quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Toen ik het getypt had zat ik er zelf ook naar te kijken.![]()
En zo? dɯolsdɯoɹquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Als je lang genoeg kijkt zie je er ook rolmops in.
Echt, dat zou tof zijn. Ik had me al weer op het ergste voorbereidquote:
quote:
Sterkte Marioquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is vor me niet einfach nit leuk
Dat had ik ook in verleden. Dat is wel ideaal.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn pc op mijn tv aangesloten. Daar staat ook wel genoeg op.
Sterkte hoor Marioquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is vor me niet einfach nit leuk
quote:
Exitpolls: PVDA 18 % van de stemmen. Fvd 11 %quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt, dat zou tof zijn. Ik had me al weer op het ergste voorbereid
Spill itquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
ik zal maar niet zeggen wat ik erin las...
Ja, sterkte Mario.quote:
Dan weet je weer waarom je gewoon moet stemmen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Exitpolls: PVDA 18 % van de stemmen. Fvd 11 %
Iets met dwarsdrolquote:
Jaquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan weet je weer waarom je gewoon moet stemmen.![]()
Elke keer weer
quote:
Ik moest ook al lachen met mijn zieke gedachtes.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:04 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]![]()
ik zal maar niet zeggen wat ik erin las...
Dat dus.quote:
'Het is ook echt gemeend.quote:
Je zette het ook wel erg leuk neerquote:
Een brilsmurfquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het wordt plusminus 27 cm lang, veelal blauw van kleur, beetje transparant ook en je ziet het alleen na 10 uur 's avonds. Wat is dat?
Het NOS Journaal achtergrondje?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het wordt plusminus 27 cm lang, veelal blauw van kleur, beetje transparant ook en je ziet het alleen na 10 uur 's avonds. Wat is dat?
Een mini kerstboom met lichtjes waarvan je na 10 uur 's avonds de stekker erin steekt.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Stemmen voor FvD lijken voornamelijk van PVV te komen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Exitpolls: PVDA 18 % van de stemmen. Fvd 11 %
Ik kijk naar Rob Cross.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Stemmen voor FvD lijken voornamelijk van PVV te komen.
PvdD is wel zijn zetel kwijt, lijkt het
Dat laatste vind ik niet erg.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
zeg het dannnnnnnnquote:Op donderdag 23 mei 2019 21:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is wel jammer.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik lees het morgen wel.quote:
Ik vind het wel jammer. Er moet altijd ruimte zijn voor een alternatief geluid.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik niet erg.
Dat ben ik met je eens maar die lui zijn helemaal doorgeslagen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer. Er moet altijd ruimte zijn voor een alternatief geluid.
Valt reuze mee.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens maar die lui zijn helemaal doorgeslagen.
quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een mini kerstboom met lichtjes waarvan je na 10 uur 's avonds de stekker erin steekt.
Ik zou het nog 30 minuten niet zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Nee man, zo'n beum is groen en geen blauwspar. Of het moet door de lichtjes komen, maar dan zit je nog met het transparante gedeelte wat niet klopt.
Echt niet, ze willen elke vorm van dieren houden verbieden. Alsof elke dierenhouder ook een mishandelaar is. Flikker een eind op met die stelling. (Daarmee bedoel ik natuurlijk niet jij)quote:
Wie komen er nog opdraven met darten verder?quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:23 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zou het nog 30 minuten niet zeggen.
Tsja, wat ga je dan kopen voor je psych.quote:
Het gaat ondertussen het hele jaar door.quote:
Een flinke kaars.quote:Op donderdag 23 mei 2019 21:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tsja, wat ga je dan kopen voor je psych.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |