Ja ik loop de andere kant maarquote:
Dat zijn er zesquote:
Mooi, Voxs!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn hoofdpijnschilderijIn on affe staat allemaal.
[ afbeelding ]
Echt wel, ik vind de lichtinval mooi gedaan.quote:
Ahhhhquote:
Brexit, ze zijn van de pot gerukt....quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:10 schreef cafca het volgende:
De Britten stemmen massaal op een man zonder partijprogramma omdat ze serieus genomen willen worden
Ze worden genomen en serieus ookquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:10 schreef cafca het volgende:
De Britten stemmen massaal op een man zonder partijprogramma omdat ze serieus genomen willen worden
quote:
Je kent de band?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:12 schreef cafca het volgende:
[..]Allemaal in zee, als lemmingen!
Je hebt zeker een half uur, met die muziek erbijquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze worden genomen en serieus ook
Daarna lasagne in de oven, morgen weer vroeg op....quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je hebt zeker een half uur, met die muziek erbij
De Ned TC Matic.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk! Nog live gezien, op Paaspop, toen dat nog in de Manege was
Waarom moet jij vroeg op?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarna lasagne in de oven, morgen weer vroeg op....
Geen idee, ik doe maar wat.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe maar wat.
Mag geen naam hebben.![]()
Ik mag morgen weer wat langer blijven liggen. Fysio heeft zo zijn voordelen. Daarna lekker weekend.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe maar wat.
Mag geen naam hebben.![]()
Die zijn met pensioen man.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:19 schreef cafca het volgende:
[..]Mo is stiekem de bassist van BZN, in zijn vrije tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zou het niet pikken dat hij dat zegt. Van mij mag je hem slaan.quote:
Je had het toch niet meer nodig ??quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer wat langer blijven liggen. Fysio heeft zo zijn voordelen. Daarna lekker weekend.
Dat is iets wat ik zelf vind, ik moet het maar eens overleggen.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik zelf vind, ik moet het maar eens overleggen.
Met mij of met Soury?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik zelf vind, ik moet het maar eens overleggen.
Ik heb geen beperkingen meer, het is nu net een sportschool geworden. Beetje fietsen en oefenen met gewichten. In het begin moest ik echt mijn bewegelijkheid met de juiste spieren terug krijgen. Nu niet meer.quote:
Dat is een lastige vraag ik dacht aan jou maar dan krijg ik direct een bong.quote:
Dus jij bestaat.quote:
Ik ga een rondje omquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag ik dacht aan jou maar dan krijg ik direct een bong.
Misschien moeten we er hier maar over stemmen.
Jammer om te horen.quote:
Nee, ik deel geen bongs uit, louter aan bekenden waarvan ik weet dat ze dat kunnen handelen, te vaak gedonder en gekots gehad in het verleden, aldoende leert men, no bongs.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag ik dacht aan jou maar dan krijg ik direct een bong.
Misschien moeten we er hier maar over stemmen.
Dat is niet zo fraai, Mario. Dacht dat het inmiddels wat beter met je vader ging, maar niet dus.quote:
Ik kots niet van bongs, in de 20 jaar dat ik ze gerookt heb geen enkele keer overkomen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik deel geen bongs uit, louter aan bekenden waarvan ik weet dat ze dat kunnen handelen, te vaak gedonder en gekots gehad in het verleden, aldoende leert men, no bongs.
Goeden avond.quote:
dat gaat niet zo straksquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer om te horen.![]()
Ik hoop dat het snel beter gaat.
Je krijgt er geen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kots niet van bongs, in de 20 jaar dat ik ze gerookt heb geen enkele keer overkomen.
het is dat kreuzquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is niet zo fraai, Mario. Dacht dat het inmiddels wat beter met je vader ging, maar niet dus.
Jammer Mario, sterkte ermee.quote:
Ik ben er een tijdje geleden mee gestopt dus ik heb er geen behoefte meer aan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je krijgt er geen.
Je mag hooguit een hijs van een jonko.
83quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is zijn leeftijd, als ik vragen mag?
Jouw ouders?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is zijn leeftijd, als ik vragen mag?
Nee, ik heb ook nog nooit eerder gestemd als het gaat om Europese verkiezingen. Ik heb mij daar nooit echt in verdiept en als je niet weet waar je precies op stemt kan je maar beter niet stemmen denk ik.quote:
Potver...quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog nooit eerder gestemd als het gaat om Europese verkiezingen. Ik heb mij daar nooit echt in verdiept en als je niet weet waar je precies op stemt kan je maar beter niet stemmen denk ik.
Misschien over 4 jaar als ik wat beter geïnformeerd ben.
Ik ook niet, ben ook niet goed op de hoogte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:41 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook nog nooit eerder gestemd als het gaat om Europese verkiezingen. Ik heb mij daar nooit echt in verdiept en als je niet weet waar je precies op stemt kan je maar beter niet stemmen denk ik.
Misschien over 4 jaar als ik wat beter geïnformeerd ben.
Ook al op leeftijd. Als ze dan wat gaan mankeren, geneest het vaak niet zo snel meer. Hopen dat het snel over is.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
op tv nu onze kandidaten vor de europawahl
het werd elefantenrunde genoemt
wat is over? de pijn?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook al op leeftijd. Als ze dan wat gaan mankeren, geneest het vaak niet zo snel meer. Hopen dat het snel over is.
Vader 89, moeder 84.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jouw ouders?
Moeders is nu 87 en vader, had hij nog geleefd, nu 94....
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eej 5, je vlam is net een rondje om!
quote:
dat werd niet zo snellquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Hopelijk is de pijn snel over.
Fijn dat je ze allebei nog hebt.quote:
weet je dat de leiterin de de zendung moderiert de sprektijd van elke kandidat metstoptquote:
Zolang ze om 20:55 maar terug is.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eej 5, je vlam is net een rondje om!
Samen zijn ze goed voor één gehandicaptenparkeerkaart. (hoge woordwaarde!)quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Fijn dat je ze allebei nog hebt.
Dat geldt voor heel veel mensen, maar die gaan toch stemmenquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet, ben ook niet goed op de hoogte.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Samen zijn ze goed voor één gehandicaptenparkeerkaart. (hoge woordwaarde!)
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee dat was een woordgrapje![]()
Ik kijk nu al een serie. Ik ben met Bates Motel verder gegaan.
Ik heb nog geen idee wat te kijken. Op tv is er iig geen ruk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Nee dat was een woordgrapje![]()
Ik kijk nu al een serie. Ik ben met Bates Motel verder gegaan.
Ik kijk serieus echt nooit tv. Al in geen jaren meer.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee wat te kijken. Op tv is er iig geen ruk.
Ja, clausule's in voorl. koopcontract, notaris, makelaar etc..Kost veel energie. Dus druk, Tnxquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Amphorapotje, druk met dingen regelen op verhuisgebied?
Mario, wat rot van je vati. Hij sukkelt al een poosje toch? Hopen dat er snel een beetje verbetering komt.quote:
nee van timmermansquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:55 schreef cafca het volgende:
[..]
Hans Brusselmans. Dat is een heel beroemde Nederlandse europarlementariër.
Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten. Daar staat ook wel genoeg op.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:56 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik kijk serieus echt nooit tv. Al in geen jaren meer.
Ik download alles en kijk het op de laptop met een koptelefoon op.
Je hebt tegenwoordig zoveel betaalzenders dat je nooit alles meer kan volgen zonder 300,- per maand af te tikken aan al die zenders.
Ik kijk nu al een tijdje Bates Motel en ik zou niet eens weten waar dat ooit uitgezonden is. Ik ben bij seizoen 3 en er zijn in totaal 5 seizoenen.
het is vor me niet einfach nit leukquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:58 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mario, wat rot van je vati. Hij sukkelt al een poosje toch? Hopen dat er snel een beetje verbetering komt.
Sterkte met die rompslomp, van de andere kant wel heel leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, clausule's in voorl. koopcontract, notaris, makelaar etc..Kost veel energie. Dus druk, Tnx
Yep, dat vreet een hoop tijd ook. Kalm aan heur!quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, clausule's in voorl. koopcontract, notaris, makelaar etc..Kost veel energie. Dus druk, Tnx
Begrijpelijk Mario, veel sterkte.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is vor me niet einfach nit leuk
Nee, snap ik, vati heeft ook alleen maar jou natuurlijk. Dat is ook moeilijk.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
Inderdaad niet leuk!quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Sterkte met die rompslomp, van de andere kant wel heel leuk.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Yep, dat vreet een hoop tijd ook. Kalm aan heur!
Rompslomp is best een gek woord. Staar er maar eens een tijdje naar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Sterkte met die rompslomp, van de andere kant wel heel leuk.
Toen ik het getypt had zat ik er zelf ook naar te kijken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rompslomp is best een gek woord. Staar er maar eens een tijdje naar.
Gedoe.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Rompslomp is best een gek woord. Staar er maar eens een tijdje naar.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Toen ik het getypt had zat ik er zelf ook naar te kijken.![]()
En zo? dɯolsdɯoɹquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je lang genoeg kijkt zie je er ook rolmops in.
Echt, dat zou tof zijn. Ik had me al weer op het ergste voorbereidquote:
quote:
Sterkte Marioquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
Dat had ik ook in verleden. Dat is wel ideaal.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten. Daar staat ook wel genoeg op.
Sterkte hoor Marioquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:
Exitpolls: PVDA 18 % van de stemmen. Fvd 11 %quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt, dat zou tof zijn. Ik had me al weer op het ergste voorbereid
Spill itquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
ik zal maar niet zeggen wat ik erin las...
Ja, sterkte Mario.quote:
Dan weet je weer waarom je gewoon moet stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Exitpolls: PVDA 18 % van de stemmen. Fvd 11 %
Iets met dwarsdrolquote:
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan weet je weer waarom je gewoon moet stemmen.![]()
Elke keer weer
quote:
Ik moest ook al lachen met mijn zieke gedachtes.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
ik zal maar niet zeggen wat ik erin las...
Dat dus.quote:
'Het is ook echt gemeend.quote:
Je zette het ook wel erg leuk neerquote:
Een brilsmurfquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het wordt plusminus 27 cm lang, veelal blauw van kleur, beetje transparant ook en je ziet het alleen na 10 uur 's avonds. Wat is dat?
Het NOS Journaal achtergrondje?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het wordt plusminus 27 cm lang, veelal blauw van kleur, beetje transparant ook en je ziet het alleen na 10 uur 's avonds. Wat is dat?
Een mini kerstboom met lichtjes waarvan je na 10 uur 's avonds de stekker erin steekt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stemmen voor FvD lijken voornamelijk van PVV te komen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Exitpolls: PVDA 18 % van de stemmen. Fvd 11 %
Ik kijk naar Rob Cross.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Stemmen voor FvD lijken voornamelijk van PVV te komen.
PvdD is wel zijn zetel kwijt, lijkt het
Dat laatste vind ik niet erg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
zeg het dannnnnnnnquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel.quote:
Ik vind het wel jammer. Er moet altijd ruimte zijn voor een alternatief geluid.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet erg.
Dat ben ik met je eens maar die lui zijn helemaal doorgeslagen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. Er moet altijd ruimte zijn voor een alternatief geluid.
Valt reuze mee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar die lui zijn helemaal doorgeslagen.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een mini kerstboom met lichtjes waarvan je na 10 uur 's avonds de stekker erin steekt.
Ik zou het nog 30 minuten niet zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee man, zo'n beum is groen en geen blauwspar. Of het moet door de lichtjes komen, maar dan zit je nog met het transparante gedeelte wat niet klopt.
Echt niet, ze willen elke vorm van dieren houden verbieden. Alsof elke dierenhouder ook een mishandelaar is. Flikker een eind op met die stelling. (Daarmee bedoel ik natuurlijk niet jij)quote:
Wie komen er nog opdraven met darten verder?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou het nog 30 minuten niet zeggen.
Tsja, wat ga je dan kopen voor je psych.quote:
Het gaat ondertussen het hele jaar door.quote:
Een flinke kaars.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tsja, wat ga je dan kopen voor je psych.
Als zij die toon wat gematigd hadden zou het voor sommige echte dierenliefhebbers niet slecht zijn om daar op te stemmen. Maar veel partijen moeten altijd zo overdrijven met bepaalde standpunten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, ze willen elke vorm van dieren houden verbieden. Alsof elke dierenhouder ook een mishandelaar is. Flikker een eind op met die stelling. (Daarmee bedoel ik natuurlijk niet jij)
Echt? Daar is mij niets van bekend.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, ze willen elke vorm van dieren houden verbieden. Alsof elke dierenhouder ook een mishandelaar is. Flikker een eind op met die stelling. (Daarmee bedoel ik natuurlijk niet jij)
Gerwen zit in de finale. Nu Cross-Wade semi. Straks finale, lekker rustig kijken met eenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wie komen er nog opdraven met darten verder?
Hmm, dat is helemaal geen slecht plan. Van Gerwen is een genot om naar te kijken met die smoelen die hij er altijd bij trekt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gerwen zit in de finale. Nu Cross-Wade semi. Straks finale, lekker rustig kijken met een
En je zegt hem dat hij zij hem vannacht voor het raam moet zetten.quote:
Ik zou mijn webcam eens aan moeten zetten terwijl ik een serie kijk!quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat is helemaal geen slecht plan. Van Gerwen is een genot om naar te kijken met die smoelen die hij er altijd bij trekt.
Ja, ik hoop op v.Gerwen vs Cross, twee kaalkoppenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, dat is helemaal geen slecht plan. Van Gerwen is een genot om naar te kijken met die smoelen die hij er altijd bij trekt.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En je zegt hem dat hij zij hem vannacht voor het raam moet zetten.
Neem het maar eens op!quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:28 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik zou mijn webcam eens aan moeten zetten terwijl ik een serie kijk!
Die 2 zijn van hetzelfde kaliber.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik hoop op v.Gerwen vs Cross, twee kaalkoppen
Is dat straks?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, ik hoop op v.Gerwen vs Cross, twee kaalkoppen
Hiernaquote:
Kaaliberquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die 2 zijn van hetzelfde kaliber.
Particulier willen ze elke vorm van dieren houden verbieden te beginnen met de exoten. Dierentuinen verboten, kinderboerderijen,verboten, onderzoek, verboten. Stelletje kutmongolen zijn het.quote:
Wat dieren betreft zijn ze inderdaad ietwat doorgeslagen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitslag voor 22.00 bekend wordt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Wat was nou de oplossing van het raadsel? Ik brand af.
Ik betwijfel het.quote:
Bij meer toezicht en voorwaarden kan ik me nog iets voorstellen, maar een totaalverbod is te kort door de bocht.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Particulier willen ze elke vorm van dieren houden verbieden te beginnen met de exoten. Dierentuinen verboten, kinderboerderijen,verboten, onderzoek, verboten. Stelletje kutmongolen zijn het.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben ook voor dierenwelzijn.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitslag voor 22.00 bekend wordt.
Wordt je heet?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:30 schreef Gooddeal het volgende:
Wat was nou de oplossing van het raadsel? Ik brand af.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik denk dat de uitslag voor 22.00 bekend wordt.
Kwa intellect?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die 2 zijn van hetzelfde kaliber.
Maar ze hadden het nu wel eens geweest met onze minister president. Een echte chimpansee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Wat dieren betreft zijn ze inderdaad ietwat doorgeslagen.
Ik zou ze ook niet aan de macht willen zien, maar ze geven wat mij betreft wel een kritische toon op de juiste punten.
Het is wel hun streven.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij meer toezicht en voorwaarden kan ik me nog iets voorstellen, maar een totaalverbod is te kort door de bocht.
Ze kunnen hier zo mee posten en het valt niet eens op.quote:
Godver daar ging mijn bier.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar ze hadden het nu wel eens geweest met onze minister president. Een echte chimpansee.
Dat vind ik een belediging!quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:34 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar ze hadden het nu wel eens geweest met onze minister president. Een echte Chimpansee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heeft last van psychoses.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wist niet dat Wade kon lachen en het was toch echt te zien net.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat vind ik een belediging!Ik hoef geeneens op de spoiler te klikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Sja, dat is balen voor 'm, maar het blijft een onsympathiek en onsportief mannetje, imo.quote:
Streven wil nog niet zeggen dat het zover komt. Ik ben wel blij met een partij die dierhouderij eens ernstig onder de loep neemt.quote:
Ik had hem eigenlijk gewoon leeg moeten latenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoef geeneens op de spoiler te klikken.
Scrut! Ik heb mijn bier geproefd. Was lekker. Lekkerder dan de IPA vond ik zelf. Maar....hij was niet roodquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opmerkelijk resultaat in de exitpolls.
Haha.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had hem eigenlijk gewoon leeg moeten laten
Dat ben ik met je eens, dieren hoor je goed te behandelen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:38 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Streven wil nog niet zeggen dat het zover komt. Ik ben wel blij met een partij die dierhouderij eens ernstig onder de loep neemt.
Jij stokertquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Scrut! Ik heb mijn bier geproefd. Was lekker. Lekkerder dan de IPA vond ik zelf. Maar....hij was niet rood
Goed bezig.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Scrut! Ik heb mijn bier geproefd. Was lekker. Lekkerder dan de IPA vond ik zelf.
Heb je een idee hoe dat zou kunnen?quote:Maar....hij was niet rood
Waar moet mijn kip dan heenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Particulier willen ze elke vorm van dieren houden verbieden te beginnen met de exoten. Dierentuinen verboten, kinderboerderijen,verboten, onderzoek, verboten. Stelletje kutmongolen zijn het.
Begrijp mij niet verkeerd, ik ben ook voor dierenwelzijn.
Halal slachten?quote:
Wat is ze ook weer een boefje.quote:
nee geen idee. Ik weet ook niet wat voor de kleur zorgt in een Red Ale. Ik zal dat eens opzoeken. Het is een beetje amber kleurig. En oeps iets te veel koolzuur. Denk dat ik bij de nagisting iets teveel suiker erin heb gedaan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Goed bezig.
[..]
Heb je een idee hoe dat zou kunnen?
Er zijn hier wel meer belhamels en doerakken verscholen heb ik al door.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat is ze ook weer een boefje.
quote:
Hoe is het met kippie?quote:
het is leukquote:
quote:
Iedereen behalve ik.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:42 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Er zijn hier wel meer belhamels en doerakken verscholen heb ik al door.
Geeft wel een goede schuimkraag, zeker?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee geen idee. Ik weet ook niet wat voor de kleur zorgt in een Red Ale. Ik zal dat eens opzoeken. Het is een beetje amber kleurig. En oeps iets te veel koolzuur. Denk dat ik bij de nagisting iets teveel suiker erin heb gedaan.
het spoot een beetje. Gelukkig heb ik het in de keuken opengemaakt. Wel blij met het resultaatquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Geeft wel een goede schuimkraag, zeker?
Hoe moet ik dat weten? Ik nuttig het alleen maar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:44 schreef Prisha het volgende:
de roast barley geeft een Red Ale zijn kleur. Misschien had ik iets te weinig daarvan?
PvdA blijft de grootste, dacht ik, ook veel voorkeurstemmen voor Frans.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Met de PvdD is afgerekend omdat die hysterische nieuwe vlam van Thieme, Ewald Engelen, eng tegen de FvD aanschuurt. SP is ook afgerekend op hun anti-Europese en anti-buitenlanders programma. Hoewel de partij onder Lillian tot nu toe alleen nog maar verloren heeft, denk ik trouwens niet dat ze opstapt. Er valt nog veel meer af te breken.
Ga je het ook aan je bierclubje voorzetten?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
het spoot een beetje. Gelukkig heb ik het in de keuken opengemaakt. Wel blij met het resultaat
Jij maakt je eigen bier?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
nee geen idee. Ik weet ook niet wat voor de kleur zorgt in een Red Ale. Ik zal dat eens opzoeken. Het is een beetje amber kleurig. En oeps iets te veel koolzuur. Denk dat ik bij de nagisting iets teveel suiker erin heb gedaan.
Jij had toch ook een keertje gemaakt en toen ontploften je flessen toch? Teveel suiker?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten? Ik nuttig het alleen maar.
Het is rood en het spuit. Rara wat is dat?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:45 schreef Prisha het volgende:
[..]
het spoot een beetje. Gelukkig heb ik het in de keuken opengemaakt. Wel blij met het resultaat
Wordt de grootste. Volgens mij was het CDA vorige keer de grootste.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:46 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
PvdA blijft de grootste, dacht ik, ook veel voorkeurstemmen voor Frans.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wordt de grootste. Volgens mij was het CDA vorige keer de grootste.
Achteraan aansluiten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij maakt je eigen bier?
Ik meld mij bij deze aan als professioneel bier proever
Jah, 549 staat nu als elfde in de rij.quote:
Ja. Dit is mijn tweede batch. Eerste was een IPA. OOk goed gelukt maar iets bitter. Tweede was een Red Ale. Erg lekker vind ik zelf. Alleen ik denk dat ik verkeerd ben gegaan met de nagisting.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:46 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Jij maakt je eigen bier?
Ik meld mij bij deze aan als professioneel bier proever
Als ik het durfquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga je het ook aan je bierclubje voorzetten?
En ik als eerste.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jah, 549 staat nu als elfde in de rij.
quote:
Als zij het durven.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Dit is mijn tweede batch. Eerste was een IPA. OOk goed gelukt maar iets bitter. Tweede was een Red Ale. Erg lekker vind ik zelf. Alleen ik denk dat ik verkeerd ben gegaan met de nagisting.
Leermomentje.
[..]
Als ik het durf
@tonja twee weken geleden alquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]ik stond er een week geleden al, maar toen was het nog niet goed.
Die telde ik niet mee, voor mijn eigen voordeel.quote:
Weet je al wat je als volgende gaat brouwen?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja. Dit is mijn tweede batch. Eerste was een IPA. OOk goed gelukt maar iets bitter. Tweede was een Red Ale. Erg lekker vind ik zelf. Alleen ik denk dat ik verkeerd ben gegaan met de nagisting.
Leermomentje.
[..]
Als ik het durf
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:51 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Die telde ik niet mee, voor mijn eigen voordeel.
Dan was je een half jaar te laat. Ze was het toen al van plan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]ik stond er een week geleden al, maar toen was het nog niet goed.
Ik zat aan een Weizen te denkenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet je al wat je als volgende gaat brouwen?
[..]
Stug volhouden en op een gegeven moment weet je precies wat eventueel voor verbetering vatbaar is en hoe het op te lossen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Leermomentje.
[..]
Als ik het durf
Wit biertje?quote:
Je zei tegen mij dat je ging moonshinenquote:
Is het geen beter idee om eerst 1 soort te perfectioneren waarna je daarna voor andere soorten gaat? Of ben je nog aan het zoeken wat het beste bij jouw past qua bier soort?quote:
Ja, je hebt je zin.quote:
Er kwam aardig wat koolzuur uit. Zou dat iets teveel suiker kunnen zijn geweest bij de nagisting?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stug volhouden en op een gegeven moment weet je precies wat eventueel voor verbetering vatbaar is en hoe het op te lossen.
Voorlopig is het goed te drinken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat maar om 250.000 pond, het zal ze roesten.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, je hebt je zin.Van Gerwen mag wel verdomde goed gooien als Cross in deze staat verder gaat.
Ja, dat is het waarschijnlijk. Bij het openen meteen het halve flesje leeg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:54 schreef Prisha het volgende:
[..]
Er kwam aardig wat koolzuur uit. Zou dat iets teveel suiker kunnen zijn geweest bij de nagisting?
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Dat heb ik met iemand anders gedaan, rum gemaakt. Dat was wel ontzettend gaaf. En de rum was zo lekker. Mega smooth.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zei tegen mij dat je ging moonshinen
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
Eerst moest het bier klaar zijn, daarna ging het gebeuren. Ik wist niet dat jij ook een uitnodiging had gekregen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je zei tegen mij dat je ging moonshinen
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat heb ik met iemand anders gedaan, rum gemaakt. Dat was wel ontzettend gaaf. En de rum was zo lekker. Mega smooth.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:55 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het gaat maar om 250.000 pond, het zal ze roesten.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eerst moest het bier klaar zijn, daarna ging het gebeuren. Ik wist niet dat jij ook een uitnodiging had gekregen.
Ik wil het gewoon allemaalquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Is het geen beter idee om eerst 1 soort te perfectioneren waarna je daarna voor andere soorten gaat? Of ben je nog aan het zoeken wat het beste bij jouw past qua bier soort?
quote:
[..]
Ik voel een liedje opkomen.... i ....quote:
[ afbeelding ]Ohw ik dacht een groep die naar een grap van onze muis hadden gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw ik dacht een groep die naar een grap van onze muis hadden gelezen.
Het ging ook over bier, dat je dat maar weet.quote:
zo ging dat jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, dat is het waarschijnlijk. Bij het openen meteen het halve flesje leeg.
Jah, ben wel benieuwd hoe het smaaktquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het ging ook over bier, dat je dat maar weet.![]()
In het dak? De vloer bedoel ik dan.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo ging dat ja![]()
Oh! Kas is bijna klaar. Mét dak! Ik ben zo blij dat ik een extra buis erin heb gemaakt. Dak valt nu mooi strak, Zelfs met water zal dat mooi weglopen.
Van het weekend de vloer erin maken.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:59 schreef Amphorapotje het volgende:
Nu Tonja er is, kan ik rustig wat te drinken pakken.
Alles is weggespoten en er staan 11 mannen in de rij om te proeven.quote:
Nee...ik had een kas gebouwd alleen niet genoeg materiaal over voor het dak. Maar het dakconstructie zinde me niet. Alles uit elkaar gesloopt en weer opnieuw gemaakt. Dus hij staat nu, mét dak.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:59 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
In het dak? De vloer bedoel ik dan.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles is weggespoten en er staan 11 mannen in de rij om te proeven.
Ik beloof wat te bewaren van zowel de IPA als de Rooie en die bij het volgende feesie mee te nemen. Denk ik. Wel. Waarschijnlijk.quote:
Misschien?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik beloof wat te bewaren van zowel de IPA als de Rooie en die bij het volgende feesie mee te nemen. Denk ik. Wel. Waarschijnlijk.
Ik word soms al moe van het lezen van al jouw bezigheden. Respect hoorquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:00 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee...ik had een kas gebouwd alleen niet genoeg materiaal over voor het dak. Maar het dakconstructie zinde me niet. Alles uit elkaar gesloopt en weer opnieuw gemaakt. Dus hij staat nu, mét dak.
Ik wil alleen de vloer wat beter maken, dat zint me ook nog niet.
Zoiets.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik beloof wat te bewaren van zowel de IPA als de Rooie en die bij het volgende feesie mee te nemen. Denk ik. Wel. Waarschijnlijk.
Gewoon een blijk van waardering, zonder bijbedoelingenquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:58 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha. Deze opmerking zonder tekst kan alle kanten op
Ik soms ookquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word soms al moe van het lezen van al jouw bezigheden. Respect hoor
Bij mij ook de eerste keer. Ik zou het brouwen met een paar vrienden bier maken. Na de gisting zouden zij het bottelen. Daar moest een theelepel suiker bij. Daar kon ik niet bij zijn want ik was op vakantie. Ze hadden het niet zo nauw genomen met de suiker. Na het openen van een flesje zat er nog geen cm bier in. En de rest.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo ging dat ja![]()
Oh! Kas is bijna klaar. Mét dak! Ik ben zo blij dat ik een extra buis erin heb gemaakt. Dak valt nu mooi strak, Zelfs met water zal dat mooi weglopen.
Ik had precies hetzelfde behalve dat ik er niet moe van word. Was ik maar zo bezig met van alles zo nu en dan. En dan zeg is zelfs 'zo nu en dan' . Respect inderdaad.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:02 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik word soms al moe van het lezen van al jouw bezigheden. Respect hoor
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon een blijk van waardering, zonder bijbedoelingen
Ik lees dit even opnieuw, even bril op.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik soms ook![]()
Ik moet opschieten want de komkommers moeten er echt in. Ze beginnen te klimmen.
Maakt mij niet uit maar neem eens een andere avatar.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef murp het volgende:
Omdat hier mijn vriendjes zitten heb ik een vraag aan jullie:
ONZ / [DILEMMA+POLL] Wat te doen? HELP MIJ NU!!!! PLEASE CHECK DIT TOPIC!!1!
Komkommers zijn klimplanten. Ze klimmenquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik lees dit even opnieuw, even bril op.
Denk soms wel een beetje aan je woordkeuze want er zitten hier, waaronder ik, mannen die iets heel anders gaan denken op deze manier.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik soms ook![]()
Ik moet opschieten want de komkommers moeten er echt in. Ze beginnen te klimmen.
Ik ben even verblind op het moment. Zal het straks eens lezen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef murp het volgende:
Oh,,,,,,,me bad, heb teveel cijfertjes en lettertjes gezien....quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Komkommers zijn klimplanten. Ze klimmen
Sorrie Prisha, ik wil hier niet al te lang over nadenken.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Komkommers zijn klimplanten. Ze klimmen
Hey Murp. Ik heb Onz verlaten... Te weinig iq. Serieus. Ik kon het niet meer aanquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef murp het volgende:
deze beter?quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit maar neem eens een andere avatar.
En daaar ging de whiskyquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sorrie Prisha, ik wil hier niet al te lang over nadenken.
Dus je had precies hetzelfde maar behalve het respect had je verder alles anders.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:03 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde behalve dat ik er niet moe van word. Was ik maar zo bezig met van alles zo nu en dan. En dan zeg is zelfs 'zo nu en dan' . Respect inderdaad.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:06 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hey Murp. Ik heb Onz verlaten... Te weinig iq. Serieus. Ik kon het niet meer aan
A dirty mind..quote:
Als ik dat zei dan geloof ik dat direct!quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je had precies hetzelfde maar behalve het respect had je verder alles anders.
Dat is achteraf dan toch nog rap voor elkaar gekomen. Binnenkort foto's?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
zo ging dat ja![]()
Het zijn plantjes die zich vastgrijpen aan spijlen en zo en klimmen zowel horizontaal als verticaal. En dan komen er komkommers pas aan. Maar dat groeien en klimmen gaat heel erg snel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Denk soms wel een beetje aan je woordkeuze want er zitten hier, waaronder ik, mannen die iets heel anders gaan denken op deze manier.
Je vergeet de klimmende komkommersquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is achteraf dan toch nog rap voor elkaar gekomen. Binnenkort foto's?![]()
Prish, kassenbouwert ende bier/rum keuningin.
Iets, niet veel.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:01 schreef murp het volgende:
Nou dan is het nog lager dan ik al dachtquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:06 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Hey Murp. Ik heb Onz verlaten... Te weinig iq. Serieus. Ik kon het niet meer aan
Ik wist precies wat je wilde zeggen de eerste keer alquote:Op donderdag 23 mei 2019 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het zijn plantjes die zich vastgrijpen aan spijlen en zo en klimmen zowel horizontaal als verticaal. En dan komen er komkommers pas aan. Maar dat groeien en klimmen gaat heel erg snel.
Beter zo?
Echt wel.quote:Op donderdag 23 mei 2019 22:09 schreef Prisha het volgende:
Komkommers uit eigen tuin zijn erg lekker wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |