Dank jequote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Snap ik, een beetje afleiding is wel fijn. Beterschap!
Je denkt dat dat meer in mijn straatje past?quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar verkopen ze vast ook wel patat en zo.
Hmm ik merk er even niet veel van, kreeg ineens uit het niets een allergische aanval vanochtend, de hele dag al aan het soezen op de medsquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Doet het klauwtje nou al een beetje normaal?
Tillyquote:
Nou ja, je moet wat op woensdag.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je denkt dat dat meer in mijn straatje past?
Zie boven en hieperdepiep dat het tegenviel voor Thierry vandaagquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weer een klein beetje beter vandaag, hoop ik?
Blergh, wat een gedoe. Soezen kan natuurlijk wel fijn zijn, maar dat moet niet te lang duren.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm ik merk er even niet veel van, kreeg ineens uit het niets een allergische aanval vanochtend, de hele dag al aan het soezen op de medsBijkomend nadeel: niet gestempt
O ja, jij kent de achterban.quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:18 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zie boven en hieperdepiep dat het tegenviel voor Thierry vandaagik had al zo’n vermoeden, z’n vrouwonvriendelijke uitspraken van eerder deze week vielen niet in goede aarde hier
Till in actionquote:
Ik ga weer even verder soezenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Blergh, wat een gedoe. Soezen kan natuurlijk wel fijn zijn, maar dat moet niet te lang duren.
jezus Tante, kut met perenquote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm ik merk er even niet veel van, kreeg ineens uit het niets een allergische aanval vanochtend, de hele dag al aan het soezen op de medsBijkomend nadeel: niet gestempt
Ik ga met je mee Tillquote:
Precies!quote:Op vrijdag 24 mei 2019 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O, dan kunnen ze de tering krijgen met hun vieze patat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |