdquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
geef hem een komkommer dan springt ie wel anders
Koftequote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een of ander Kultur Festival gaande in het bos naast het vliegveld. Daar komt geen hond op af, maar er klinkt al twee weken muziek 's avonds. Ik heb nu eindelijk kunnen vinden hoe het heet:
[ afbeelding ]
Gewoon een maand lang gejengel.
Volgens mij zie ik shoarma. Zet mij op de gastenlijst!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Er is wel een of ander Kultur Festival gaande in het bos naast het vliegveld. Daar komt geen hond op af, maar er klinkt al twee weken muziek 's avonds. Ik heb nu eindelijk kunnen vinden hoe het heet:
[ afbeelding ]
Wel lekker eten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoi schoonheid.quote:
Ja en dan een paar Turkse wijfies neukenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik shoarma. Zet mij op de gastenlijst!
nah ...quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geeft die geen zak om heb ik toen gelijk geprobeerd
Djiezus, waarom zo lang?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel biologisch?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geeft die geen zak om heb ik toen gelijk geprobeerd
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja en dan een paar Turkse wijfies neukenon the fly
Als je geen zin hebt om te koken kun je daar wel naartoe.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:52 schreef Recce het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zie er nooit iemand naartoe gaan of er vandaan komen. Ik durf er gewoon niet te gaan kijken.quote:
quote:
Jouw foto's zijn een mooie achtergrond in Windows.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie er nooit iemand naartoe gaan of er vandaan komen. Ik durf er gewoon niet te gaan kijken.Waarschijnlijk zijn er elke avond tien bezoekers en dan val ik opeens enorm op.
Hoofddoekje om en nederige blik opzetten dan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie er nooit iemand naartoe gaan of er vandaan komen. Ik durf er gewoon niet te gaan kijken.Waarschijnlijk zijn er elke avond tien bezoekers en dan val ik opeens enorm op.
Daar heb ik mn eigen foto's voorquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jouw foto's zijn een mooie achtergrond in Windows.
Ja, zo ruikt het ook wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om te koken kun je daar wel naartoe.
Ja maar ik wachtte nog even om jou te begroeten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |