Was een kadootje.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik kan jouw foto's zo waarderen![]()
quote:
Dank!quote:
Zit die kerel nog steeds te loeren ?quote:
Je bloedprop en aambeien zijn nu weg?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moest net zo hard schijten een uurtje geleden dat het volgende bezoek aan hetzelfde toilet wat minder prettig was.
Je lichaam is je ook zat denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef Five4Nine het volgende:
Ik moest net zo hard schijten een uurtje geleden dat het volgende bezoek aan hetzelfde toilet wat minder prettig was.
de verklaring voor de aambeien is er nu welquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je bloedprop en aambeien zijn nu weg?
Ja al een tijdje. Maar dat duurde wel een ruime week. Dat was niet fijn.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je bloedprop en aambeien zijn nu weg?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
de verklaring voor de aambeien is er nu wel
Waarom denk je dat andere mensen dat zouden willen weten?quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:40 schreef Five4Nine het volgende:
ik zou wat meer vezeltjes en wat minder shoarmaatjes naar binnen werken, hoef je ook niet meer hard te schijtenquote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ja al een tijdje. Maar dat duurde wel een ruime week. Dat was niet fijn.
Wat nou snobistisch!quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had vroeger echt een verschrikkelijke reclame van Joseph Guy. Vooral de uitspraak van die naam was nogal over the top.
Eerste reclame hieronder
Alleen daarom zal ik het nooit drinken.
Kijk, goede raad.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zou wat meer vezeltjes en wat minder shoarmaatjes naar binnen werken, hoef je ook niet meer hard te schijten
jij hebt geen idee waar ik precies last van had. Dat was vrij zeldzaam maar kon iedereen overkomen althans dat vertelde ze mij. De leuke huisarts in opleiding waar ik met mijn bebloede anus op de 'bank' lag.quote:Op donderdag 23 mei 2019 23:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
de verklaring voor de aambeien is er nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |