Ja ik loop de andere kant maarquote:
Dat zijn er zesquote:
Mooi, Voxs!quote:Op woensdag 22 mei 2019 23:24 schreef Voxs het volgende:
[ afbeelding ]
En mijn hoofdpijnschilderijIn on affe staat allemaal.
[ afbeelding ]
Echt wel, ik vind de lichtinval mooi gedaan.quote:
Ahhhhquote:
Brexit, ze zijn van de pot gerukt....quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:10 schreef cafca het volgende:
De Britten stemmen massaal op een man zonder partijprogramma omdat ze serieus genomen willen worden
Ze worden genomen en serieus ookquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:10 schreef cafca het volgende:
De Britten stemmen massaal op een man zonder partijprogramma omdat ze serieus genomen willen worden
quote:
Je kent de band?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:12 schreef cafca het volgende:
[..]Allemaal in zee, als lemmingen!
Je hebt zeker een half uur, met die muziek erbijquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ze worden genomen en serieus ook
Daarna lasagne in de oven, morgen weer vroeg op....quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:13 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je hebt zeker een half uur, met die muziek erbij
De Ned TC Matic.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Tuurlijk! Nog live gezien, op Paaspop, toen dat nog in de Manege was
Waarom moet jij vroeg op?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarna lasagne in de oven, morgen weer vroeg op....
Geen idee, ik doe maar wat.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe maar wat.
Mag geen naam hebben.![]()
Ik mag morgen weer wat langer blijven liggen. Fysio heeft zo zijn voordelen. Daarna lekker weekend.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe maar wat.
Mag geen naam hebben.![]()
Die zijn met pensioen man.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:19 schreef cafca het volgende:
[..]Mo is stiekem de bassist van BZN, in zijn vrije tijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik zou het niet pikken dat hij dat zegt. Van mij mag je hem slaan.quote:
Je had het toch niet meer nodig ??quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag morgen weer wat langer blijven liggen. Fysio heeft zo zijn voordelen. Daarna lekker weekend.
Dat is iets wat ik zelf vind, ik moet het maar eens overleggen.quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik zelf vind, ik moet het maar eens overleggen.
Met mij of met Soury?quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik zelf vind, ik moet het maar eens overleggen.
Ik heb geen beperkingen meer, het is nu net een sportschool geworden. Beetje fietsen en oefenen met gewichten. In het begin moest ik echt mijn bewegelijkheid met de juiste spieren terug krijgen. Nu niet meer.quote:
Dat is een lastige vraag ik dacht aan jou maar dan krijg ik direct een bong.quote:
Dus jij bestaat.quote:
Ik ga een rondje omquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag ik dacht aan jou maar dan krijg ik direct een bong.
Misschien moeten we er hier maar over stemmen.
Jammer om te horen.quote:
Nee, ik deel geen bongs uit, louter aan bekenden waarvan ik weet dat ze dat kunnen handelen, te vaak gedonder en gekots gehad in het verleden, aldoende leert men, no bongs.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een lastige vraag ik dacht aan jou maar dan krijg ik direct een bong.
Misschien moeten we er hier maar over stemmen.
Dat is niet zo fraai, Mario. Dacht dat het inmiddels wat beter met je vader ging, maar niet dus.quote:
Ik kots niet van bongs, in de 20 jaar dat ik ze gerookt heb geen enkele keer overkomen.quote:Op donderdag 23 mei 2019 20:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik deel geen bongs uit, louter aan bekenden waarvan ik weet dat ze dat kunnen handelen, te vaak gedonder en gekots gehad in het verleden, aldoende leert men, no bongs.
Goeden avond.quote:
dat gaat niet zo straksquote:Op donderdag 23 mei 2019 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jammer om te horen.![]()
Ik hoop dat het snel beter gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |